اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904174413913821

آیا شیلد برای مراقبله با ویروس کرونا لازم است؟

اهمیت شیلد در پیشگیری از کرونا

کد: 139904174413913821

https://bit.ly/2Z6H2O4

، تهران , (اخبار رسمی): تاثیر شیلد در جلوگیری از انتشار ویروس خطرناک کرونا , با استفاده از شیلد در مقابل کرونا ایمن باشید.

اهمیت شیلد در پیشگیری از کرونا
اهمیت شیلد در پیشگیری از کرونا

این روزها انواع محصولات مراقبت از کرونا مانند شیلد صورت توسط مردم شناخته شده است. چرا که این ویروس به قدری خطرناک است که در صورت عدم مراقبت می تواند جان ما را بگیرد. تا به حال نیز افراد زیادی به خاطر ابتلا به کرونا قربانی شده اند.

یکی از محصولات مهم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا شیلد محافظ صورت است. این وسیله بسیار ساده اما با کارایی فوق العاده بالا می باشد. در واقع شیلد از یک قسمت تلقی تشکیل شده است که بر روی قسمتی پلاستیکی سوار شده است. قسمت تلقی به صورت منحنی جلوی صورت قرار می گیرد و مانند یک مانع در برابر کرونا عمل می کند.

البته که شیلد به تنهایی برای پیشگیری از کرونا کافی نیست! باید از ماسک سه لایه برای مسدود کردن جریان تنفسی و دهان در مقابل کرونا استفاده کنید. ترکیب شیلد و یک ماسک مناسب احتمال انتقال کرونا به شما را به حداقل می رساند.

شاید فکر کنید که تنها استفاده از ماسک برای این که از جان شما محافظت شود کافی است! حقیقت این است که مهم ترین راه سرایت کرونا دهان و بینی است که همان ماسک برای مسدود کردن کافی است. اما این ویروس علاقه زیادی به چشم انسان دارد! بله ویروس خطرناک کرونا تا 25 روز در چشم شما زنده می ماند. بدین خاطر است که وزارت بهداشت بارها اعلام کرده از تماس دست به چشم ها تا حد امکان خودداری شود. دست به راحتی می تواند در تماس با وسایل آلوده به عنوان میزبانی برای کرونا باشد. برخورد دست با چشم ها و دهان و بینی به راحتی می تواند این امکان را به کرونا بدهد که شما را مبتلا نماید.

اگر در جایی کار می کنید که روزانه مراجعین زیادی دارید حتما از شیلد و ماسک با هم استفاده کنید تا در مقابل کرونا ایمن باشید.

در حال حاضر بسیاری از کارمندان بانک و ادارات دولتی از شیلد برای محافظت بیشتر استفاده می کنند.

با پیشگیری از رشد بیشتر این ویروس جلوگیری کنیم.

به امید روز و روزگارانی خوش  و سلامت

کیان تجهیز طب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان