اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905064460313821

فاصله اجتماعی را برای شکست کرونا جدی بگیرید

فاصله اجتماعی هشدار وزارت بهداشت برای پیشگیری از کرونا

کد: 139905064460313821

https://bit.ly/2P1NjEO

، تهران , (اخبار رسمی): هشدار: عدم فاصله گذاری اجتماعی مناسب ممکن است روند پیشرفت کرونا را بسیار بیشتر کند.

فاصله اجتماعی هشدار وزارت بهداشت برای پیشگیری از کرونا
فاصله اجتماعی هشدار وزارت بهداشت برای پیشگیری از کرونا

فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک هر دو برای جلوگیری از کرونا مهم هستند

ویروس خطرناک کرونا به راحتی از فرد مبتلا می تواند به دیگری انتقال پیدا کند. به همین خاطر رعایت موارد پیشگیرانه برای حفظ اهمیت بسیار مهم است. در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی به راحتی ممکن است هرکدام از ما به کرونا مبتلا شویم. در همین راستا رسانه ها از جمله تلوزیون و رادیو و... به صورت مستمر در حال ارائه راهکارهای مهم برای جلوگیری از پیشرفت این ویروس در جامعه هستند.

دیگر تقریبا همه افراد می دانند که استفاده از ماسک سه لایه و دیگر ماسک هایی که از نفوذ ویروس جلوگیری می کنند تقریبا مهم ترین است. چرا که مهم ترین و اصلی ترین راه برای نفوذ کرونا به بدن ما از راه دهان، بینی و حلق می باشد. به همین خاطر با استفاده از ماسک مناسب تا حد بسیار زیادی احتمال بیماری را کاهش می دهیم.

اما استفاده از ماسک تنها اقدام موثر و مهمی نیست که برای جلوگیری از انتقال ویروس وجود دارد. این روزها رعایت فاصله اجتماعی نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است. همه افراد به دلیل شغلی که دارند نمی توانند از راه دور کار کنند. کسب درآمد در این روزها نیز مساله مهمی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. بسیاری از کسب و کارها به سمت دورکاری رفته اند. اما این مورد برای همه مشاغل و کسب و کارها امکان پذیر نیست. اما چه باید کرد؟

همه می دانیم که اگر با فرد مبتلا ارتباط کلامی و کاری نزدیکی داشته باشیم ممکن است ما نیز مبتلا باشیم. نکته مهمی هم که باید به آن توجه نماییم این است که همه مبتلایان علائمی ندارند. به همین خاطر ممکن است با فردی رو به رو باشیم که نشانه ای ندارد. اما به این ویروس مبتلاست. فرد بیماری که خود نیز نمی داند ممکن است با عدم رعایت فاصله اجتماعی دیگران را آلوده نماید. اگر این فرد موارد بهداشتی نظیر پاکسازی دست ها به وسیله الکل را رعایت نکند و ماسک نداشته باشد ممکن است به صورت غیر مستقیم باعث مرگ افراد زیادی شود!

در همین راستا بهتر است از تجمع در اماکنی که بودن در آنها ضروری نیست خودداری نماییم. شرکت در جشن ها و مراسم هایی که افراد زیادی در آن حضور دارند در این روزها بسیار خطرناک است. تا حد ممکن بهتر است در چنین جاهایی حضور نداشته باشیم. تنها برای کارهای ضروری و آن هم با رعایت موارد بهداشتی از خانه خارج شویم. با رعایت این موارد می توانیم از پیشرفت این ویروس جلوگیری نماییم و کرونا را شکست دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی