کد: 139907034573714587

راه هایی حرفه ای که هر هنرمندی باید بداند

پنج راه برای شروع کار هنری حرفه ای شما

کد: 139907034573714587

https://bit.ly/3nInqu2

، تهران , (اخبار رسمی): هنرمند شدن فداکاری، سخت کوشی و برنامه ریزی را در پی دارد. متأسفانه بسیاری از افرادی که مایل به شروع کار هنری هستند، تصوری برای ادامه کار ندارند.

پنج راه برای شروع کار هنری حرفه ای خود
یک حرفه هنری نمی تواند یک شبه اتفاق بیفتد. نیاز به آموختن دارد

بودجه بخش مهمی از مدیریت یک تجارت است. بسیاری از هنرمندان سوالاتی از جمله ، "آیا من سود می کنم؟" ، "آیا من به اندازه کافی از مشتریانم هزینه می گیرم؟ " دارند.

یک حرفه هنری نمی تواند یک شبه اتفاق بیفتد. هنرمند شدن، فداکاری، سخت کوشی و برنامه ریزی را در پی دارد. متأسفانه بسیاری از افرادی که مایل به شروع کار هنری هستند، تصوری برای ادامه کار ندارند. یادگیری مهارت های خود، جذب مشتری و جذب سود سالم می تواند به شما در ایجاد حرفه ای کمک کند. کارهای هنری می توانند طیف وسیعی از نقاشی و تصویرگری تا طراحی گرافیکی را در بر گیرند. هنوز هم از بسیاری جهات، همه مشاغل هنری به همان میزان سخت کوشی، برنامه ریزی و شبکه سازی نیاز دارند.

  • مهارت های خود را توسعه دهید
  • یک فضای استودیویی درست کنید
  • صدای هنری خود را پیدا کنید
  • خودتان را بشناسید
  • یاد بگیرید که یک شغل را اداره کنید

10 راه برای فروش آنلاین هنر شما

1- مهارت های خود را توسعه دهید

قبل از اینکه بتوانید یک کار موفق در هنر را شروع کنید ، ابتدا باید مهارت های هنری محکمی را پرورش دهید. به احتمال زیاد شما یک فرد خلاق هستید ، با بهره گیری از خط ، فرم ، رنگ و بافت. اشتیاق شما به هنر فقط یک نقطه شروع است. توسعه مهارت نیاز به تلاش و تعهد دارد. اگر چند سال گذشته را صرف پیشرفت مهارت های خود نکرده اید ، وقت خود را برای تسلط بر رسانه مورد نظر خود اختصاص دهید. ممکن است استعداد طبیعی داشته باشید ، اما بدون تلاش سخت ، مهارت های خام شما ممکن است خیلی دور نباشد. بسیاری از هنرمندان به صورت خودآموز آموزش می بینند و یا از طریق یک کلاس درس و کارگاههای آموزشی از مدارس و سازمانهای محلی یاد می گیرند. هیچ راهی برای فهمیدن چگونگی انجام هنر وجود ندارد.

  • چند دوره را در نظر بگیرید
  • تمرین خود را انجام دهید
  • به موزه ها ، گالری ها و نمایش ها بروید
  • نقد سازنده را جستجو کنید

2- یک فضای استودیویی درست کنید

فضای استودیو بسیار مهم است. برای زندگی خود به عنوان یک هنرمند ، به فضای کار برای کار کردن روی چندین قطعه به طور همزمان نیاز خواهید داشت. همچنین به فضای لازم برای ذخیره قطعات قدیمی و سازماندهی مواد خود نیاز خواهید داشت. حتی یک طراح گرافیک ، که شاید کمی به یک استودیوی هنری سنتی احتیاج داشته باشد ، هنوز به فضایی برای انجام کارهای عاری از حواس پرتی نیاز دارد.

خرید و فروش و اجاره تجهیزات هنری در سایت آرت هود

3-صدای هنری خود را پیدا کنید

هنگامی که مهارت های فنی خود را توسعه داده اید ، وقت آن رسیده است که صدای خلاق خود را بکشید. صدای اصلی اصلاً صدا نیست بلکه سبک و تکنیک شماست. با کشف استعداد و اشتیاق واقعی خود ، سبک هنری شما به مرور زمان نمایان خواهد شد. راهی برای یافتن صدای خلاق شما احتمالاً مدور خواهد بود و پس از سالها کار سخت ، تمرین و مطالعه خواهد آمد. کشف و تعامل با هنرمندان بزرگ ، هر دو کلید یافتن “صدای” شما هستند.

ایده های جدید ، موضوعات موضوعی و روش ها را کاوش کنید

دنیای هنر گسترده ای است. هنر وسیله نقلیه ای است که برای کشف ایده ها ، آموزش تاریخ ، بیان دیدگاه های سیاسی و غیره استفاده می شود. در جستجوی صدای هنری خود ، شاید لازم باشد موضوعات هنری مختلفی را با هنر خود کشف کنید. به پروژه های هنری اجازه دهید مسیرهای مختلفی را طی کنند و موضوعات مختلف را به محض ورود به ذهن شما کشف کنند. هرگز خود را از دنیای خارج دنبال نکنید ، بلکه از آن درس بگیرید و اجازه دهید تا تأثیرات بیرونی در نقاشی ها ، مجسمه ها ، نقاشی ها و موارد دیگر ظاهر شود.

نگه داشتن یک مجله

یک ژورنال هنری را در مورد جزئیات پروژه های جدید ، آثار گذشته و موفقیت ها و شکست های خود حفظ کنید. نگه داشتن ژورنال هنری به شما امکان می دهد تا از تجربه خود بیاموزید ، ارتباط عاطفی خود را با هنر خود کشف کنید و اکتشافات جدیدی در مورد خود و دیگران بدست آورید. در ژورنال خود ، ایده های خود را ضبط کنید ، کار خود را ارزیابی کنید ، در مورد روش خود بحث کنید ، سؤالات متداول را بپرسید تا جستجوی پاسخ ها باشید. این روند اکتشافی به شما کمک می کند ارتباطاتی برقرار کنید که منجر به ایده های بیشتر و درک بیشتر از خودتان به عنوان یک هنرمند شود.

یاد بگیرید که درباره هنر صحبت کنید

توانایی صحبت در مورد هنر ، نشانه‌ی یک هنرمند واقعی است. برای ساختن هنر کافی نیست؛ شما همچنین باید هنر را درک کنید و هنر خود را توسط دیگران درک کنید. برای این کار باید بتوانید در مورد هنر صحبت کنید. بیان خود از طریق کلمات می تواند دیگران را در درک روشی که کار شما را سوق می دهد کمک کند. با صعود از رده های دنیای هنر و فروش کار یا خدمات خود به دیگران ، از شما انتظار می رود درباره محصول و فرآیند خود صحبت کنید.

با هنرمندان دوست شوید

دوست داشتن در دنیای هنر بر روی راههای شما حتی نمی توانید تصور کنید تأثیر می گذارد. داشتن دوستان هنری به شما در رسیدن به سبک به شما کمک می کند و افق های خود را نیز گسترش می دهد. شما همانطور که از شما یاد می گیرند ، از دوستان هنری خود یاد خواهید گرفت. در مقابل انتقادات ، ایده ها و تفسیر آنها باز باشید.

اگر فرصتی پیش آمد ، با سایر هنرمندان وارد پروژه های مشترک شوید. شما از راه هایی که تعامل با دیگران می تواند در پیشرفت شما تأثیر بگذارد تعجب خواهید کرد. دوستان شما همچنین ممکن است شما را از وقایع هنری که در منطقه شما اتفاق می افتد ، راهنمایی کند ، و این به شما امکان می دهد تا شخصاً و همچنین حرفه ای رشد کنید.

4- خودت را بشناس

شما می توانستید با استعدادترین هنرمند جهان باشید ، اما اگر کسی بداند شما چه کسی هستید یا چه چیزی را تولید کرده اید ، حرفه شما موفق نخواهد بود. بسیاری از هنرمندان از اینکه بازاریابی و شبکه سازی نقش بزرگی در موفقیت یک هنرمند دارند ، تعجب می کنند.

درآمدزایی به عنوان یک هنرمند به کسی وابسته است که شما علاوه بر کاری که می توانید انجام دهید نیز بدانید. شناختن خود یکی از بزرگترین چالش های شروع هنرمندان است. هنگامی که خود را در جامعه خود مستقر کردید ، شبکه سازی به ماهیت دوم تبدیل می شود و مشتری ها می توانند شما را به جای راه دیگر جستجو کنند. در آغاز ، با این حال ، شما زمان زیادی را صرف صحبت کردن با افراد می کنید ، کارهای خود را به برق وصل می کنید و استعداد خود را به هرکسی که توجه می کند نشان می دهد.

وارد رقابت هنری شوید

رقابتهای هنری محلی جمعیت خریداران ، هنر دوستان ، هنرمندان و داوران را به خود جلب می کند. ورود به مسابقات هنری یک روش آسان برای نشان دادن کار خود است در حالی که انتقادات مفید را جمع می کنید و با هنرمندان دیگر ملاقات می کنید.

ترفند ورود به رقابتهای هنری محلی یافتن مواردی است که دارای کارهایی مشابه آثار شما هستند. برخی از نمایش های هنری بر روی سبک هنری هنری و هنری متمرکز خواهند بود ، در حالی که سایر نمایش های هنری می توانند بر هنر مدرن ، اشکال سنتی هنر ، عکاسی یا حتی هنر دیجیتال متمرکز شوند. ورود به این رقابت به شما اطمینان می دهد که هنر شما در معرض دید مورد نظر قرار می گیرد.

5-همراه یک استاد راهنما مطالعه کنید

مربیان منبعی بسیار ارزشمند برای هنرمندان هستند. یک مربی خوب باتجربه است ، از توانایی های خود اطمینان دارد و در کار حرفه ای خود بسیار فاصله دارد. بعضی از مربیان به عنوان مربی کار خود را شروع می کنند و برخی دیگر فقط دوستانی خوب هستند. یک مربی خوب انتقاد سازنده ، مشاوره مفید و گوش شنوا را ارائه می دهد.

می توانید از مربی خود در مورد تکنیک و سبک و سوال کنید ، اما در حالت ایده آل ، بیشترین سهم مربی شما در حرفه شما توصیه در مورد تجارت به عنوان یک هنرمند است. تعیین نرخ ، رسیدگی به مشتری ، مدیریت امور مالی و سایر جنبه های هنرمند بودن همه می تواند برای هنرمندان تازه کار چالش برانگیز باشد. مربی شما شخصی خواهد بود که در گذشته در این مسیر بوده است و از اشتباهات قدیمی درس گرفته است. با یافتن راه خود به عنوان یک هنرمند ، یادگیری از مربی خود به شما کمک می کند.

دانلود اپلیکیشن کاریابی هنری و خرید و فروش هنری آرت هود 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرت هود

آرت هود اولین سامانه تخصصی نیازمندی در زمینه هنرهای هفتگانه در ایران می باشد. www.arthoud.ir ما در آرت هود سعی داریم تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی فعالین عرصه هنر ، باعث رونق هرچه کسب و کار و خدمات هنرمندان عزیز این مرز و بوم باشیم. شما می توانید در آرت هود خرید و فروش و اجاره تجهیزات نو و دست دوم را در زمینه های مختلف هنری اعم از تجهیزات سینمایی و عکاسی تا موسیقی و صنایع دستی و غیره را داشته باشید ( لطفا به بخش دسته بندی ها مراجعه نمائید) همچنین شما می توانید در بخش کاریابی هنری در آرت هود به صورت تخصصی خود را بعنوان یک هنرمند معرفی نموده و یا نیروی هنری مورد نیاز خود را جستجو نموده و جذب نمائید مثلا یک فیلمساز ممکن ست برای ساخت فیلم خود نیاز به یک بازیگر و یا تدوینگر داشته باشد به راحتی می تواند درخواست خود را در سایت ثبت نموده و یا از بین گزینه های ثبت شده بهترین را انتخاب نماید ( لطفا به بخش دسته بندی ها قسمت کاریابی هنری مراجعه شود) از دیگر خدمات این سایت می توان به معرفی و ثبت مراکز هنری مانند ( آتلیه ها ، آموزشگاه ها ، نگارخانه ها ، دفاتر سینمایی ، جشنواره ها و رویدادها ،نشریات هنری ، بلیط ، پوستر و بروشور ) اشاره کرد. همچنین برای بهتر دیده شدن می توانید از گزینه آگهی های ویژه و نردبان و قسمتهایی که در سایت جهت تبلیغ بنر شما در نظر گرفته شده است استفاده نمائید. دانلود اپلیکیشن از طریق لینک زیر: https://arthoud.ir/wp-content/uploads/app/arthoud-2.0.apk

منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ