کد: 139904224425014587

معرفی سایت آرت هود

چرا باید از سایت کاریابی هنری تخصصی استفاده کنیم؟

کد: 139904224425014587

https://bit.ly/3eykwSQ

، تهران , (اخبار رسمی): کاریابی هنری یک فرصت بسیار خوب برای هنرمندان ست زیرا با گسترش دنیای مجازی و افزایش تقاضای کار برای نیروهای جویای کار نقش آژانسهای کاریابی و سایتهای کاریابی در این خصوص بسیار پر رنگ شده است اما سوالی که پیش می آید این است که آیا واقعا همه سایتهای کاریابی به ما برای پیدا کردن شغل مناسب کمک می کنند؟

چرا باید از سایت کاریابی هنری تخصصی استفاده کنیم ؟؟
آرت هود اولین سامانه کاریابی هنری به صورت تخصصی

برای معرفی مهارت و کسب و کار هنری خود هدفمند و تخصصی اقدام کنید

کاریابی هنری یک فرصت بسیار خوب برای هنرمندان ست زیرا با گسترش دنیای مجازی و افزایش تقاضای کار برای نیروهای جویای کار نقش آژانسهای کاریابی و سایتهای کاریابی در این خصوص بسیار پر رنگ شده است اما سوالی که پیش می آید این است که آیا واقعا همه سایتهای کاریابی به ما برای پیدا کردن شغل مناسب کمک می کنند؟

استخدام به صورت تخصصی در زمینه هنر

در پاسخ به سوال مطرح شده و نشان دادن کاریابی هنری تخصصی می توان گفت اگر جستجوی ما در یک بازه محدودتر باشد و یا ما خود را در یک سایت تخصصی معرفی کنیم دقیقا مخاطبهای  هدفمند و با درصد موفقیت بیشتری خواهیم داشت برای مثال اگر شما یک عکاس خوب باشید و معرفی خود را در کنار یک مهندس عمران قرار دهید درصد موفقیت رسیدن به نتیجه مطلوب برای شما بسیار کمتر از آن است که نام شما در کنار معرفی مشاغل هنری مانند یک فیلمبردار و یا سازنده تیزر تبلیغاتی دیده شود.

برای درج آگهی کاریابی هنری از اینجا اقدام کنید

استفاده از سایت آرت هود در استخدام

1- گاهی وقتها یک کارگردان که در جستجوی بازیگر است اگر در یک سایت کاریابی هنری به صورت تخصصی وارد شود ممکن است در کنار بازیگر صدابردار خود را هم آنجا بیابد و یا اینکه یک طراح دکوراسیون داخلی که به دنبال یک عکاس تبلیغاتی می گردد. احتمال یافتن یک سازنده تیزر تبلیغاتی را در چنین سایتی را هم دارد. و نیاز نیست مشاغل غیر مرتبط را مانند استخدام منشی یا متقاضای پرستار کودک را هم مرور کند و وقتش را تلف کند.

تجربه ثابت کرده است در کارهایی که به صورت هدفمند و تخصصی انجام می شود درصد موفقیت حدود ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت.

2- سایت آرت هود در کنار تمامی خدمات هنری مانند ( خرید و فروش و اجاره تجهیزات هنری ، اعلام رویداد ها و جشنواره و ….) که ارائه می دهد در قسمت کاریابی هنری با دسته بندی تمامی هنرهای هفتگانه و زیر مجموعه آنها آماده خدمت رسانی به هنرمندان جویای کار و کارفرمایان جویای هنرمندان می باشد. . 

برای ثبت آگهی استخدام هنری در سینما و تئاتر لطفا کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرت هود

آرت هود اولین سامانه تخصصی نیازمندی در زمینه هنرهای هفتگانه در ایران می باشد. www.arthoud.ir ما در آرت هود سعی داریم تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی فعالین عرصه هنر ، باعث رونق هرچه کسب و کار و خدمات هنرمندان عزیز این مرز و بوم باشیم. شما می توانید در آرت هود خرید و فروش و اجاره تجهیزات نو و دست دوم را در زمینه های مختلف هنری اعم از تجهیزات سینمایی و عکاسی تا موسیقی و صنایع دستی و غیره را داشته باشید ( لطفا به بخش دسته بندی ها مراجعه نمائید) همچنین شما می توانید در بخش کاریابی هنری در آرت هود به صورت تخصصی خود را بعنوان یک هنرمند معرفی نموده و یا نیروی هنری مورد نیاز خود را جستجو نموده و جذب نمائید مثلا یک فیلمساز ممکن ست برای ساخت فیلم خود نیاز به یک بازیگر و یا تدوینگر داشته باشد به راحتی می تواند درخواست خود را در سایت ثبت نموده و یا از بین گزینه های ثبت شده بهترین را انتخاب نماید ( لطفا به بخش دسته بندی ها قسمت کاریابی هنری مراجعه شود) از دیگر خدمات این سایت می توان به معرفی و ثبت مراکز هنری مانند ( آتلیه ها ، آموزشگاه ها ، نگارخانه ها ، دفاتر سینمایی ، جشنواره ها و رویدادها ،نشریات هنری ، بلیط ، پوستر و بروشور ) اشاره کرد. همچنین برای بهتر دیده شدن می توانید از گزینه آگهی های ویژه و نردبان و قسمتهایی که در سایت جهت تبلیغ بنر شما در نظر گرفته شده است استفاده نمائید. دانلود اپلیکیشن از طریق لینک زیر: https://arthoud.ir/wp-content/uploads/app/arthoud-2.0.apk