اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905204484314902

راهنمای طراحی چاپ افست

کد: 139905204484314902

https://bit.ly/3iKuoLN

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا با ارائه شیت های رنگی در طراحی چاپ افست راهکاری برای کم کردن خطا و رساندن آن به حداقل را ارائه می دهد.

راهنمای طراحی چاپ افست
راهنمای طراحی چاپ افست

یکی از مقرون و به صرفه ترین چاپ ها، چاپ افست در شیت عمومی است

یکی از مقرون و به صرفه ترین چاپ ها، چاپ افست در شیت عمومی است حالا شیت عمومی چیست خلاصه وار اگر عرض کنم طرح شما در کنار دهها طرح دیگر در یک شیت چیده می شوند و چاپ می شوند، که اختلاف تلورانس(tolerance)  پانزده درصد در شیت عمومی است که  البته راهکارهای برای به حداقل رساندن اختلاف ها وجود دارد با ما همراه باشید تا آخر این متن را دنبال کنید که اطلاعاتی مفید درباره طراحی و رنگ بندی کارها برای شما ارائه می گردد.

راهنمای مدل های  RGB, CMYK

مدل RGB: این مود رنگ از ترکیب سه رنگ  قرمز سبز و آبی (RED,GREEN,BLUE) تشکیل شده است. ترکیب این سه رنگ براساس نور می باشد ولی در چاپ افست کاربرد ندارد.

مدل CMYK: این مود رنگی است که در چاپ افست مورد استفاده قرار می گیرد که از 4 رنگی اصلی زرد، قرمز، آبی و مشکی (YELLOW,RED,BLUE,BLACK) تشکیل شده است.

تفاوت CMYK با RGB:

همانطوری که در تصویر شماره 1و2 ملاحظه می فرمایید رنگ مشکی CMYK از ترکیب سه رنگ  به صورت Tamplate به دست می آید و از ترکیب رنگ RGB به صورت Tamplate رنگ سفید تولید می شود. پس الان به تفاوت CMYK , rgb پی بردید.

برای تبدیل CMYK به RGB باید از فتوشاپ استفاده کنیدکه درصد خطای کمتری را دارد.

راهنمای رنگ نوشته های مشکی  

اگر از نوشته های مشکی استفاده می کنید باید نوشته های مشکی تک رنگ باشد هرچه رنگ مشکی تک رنگ به خاکستری تمایل دارد و با مشکی 4 رنگ قابل مقایسه نیست خطا در این نوشته ها کمتر است.

فونت نوشته

برای انتخاب رنگ فونت از رنگ های کمتری استفاده کنید . مخصوصاً فونت 8pt پایین تر است فقط در یک رنگ استفاده کنید خطای زینک در نوشته های ریز اجتناب نا پذیر است . لازم به ذکر است هر چند مشکی تک رنگ به خاکستری تمایل دارد و با مشکی 4 رنگ قابل قیاس نیست اما خطا در نوشته های مشکی 4 رنگ اجتناب نا پذیر است. به یاد داشته باشید نتیجه استفاده از فونت های 4 رنگ در فرم های کتان و کلیه فرم هایی که روکش ندارد پشت زدگی خواهد بود . در صورتی که در فایل خود از نوشته های مشکی استفاده می کنید رنگ این نوشته ها باید مشکی تک رنگ(Black:100) باشد.

نکته مهم: در نوشته های لاتین از فونتهای کوچکتر از 8pt استفاده نکنید حتی المقدور ازفونت های Bold استفاده کنید.
اگر فایل uv کار نسبت به فایل چاپی روی هم خوردگی ندارد، باید توسط طراح تصحیح و بررسی شود.

طبق توضیحات فوق همانطور که می دانید تفاوت رنگ در صورتی که برروی صفحه مانیتور دیده می شود با رنگی که چاپ می شود متفاوت است به همین دلیل امکان خطا و اشتباه در این قسمت چاپ بسیار زیاد است.

بدین منظور شرکت هیدیکا در نظر دارد با ارائه شیت های رنگی راهکاری برای کم کردن خطا و رساندن آن به حداقل برای شما ارائه دهد. شما می توانید طیف رنگی موردنظر خود را با شماره رنگ موجود در شیت و اعلام آن به متخصصان چاپ کارت  مجموعه هیدیکا کمک کنید کارت چاپی را با تمامی رنگهای مدنظر با کمترین خطا و بهترین کیفیت درخور شما ارائه دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید