اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904234425612729

کاربردهای ناودانی

کد: 139904234425612729

https://bit.ly/309HNFh

، تهران , (اخبار رسمی): کاربرد ناودانی به دلیل انواع مختلف آن در صنایع مختلف بسیار گسترده است. این پروفیل بیشتر در بخش هایی از سازه استفاده می شود که نیازی به تحمل بار زیادی ندارند.

کاربردهای ناودانی
کاربردهای ناودانی

کاربرد ناودانی به دلیل انواع مختلف آن در صنایع مختلف بسیار گسترده است. این پروفیل بیشتر در بخش هایی از سازه استفاده می شود که نیازی به تحمل بار زیادی ندارند.

برای انتخاب ناودانی های مناسب ، باید از استفاده از این بخش ها آگاهی داشته باشید تا در آینده به دلیل انتخاب نادرست ، ساختار شما دچار مشکل نشود. ما استفاده صحیح از هر یک از این نوع پروفیلها را توضیح خواهیم داد تا بتوانید در استفاده صحیح از هر یک از آنها تصمیم صحیحی بگیرید.
ناودانیها به دو دسته مشبک و ساده تقسیم می شوند و هر یک از آنها با توجه به ویژگی هایشان برای یک کاربرد خاص مناسب هستند.

البته این مقاطع از نظر شکل بال نیز در دسته های UPN و UPE قرار می گیرند. نوع UPE دارای بال های صاف و موازی است ، در حالی که نوع UPN دارای بال های مخروطی است. البته این را بخاطر بسپار که قیمت ناودانی ها یکی از عوامل تأثیرگذار در انتخاب طراحان از انواع مختلف آنها است و در بسیاری موارد می توان از نبشی و ناودانی به جای یکدیگر استفاده کرد.

استفاده از ناودانی در صنایع مختلف متداول است ، اما شاید اصلی ترین کاربرد ناودانی در صنعت ساخت و ساز باشد که برای پایه ها و قاب ها استفاده می شود. مورد دیگری که  برای آن استفاده می شود ، ساختن نما است. ناودانی های آلومینیومی پایه نما را تشکیل می دهند و قطعات مختلفی مطابق طراحی بر روی آنها نصب می شوند.

در تولید ناودانی های ساده از ورق نورد گرم به عنوان ماده اولیه استفاده شده و قابلیت گالوانیزه شدن را دارد. این نوع ناودان ها به عنوان یکی از پروفیل های محبوب در ساخت ماشین آلات صنعتی در نظر گرفته می شوند و همچنین استفاده از روده های ساده در ساخت پله ها و سایر بخش های صنعت بسیار رایج است.
ناودانی های مشبک ، شبیه به همتایان ساده خود ، از ورق نورد گرم ساخته شده و قابل گالوانیزه شدن هستند. اما کاربرد این نوع پروفیل متفاوت است و از آن در ساخت سازه های فلزی سبک مانند قفسه ها استفاده می شود.

ناودانی UNP که براساس استانداردهای اروپایی است ، به دلیل استحکام و وزن زیاد در مقایسه با سایر انواع آنها برای پروژه های بزرگ صنعتی مناسب است.  تیرها ، ستونها و خرپا مکانهایی است که از ناودانی های UNP استفاده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فولاد فیدار

شرکت پترو فولاد فیدار با بیش از 19 سال سابقه فروشگاهی با عنوان تاپ متال در تهیه وتامین انواع آهن الات صنعتی و ساختمانی و آلیاژی فعالیت خود را آغاز کرد واز سال 1392 این مجموعه فعالیت خود را با عنوان شرکت پترو فولاد فیدار ادامه داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان