اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002255133812729

دلایل نوسانات قیمت آهن آلات در بازار

کد: 140002255133812729

https://bit.ly/3old1ow

، تهران , (اخبار رسمی): نوسانات در بازار آهن به دلایل مختلفی رخ می دهد ، برخی به دلیل مسائل داخلی و برخی به دلیل شرایط جهانی و حوادث رخ داده در جهان است و غیرقابل کنترل است.

دلایل نوسانات قیمت آهن آلات در بازار
دلایل نوسانات قیمت آهن آلات در بازار

نوسانات در بازار آهن به دلایل مختلفی رخ می دهد ، برخی به دلیل مسائل داخلی و برخی به دلیل شرایط جهانی و حوادث رخ داده در جهان است و غیرقابل کنترل است. در ادامه این مقاله به مجموعه مواردی که قیمت آهن آلات را افزایش می دهند می پردازیم. در ادامه این پست با فولاد فیدار باشید.

برای اطلاع از قیمت محصولات فولادی مانند قیمت ورق سیاه و گالوانیزه و خرید محصولات می توانید با کارشناسان فروش شرکت پترو فولاد فیدار با شماره 66313156-021 تماس بگیرید تا ضمن آگاهی از قیمت ها، از مشاوره خرید لذت ببرید.

کاهش واردات و قیمت آهن

یکی از مهمترین دلایل افزایش قیمت فولاد کاهش واردات است. کاهش واردات باعث می شود آهن فروشان در فروش محصولات خود احتیاط بیشتری داشته باشند تا در صورت خالی بودن انبارها مجبور به تکمیل مجدد موجودی و عرضه محصولات خود نباشند ، بنابراین تقاضا برای عرضه کمتر خواهد بود و محصولات ارزان تر می شوند. بالاتر به دست مصرف کنندگان می رسد.

نوسانات نرخ ارز

افزایش نرخ ارز یکی از مهمترین موضوعات تأثیرگذار بر قیمت آهن آلات در ماههای اخیر بوده است. نوسانات و جابجایی های ناگهانی نرخ ارز می تواند تعدادی شوک به بازار وارد کند و ثبات بازار را مختل کند، این امر نیز به دلیل واردات  است. نرخ اولیه فولاد با نرخ ارز محاسبه می شود. نوسانات نرخ ارز تأثیر زیادی بر نرخ پایه آهن و فولاد در بورس کالا خواهد داشت.

با توجه به افزایش نرخ ارز در هفته های اخیر، شاهد افزایش قیمت محصولات فولادی نیز بوده ایم. اگر نرخ ارز در آینده کاهش یابد، شاهد تغییر قیمت محصولات فولادی از جمله قیمت گوشه ها، ورق ها، لوله ها و پروفیل ها خواهیم بود.

احتکار محصولات فولادی

همانطور که گفتیم در ماه های اخیر به دلیل افزایش نرخ ارز و عرضه غیر منطقی در بورس، قیمت فولاد به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. به همین دلیل ، افراد زیادی به امید سود بیشتر کالاهایی از قبیل محصولات و انبارهای فولادی یا احتکار آنها را خریداری کرده اند. انبارداری موجب کاهش ناگهانی بازار شده و می تواند تأثیر چشمگیری در افزایش قیمت پروفیل فولادی ، ورق ، لوله و غیره داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فولاد فیدار

شرکت پترو فولاد فیدار با بیش از 19 سال سابقه فروشگاهی با عنوان تاپ متال در تهیه وتامین انواع آهن الات صنعتی و ساختمانی و آلیاژی فعالیت خود را آغاز کرد واز سال 1392 این مجموعه فعالیت خود را با عنوان شرکت پترو فولاد فیدار ادامه داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی