کد: 139904274434514587

نیازمندی های تخصصی هنر در سایت آرت هود

خرید و فروش و اجاره تجهیزات هنرهای هفتگانه و کاریابی هنری

کد: 139904274434514587

https://bit.ly/39bxfcK

، تهران , (اخبار رسمی): خرید و فروش و اجاره تجهیزات هنری و کاریابی هنری از تخصص های سایت آرت هود می باشد.از دیگر خدمات این سایت می توان به معرفی و ثبت مراکز هنری مانند ( آتلیه ها ، آموزشگاه ها ، نگارخانه ها ، دفاتر سینمایی ، جشنواره ها و رویدادها ،نشریات هنری ، بلیط ، پوستر و بروشور ) اشاره کرد.

نیازمندی های هنری را به صورت تخصصی پیگیری کنید. تمامی هنرهای هفتگانه خرید و فروش تجهیزات هنری و استخدام و کاریابی هنری

خرید و فروش و اجاره تجهیزات هنری و کاریابی هنری از تخصص های سایت آرت هود می باشد.از دیگر خدمات این سایت می توان به معرفی و ثبت مراکز هنری مانند ( آتلیه ها ، آموزشگاه ها ، نگارخانه ها ، دفاتر سینمایی ، جشنواره ها و رویدادها ،نشریات هنری ، بلیط ، پوستر و بروشور ) اشاره کرد.

نیازمندی‌های هنری در آرت هود به صورت تخصصی و با مخاطب حرفه ای و برپایه خرید و فروش و اجاره تجهیزات هنری استوار است.

شما می توانید از طریق این لینک آگهی های تخصصی هنری خود را در سایت آرت هود به صورت رایگان ثبت نمائید.

در آرت هود به آسانی می‌توانید نیازمندی‌هایتان را بر اساس شهر دسته‌بندی کنید و نزدیک‌ترین‌ها را بیابید.

برای قرار دادن آگهی‌های خود در آرت هود

شهرتان را مشخص نمایید، علامت «+ ثبت آگهی رایگان» را انتخاب کنید و آنگاه آگهی‌تان را بفرستید.

فراموش نکنید پیش از هر چیز یک آدرس ایمیل و یک شماره تلفن برای ارسال آگهی ضروری است. شما می‌توانید برای کالا یا خدمات‌تان عکسی نیز انتخاب کنید.

به این ترتیب تمامی کاربران آرت هود  به آسانی آگهی‌ شما را خواهند دید و بر اساس محل آگهی شما را راحت‌تر خواهند یافت.

کاریابی هنری

تمامی افرادی که در زمینه های هنری تخصصی دارند و جویای کار می باشند و تمامی افرادی که نیاز به افراد متخصص هنری دارند ، می توانند از خدمات بخش کاریابی هنری استفاده نمایند.

هرگونه تخصص هنری دارید حتما د ر بخش کاریابی ثبت نمائید.

خرید و فروش بی‌واسطه

در آرت هود کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما دیوار هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

دانلود اپلیکیشن آرت هود 

آرت هود مجموعه ای کامل برای خرید و فروش تجهیزات هنری و بهترین روش برای کاریابی هنری و معرفی خود بعنوان یک هنرمند ست لطفا در آرت هود ثبت نام کنید و به دیگران نیز معرفی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرت هود

آرت هود اولین سامانه تخصصی نیازمندی در زمینه هنرهای هفتگانه در ایران می باشد. www.arthoud.ir ما در آرت هود سعی داریم تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی فعالین عرصه هنر ، باعث رونق هرچه کسب و کار و خدمات هنرمندان عزیز این مرز و بوم باشیم. شما می توانید در آرت هود خرید و فروش و اجاره تجهیزات نو و دست دوم را در زمینه های مختلف هنری اعم از تجهیزات سینمایی و عکاسی تا موسیقی و صنایع دستی و غیره را داشته باشید ( لطفا به بخش دسته بندی ها مراجعه نمائید) همچنین شما می توانید در بخش کاریابی هنری در آرت هود به صورت تخصصی خود را بعنوان یک هنرمند معرفی نموده و یا نیروی هنری مورد نیاز خود را جستجو نموده و جذب نمائید مثلا یک فیلمساز ممکن ست برای ساخت فیلم خود نیاز به یک بازیگر و یا تدوینگر داشته باشد به راحتی می تواند درخواست خود را در سایت ثبت نموده و یا از بین گزینه های ثبت شده بهترین را انتخاب نماید ( لطفا به بخش دسته بندی ها قسمت کاریابی هنری مراجعه شود) از دیگر خدمات این سایت می توان به معرفی و ثبت مراکز هنری مانند ( آتلیه ها ، آموزشگاه ها ، نگارخانه ها ، دفاتر سینمایی ، جشنواره ها و رویدادها ،نشریات هنری ، بلیط ، پوستر و بروشور ) اشاره کرد. همچنین برای بهتر دیده شدن می توانید از گزینه آگهی های ویژه و نردبان و قسمتهایی که در سایت جهت تبلیغ بنر شما در نظر گرفته شده است استفاده نمائید. دانلود اپلیکیشن از طریق لینک زیر: https://arthoud.ir/wp-content/uploads/app/arthoud-2.0.apk

منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی