کد: 139906034511614587

انواع شغل های هنری

مشاغل هنری و کسب و کارهای مرتبط

کد: 139906034511614587

https://bit.ly/3gA3Z1n

، تهران , (اخبار رسمی): مشاغل هنری در هر شکل و اندازه ای ارائه می شود. مشاغل صنعت هنری وجود دارد که آثار اصلی را ایجاد می کنند ، فروش و تبلیغ می کنند و در موزه ها و گالری ها آنها را به معرض نمایش عموم می گذارند. مشاغل دیگری وجود دارند که در مورد هنر و مشاغل به دیگران کمک می کنند تا به مردم از طریق هنر ابراز کنند.

 مشاغل هنری و کسب و کارهای مرتبط
مقاله ای در خصوص انواع مشاغل هنری و کسب و کارهای هنری

هنر عالی، بیانی بیرونی از زندگی درونی هنرمند است

در بسیاری از صنایع مشاغلی وجود دارد که باید با هنر و طراحی کار کنید ، خواه شما واقعاً به عنوان یک هنرمند یا یک طراح حرفه ای مشاغل هنری بخواهید یا ترجیح می دهید به دنبال کارهای هنرمندان مهم باشید یا به دیگران در ارزیابی هنر کمک کنید.

مشاغل هنری در هر شکل و اندازه ای ارائه می شود. مشاغل صنعت هنری وجود دارد که آثار اصلی را ایجاد می کنند ، فروش و تبلیغ می کنند و در موزه ها و گالری ها آنها را به معرض نمایش عموم می گذارند. مشاغل دیگری وجود دارند که در مورد هنر و مشاغل به دیگران کمک می کنند تا به مردم از طریق هنر ابراز کنند.

همچنین بسیاری از مشاغل مرتبط با هنر در خارج از دنیای هنر نیز وجود دارد. بینش هنری و مهارت های طراحی در زمینه هایی مانند معماری ، مد ، رسانه ، فیلم و تئاتر مورد نیاز است. در اینجا ما روی هنرهای تجسمی و مشاغل طراحی متمرکز هستیم ، اما اگر به حوزه های دیگری مانند نوشتن ، بازیگری یا موسیقی علاقه دارید ، نگاهی به بخش سایر هنرها و حرفه های خلاقیت بیندازید.

مشاغلی که مستقیما با هنر در ارتباط هستند

هنرمند خوب

مجری گالری هنری

هنر درمانی

معلم هنر

مدرس هنر ، مدرس طراحی یا مدرس تاریخ هنر در یک دانشگاه

تکنسین /ارائه دهنده هنر در یک دانشگاه

حراج کننده/ ارزشگذاران هنر

تصویرگر

محافظ کارهای هنری

مدیر مالی و سرمایه گذاری هنر

هنرمند خوب

هنرمندان خوب آثار هنری اصلی را خلق می کنند. این می تواند در هر محیط مانند رنگ ، چوب ، فلز یا پارچه باشد. آنچه کار هنرمندان خوب را از اکثر مشاغل موجود در این لیست متمایز می کند این است که هدف آن صرفاً یک کار هنری است ، نه اضافه کردن جذابیت بصری به چیزی با هدف کاربردی (مانند ساخت یک ساختمان ، آیتم لباس یا صفحه وب که خوب به نظر می رسد.)

خرید و فروش و اجاره تجهیزات هنری نو و دست دوم در سایت آرت هود

هنرمندان خوب با فروش کار خود درآمد کسب می کنند و بسیاری نیز شغل دیگری دارند که می توانند درآمد منظم و مطمئن را به آنها اختصاص دهند. برای اینکه یک هنرمند باشید لازم نیست در هنر صلاحیت داشته باشید ، اما یک درجه هنر یک نقطه شروع معمولی است.

مجری گالری هنری

متصدیان گالری هنر وظیفه ارائه آثار هنری را که یک گالری متعلق به خود یا دیگران دارد را عهده دار هستند. گالری های بزرگ اغلب مجموعه های خود را به گروههایی تقسیم می شوند که هر کدام دارای مجرای خاص خود هستند. متصدیان در خرید یا وام گرفتن آثار هنری ، تصمیم گیری در مورد نحوه نمایش آنها ، نوشتن مطالب توضیحی برای بازدید کنندگان ، گفتگو با دانشجویان و عموم ، نگه داشتن سوابق آثار ، کار با محافظان برای اطمینان از ماندن آثار هنری ، نظارت بر کارکنان جوان فعالیت می کنند. و به طور بالقوه انجام تحقیقات دانشگاهی مربوطه را انجام می دهد. شما معمولاً به یک مدرک مربوطه ، مانند تاریخ هنر یا هنر نیاز دارید.

هنر درمانی

هنر درمانی با افرادی که با مشکلاتی از جمله سلامت روانی ، اعتیاد ، رفتار یا ارتباطات روبرو هستند ، یا در حال بهبودی از بیماری یا آسیب مغزی هستند ، همکاری می کنند. درمانگران آنها را ترغیب می کند تا از هنر به عنوان راهی برای کشف و درک احساسات خود استفاده کنند و راهی برای حرکت به جلو با زندگی خود پیدا کنند. این در مورد استفاده از فعالیت هایی است که افراد ممکن است راحت تر از صحبت کردن در مورد تجربیات خود ، به جای آموزش آنها به عنوان هنرمند ، راحت تر پیدا کنند.

متخصصین درمانگر در مکانهایی مانند مدارس ، بیمارستان ها ، زندان ها و واحدهای توانبخشی فعالیت می کنند و ممکن است تخصص هایی مانند کار با کودکان یا افراد مبتلا به اوتیسم ایجاد کنند. برای آموزش به عنوان یک درمانگر هنری معمولاً به یک مدرک هنری و طراحی نیاز دارید یا در یک حرفه مانند روانشناسی ، پرستاری یا کارهای اجتماعی شروع می کنید.

معلم هنر

می توانید هنر را در مدرسه راهنمایی یا کالج آموزش دهید. از طرف دیگر ، اگر معلم دبستان شوید ، می توانید برخی از مواقع هنر را تدریس کنید ، اما باید سایر موضوعات را نیز آموزش دهید. یک مسیر ورودی معمولی انجام یک مدرک هنری و به دنبال آن یک مدرک تحصیلی است. از طرف دیگر ، شما می توانید با گذراندن مدرک تحصیلی معلم دبستان شوید – برخی دوره ها وجود دارند که به شما امکان می دهند در تدریس هنر تخصص پیدا کنید.

مدرس هنر ، مدرس طراحی یا مدرس تاریخ هنر در یک دانشگاه

مدرسان دانشگاه دوره های مدرک دانشگاه را برنامه ریزی و تحویل می دهند. آنها همچنین پروژه های تحقیقاتی یا عملی خود را انجام می دهند ، که می تواند از مطالعه کار یک هنرمند خاص تا جستجوی راه هایی باشد که هنر می تواند به بهبود موضوعات اجتماعی یا بهداشتی کمک کند. برای دوره های عملی هنر و طراحی ، استادان اغلب در صنعت کار کرده اند و ممکن است ضمن تدریس به تولید کارهای خود ادامه دهند.

از طرف دیگر می توانید در تاریخ هنر سخنرانی کنید و در مورد جنبشهای مهم هنری گذشته به دانشجویان آموزش دهید. باز هم ، مطالعه هنر ، طراحی یا تاریخ هنر در دانشگاه اولین قدم معمولی است.

تکنسین /ارائه دهنده هنر در یک دانشگاه

تکنسین های هنر ، ارائه دهندگان هنر ، همچنین در دانشکده ها یا دانشگاه ها فعالیت می کنند و به آموزش دانشجویان کمک می کنند. کار آنها بسیار کاربردی است – آنها تجهیزات فنی لازم در استودیوی هنری را تنظیم کرده و سپس دانش آموزان را در استفاده از آن کمک می کنند ، به عنوان مثال راهنمایی آنها از طریق InDesign ، استفاده از یک چاپگر سه بعدی ، تصویربرداری یا پردازش عکاسی سنتی در اتاق تاریک. شما معمولاً به یک مدرک مربوطه احتیاج دارید – غالباً یک مدرک ، اما اگر تجربه زیادی داشته باشید ، ممکن است با داشتن مدرک سطح پایین نیز قبول شوید.

حراج کننده / ارزشگذاران هنر

ارزش گذاران هنر ارزیابی می کنند که یک اثر هنری یا عتیقه چقدر ارزش دارد و بنابراین چقدر باید برای آن فروخته شود یا بیمه شود. آنها می توانند در خانه های حراج ، شرکت های بیمه یا فروشندگان هنر کار کنند و می توانند در زمینه هایی مانند نقاشی ، جواهرات یا مبلمان تخصص پیدا کنند. این کار اغلب با کار مزایده همراه است ، در این صورت حراج ها را نیز اجرا خواهید کرد. مدرک مربوطه مانند تاریخ هنر اولین قدم معمولی است ، اگرچه ممکن است بتوانید به عنوان دستیار یا درنده در خانه حراج بدون یک کار شغلی داشته باشید و راه خود را پیش بگیرید.

تصویرگر

تصویرگران از مهارت های نقاشی یا نقاشی خود برای ایجاد تصاویر برای محصولاتی مانند کتاب ، کارت تبریک ، لباس ، پوستر و انیمیشن استفاده می کنند. آنها می توانند با استفاده از مواد سنتی برای ایجاد تصاویر فیزیکی یا استفاده از بسته های نرم افزاری مربوطه. زمینه های تخصصی شامل تصویرگری علمی و پزشکی است ، به عنوان مثال برای استفاده در کتاب های درسی. بیشتر تصویرگران خود اشتغالی هستند اما برخی از مشاغل دائمی در دسترس هستند. مهارت شما به عنوان تصویرگر مهمتر از مدارک تحصیلی شما است ، اما مطمئناً متوجه خواهید شد که یک دوره مربوطه مهارت های شما را افزایش می دهد. مدارک تحصیلی یا HND در موضوعاتی از قبیل هنر یا تصویر سازی مرتبط هستند و در صورت تمایل دوره های تخصصی کارشناسی ارشد نیز وجود دارد.

مقایسه انواع لنز عکاسی

محافظ کارهای هنری

محافظان از آثار هنری ، اشیاء تاریخی یا خصوصیات تاریخی مراقبت می کنند. آنها اطمینان می دهند که این موارد در شرایط مناسب برای جلوگیری از خراب شدن نگهداری می شوند و در صورت خراب شدن به وضعیت اصلی خود کمک می کنند. معمولاً محافظان بر روی یک سری قراردادهای کوتاه مدت برای کارفرمایان مختلف کار می کنند. برای تبدیل شدن به یک کنسرواتور یا محافظ می توانید به عنوان یک مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد ، یک رشته حفاظت را انجام دهید. برخی از دوره های تحصیلات تکمیلی فقط محدوده محدود رشته های کارشناسی ارشد را می پذیرند. اینها متفاوت است اما می تواند شامل شیمی ، فیزیک ، هنر ، تاریخ هنر و باستان شناسی باشد.

مدیر مالی و سرمایه گذاری هنر

طیف وسیعی از افرادی که در مشاغل مختلف مشغول به کار هستند ، لازم است تا گالری های بزرگ هنری و موزه ها بدون سر و صدا کار کنند – به عنوان مثال کمک مالی ، کارکنان بازاریابی و روابط عمومی ، مدیران ، دستیاران سرپرست و اعضای تیم آموزش برای کار با دانش آموزان مدرسه یا عموم. در یک مکان کوچکتر ، ممکن است فقط یک یا دو نفر از کارمندان مسئولیت همه چیز را از مدیریت بودجه گرفته تا رسیدگی به سوالات بازدید کنندگان داشته باشند.

بعضی از مشاغل سطح ورودی نیاز به مدرک ندارند – تجربه مدیریت اداری و داوطلب شدن در یک موزه یا گالری به شما کمک می کند. برای دیگران مدرک لازم یا مفید است – موضوعات مربوط به هنر یا تجارت مرتبط هستند اما همیشه ضروری نیستند. از طرف دیگر ، می توانید در خارج از دنیای هنر شغلی را شروع کنید و پس از تجربه ، اقدام به استفاده از آن کنید.

شغلهای صنعتی در دیگر صنایع

مشاغل معماری

کارهای هنری و طراحی در مد

شغلهای مرتبط با هنر در رسانه، فیلم و تئاتر

10 راه برای فروش آنلاین هنر شما

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرت هود

آرت هود اولین سامانه تخصصی نیازمندی در زمینه هنرهای هفتگانه در ایران می باشد. www.arthoud.ir ما در آرت هود سعی داریم تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی فعالین عرصه هنر ، باعث رونق هرچه کسب و کار و خدمات هنرمندان عزیز این مرز و بوم باشیم. شما می توانید در آرت هود خرید و فروش و اجاره تجهیزات نو و دست دوم را در زمینه های مختلف هنری اعم از تجهیزات سینمایی و عکاسی تا موسیقی و صنایع دستی و غیره را داشته باشید ( لطفا به بخش دسته بندی ها مراجعه نمائید) همچنین شما می توانید در بخش کاریابی هنری در آرت هود به صورت تخصصی خود را بعنوان یک هنرمند معرفی نموده و یا نیروی هنری مورد نیاز خود را جستجو نموده و جذب نمائید مثلا یک فیلمساز ممکن ست برای ساخت فیلم خود نیاز به یک بازیگر و یا تدوینگر داشته باشد به راحتی می تواند درخواست خود را در سایت ثبت نموده و یا از بین گزینه های ثبت شده بهترین را انتخاب نماید ( لطفا به بخش دسته بندی ها قسمت کاریابی هنری مراجعه شود) از دیگر خدمات این سایت می توان به معرفی و ثبت مراکز هنری مانند ( آتلیه ها ، آموزشگاه ها ، نگارخانه ها ، دفاتر سینمایی ، جشنواره ها و رویدادها ،نشریات هنری ، بلیط ، پوستر و بروشور ) اشاره کرد. همچنین برای بهتر دیده شدن می توانید از گزینه آگهی های ویژه و نردبان و قسمتهایی که در سایت جهت تبلیغ بنر شما در نظر گرفته شده است استفاده نمائید. دانلود اپلیکیشن از طریق لینک زیر: https://arthoud.ir/wp-content/uploads/app/arthoud-2.0.apk