اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905204484414902

معرفی انواع ریبون و کاربردهای آن

کد: 139905204484414902

https://bit.ly/3kE9C27

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا برا رضایت مشتریان انواع ریبون در برندهای مختلف را ارائه می دهد.

معرفی انواع ریبون و کاربردهای آن
معرفی انواع ریبون و کاربردهای آن

معرفی انواع ریبون و کاربردهای آن

در این قسمت به معرفی ریبون و انواع آن خواهیم پرداخت. در واقع ریبون از مواد مصرفی چاپگرهای کارت PVC با برندهای مختلفی می باشد که از معروف ترین و بهترین آنها می توان به  ریبون فارگو، هایتی، زبرا، مجیکارد، اولیس اشاره کرد. در نتیجه موضوع بسیار مهم در این زمینه این است که ما چه مدل ریبون را با چه قیمتی تهیه کنیم.

 چاپ کارت های PVC با انواع ریبون

ymco: ریبونی تمام رنگی است که از پنل های زرد (Y)، قرمز(M)، آبی (C)، لایه محافظتی(O) تشکیل شده است.

ymckok:  ریبونی متشکل از شش پنل است. پنل رنگی، مشکی و یک پوشش محافظ  O. پنل مشکی در سمت دوم کارت مورد استفاده قرار میگیرد. نسخه پشتی می تواند شامل متن سیاه و یا بارکد باشد.

half-panel: این ریبون زمانی مناسب است که آیتم های رنگی مثل آرم یا برند شرکت و عکس در نیمی از کارت قرار داشته باشند و بقیه کارت خالی باشد.

monochrome: ریبونی تکرنگ سیاه و سفید است.

ymc: ریبونی تمام رنگی است  متشکل از پنل های زرد (Y)، قرمز (M) و آبی (C) که برای چاپ تصاویر استفاده می شود.

YMCK: این ریبون شامل پنل های زرد، قرمز و آبی برای چاپ تصاویر رنگی  و یک پنل مشکی برای چاپ متن در یک طرف کارت استفاده می شود.

ymckk:  ریبونی متشکل از ۵ پنل است.  نوار ymc برای چاپ رنگی و پنل K در سمت جلو کارت ، پنل K دوم در سمت پشت کارت چاپ می شود. دو پنل K رزین سیاه هستند که متن و بارکد را چاپ می کنند.

ymcki: ریبونی متشکل از ۵ پنل است که پنل های ymc برای چاپ تصاویر رنگی و پنل k یک پنل رزین سیاه است  و برای جلوگیری از چاپ روی قسمت های خاص کارت مانند خطوط مغناطیسی از  پنل i که یک پنل مهار کننده است استفاده می شود.

ریبون اسکرچ: نوع دیگر ریبونی که استفاده می شود ریبون اسکرچ می باشد که از یک نوار پلاستیکی برای محافظت از اطلاعات چاپ شده روی کارت pvc استفاده می شود که به راحتی خراشیده شود و اطلاعات محرمانه خوانده شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت هیدیکا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید