اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905114470913821

چطور از ایجاد کیست در بانوان جلوگیری کنیم

ترفندهای ساده برای جلوگیری از کیست در بانوان

کد: 139905114470913821

https://bit.ly/3hSSDXs

، تهران , (اخبار رسمی): راهکارهایی ساده که به شما کمک می کند از ایجاد کیست های داخلی جلوگیری کنید.

ترفندهای ساده برای جلوگیری از کیست در بانوان
ترفندهای ساده برای جلوگیری از کیست در بانوان

با رعایت موارد بهداشتی از ایجاد کیست جلوگیری کنید

ایجاد کیست یکی از مشکلات به نسبت رایج در بین بانوان است. امروزه مشکل کیست بیشتر از قبل شده است. مواردی مانند رژیم غذایی ناسالم و بسیاری از موارد دیگر ایجاد کیست های داخلی بانوان را تشدید می کند. کیست باید به سرعت تشخیص داده شده و درمان شود. در غیر این صورت ممکن است باعث ایجاد ناراحتی های زیادی مانند ناباروری، ناتوانی های جنسی، سرطان رحم و... شود. در این مطلب ترفندهای ساده ای را معرفی می کنیم که احتمال به وجود آمدن کیست را تا حد خیلی زیادی کمتر می کند.

از لباس زیر روشن استفاده کنید

شاید شما هم بسیار شنیده باشید که به خصوص قدیمی تر ها می گفتند لباس زیر مشکلی و تیره نپوشید. رنگ تیره در دین ما مکروه است. از نظر پزشکی نیز فواید استفاده از لباس هایی به رنگ روشن بارها به اثبات رسیده است. متخصصین زنان با تحقیقات زیادی که انجام شده است لباس های زیر تیره به خصوص مشکی را باعث ایجاد ناراحتی های زنانه بسیاری از جمله کیست می دانند. به بانوان عزیزی که به سلامت خود اهمیت می دهند توصیه می شود تا حد امکان از لباس زیرهای روشن استفاده کنند. چرا که در رنگ روشن رشد باکتری هایی که عامل ایجاد کیست هستند بسیار کمتر می شود.

از لباس های نخی استفاده کنید

لباس های نخی و جنس های شبیه کتان به راحتی گردش هوا را ممکن می سازند. به این ترتیب باکتری ها و قارچ ها کمتر می توانند در پارچه تکثیر شوند. اگر به سلامت ناحیه تناسلی خود اهمیت می دهید سعی کنید از لباس زیرهای شامل الیاف شیشه و کشی کمتر استفاده کنید. لباس های زیر پلاستیکی احتمال ایجاد کیست را بسیار بیشتر می کنند. چرا که با عدم جریان هوا بستر مناسبی را برای تکثیر قارچ ها و باکتری ها فراهم می آورند.

ناحیه تناسلی خود را خشک نگهدارید

بهتر است پس از این که به سرویس بهداشتی می روید و پس از شست و شو به خوبی اندام تناسلی و ناحیه اطراف آن را خشک نمایید. بهتر است به خوبی به کمک یک تکه دستمال رطوبت اضافی را بگیرید. رطوبت یکی از عوامل اصلی است که باکتری ها و قارچ ها از جمله قارچ های عامل کیست برای تکثیر به آن نیاز دارند.

از پدهای بهداشتی استفاده نمایید

پدهای یکبار مصرف بهداشتی را می توانید در بسیاری از فروشگاه ها و داروخانه ها پیدا کنید. این پدها روی لباس زیر قرار می گیرند و از انتقال رطوبت به لباس جلوگیری می کنند. در طول روز می توانید چندین بار پد را تعویض کنید.

از ژل های بهداشتی استفاده نمایید

ژل های مخصوص شست و شوی ناحیه تناسلی در انواع دوشیزگان و بانوان در بسیاری از داروخانه ها یافت می شود. با استفاده از این محصولات می توانید اندام تناسلی خود را شست و شو نمایید. هرازگاهی این ناحیه را با این محصولات بهداشتی شست و شو بدهید تا آلودگی ها و میکروب های آن از بین برود.

از محصولات ماریانا استفاده کنید

گیاه ماریانا در مدت زمان بسیار کوتاهی قادر است باکتری ها و قارچ ها را از بین ببرد. از این گیاه اعجاب انگیز محصولات بهداشتی زیادی مانند شیاف ماریانا ساخته شده است. این شیاف به صورت واژینال استفاده می شود. با استفاده مستمر از این محصول می توانید باکتری ها و آلودگی های داخلی را به خوبی از بین ببرید. از این محصول برای جلوگیری و درمان کیست استفاده می شود. این محصول را از داروخانه ها و بسیاری از فروشگاه های ارائه دهنده محصولات بهداشتی می توانید خریداری نمایید. البته دقت کنید که در هنگام خرید به دارا بودن علائم استاندارد بر روی محصول دقت کنید. چرا که ناحیه تناسلی بانوان بسیار حساس است. خرید یک محصول نامناسب و نامرغوب نیز ممکن است عواقب بدی داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان