اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906154532014902

نکاتی مهم در خصوص چاپ کارت PVC افست

کد: 139906154532014902

https://bit.ly/3jU4Psa

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا با چاپ پی وی سی افست کارت های پی وی سی را با سرعت بالا و تنوع رنگی بسیار به بازار عرضه می کند.

 نکاتی مهم در خصوص  چاپ کارت PVC افست
نکاتی مهم در خصوص چاپ کارت PVC افست

یکی از مهمترین مزایای استفاده از روش چاپ افست پی وی سی برای چاپ کارت های مختلف سرعت بسیار بالای این روش است که به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه تعداد زیادی چاپ انجام دهید

چاپ کارت PVC افست یکی از مهم ترین روش های چاپ است، در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره چاپ افست پی وی سی صحبت کنیم و اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

چاپ افست pvc

اگر در حوزه چاپ فعالیت داشته باشید حتما می دانید که یکی از بهترین روش های چاپ، چاپ پی وی سی افست است که استفاده از این روش برای چاپ کارت های مختلف مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، ما در این روش قصد داریم کمی بیشتر درباره چاپ افست پی وی سی صحبت کنیم و اطلاعات جالبی را در خصوص این نوع چاپ به شما ارائه دهیم، بنابراین اگر شما نیز جزو فعالان در این حوزه هستید و یا به این موضوع علاقه دارید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا اطلاعات مفیدی را بدست بیاورید.

چاپ افست چیست و چرا باید از این نوع چاپ استفاده کنیم؟

یکی از بهترین روش های چاپ کارت های مختلف در حال حاضر چاپ افست پی وی سی است که امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید کارت های خود را به بهترین شکل ممکن چاپ کنید، شما در این روش می توانید با استفاده از تکنیک های موجود اقدام به چاپ کارت های خود کنید و از مزایای این کار بهره مند شوید که در ادامه بیشتر با این مزایا آشنا خواهیم شد.

تاریخچه چاپ افست

این نوع چاپ برای اولین بار توسط دو شخص مختلف اختراع شد و بعد از آن به عنوان یک روش و تکنیک جهانی مورد استفاده قرار گرفت، این دو شخص که به نام های ایرا روبل و گاسیارها من بودند به ترتیب اهل آمریکا و آلمان بودند که با تحقیقات مختلف موفق شدند که این نوع روش چاپ را کشف کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این روش یک روش جهانی برای چاپ است و در حال حاضر نیز توسط بسیاری از افراد مختلف در کشور ایران استفاده می شود و بسیاری از شرکت های بزرگ نیز از این روش برای چاپ کارت های خود استفاده می کنند.

چاپ افست پی وی سی به چه شکل انجام می شود؟

اولین و شاید بتوان گفت یکی از جالب ترین نکاتی که در خصوص نحوه انجام چاپ افست کارت  pvc باید بدانید این است که در این روش از چهار رنگ برای چاپ کارت های شما استفاده می شود که این چهار رنگ به ترتیب عبارت اند آبی(Cyan)، قرمز(Magenta)، زرد(Yellow) و مشکی(Black)، نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که خودتان قصد طراحی کارت خود را دارید و قصد دارید آن را با استفاده از این روش چاپ کنید حتما توجه کنید که حالت رنگ آن را بر روی CMYK که همین 4 رنگ هستند تنظیم کنید.

البته در صورتی که قصد دارید به طور فوری عملیات چاپ خود را با استفاده از ریبون انجام دهید می توانید از همان حالت رنگ معمولی که با نام RGB شناخته می شود نیز استفاده کنید. به صورت کلی از این روش چاپ معمولا برای مواردی استفاده می شود که تعداد چاپ زیاد باشد و به دلیل این که این روش سرعت بالایی دارد استفاده از آن باعث بهبود سرعت انجام کارهای شما می شود.

استفاده از این روش چاپ چه مزایایی برای ما دارد؟

یکی از مهمترین مزایای استفاده از روش چاپ افست پی وی سی برای چاپ کارت های مختلف سرعت بسیار بالای این روش است که به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه تعداد زیادی چاپ انجام دهید، مزیت دیگری که چاپ افست پی وی سی نسبت به سایر روش های چاپ دارد این است که شما می توانید از رنگ های متنوع تری برای طراحی کارت های خود استفاده کنید، به همین دلیل است که معمولا کارت هایی که برای چنین روشی طراحی می شوند معمولا تنوع رنگی بیشتری دارند و زیباتر به نظر می رسند.

نکته دیگری که درباره این روش باید بدانید این است که این روش نسبت به سایر روش های چاپ کارت های مختلف معمولا هزینه کمتری را برای شما در بر دارد و در نتیجه می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های شرکت شما شود. آخرین مزیتی که این روش دارد نیز این است که شما به دلیل استفاده از جوهرهای خاص در چاپ افست پی وی سی می توانید از فونت های بسیار ریز نیز برای طراحی کارت های خود بهره مند شوید.

جزئیات انجام چاپ افست پی وی سی

در مرحله اول برای انجام چاپ افست پی وی سی این است که شما باید بیاموزید که از سیستم رنگی جدید CMYK برای انجام طراحی های خود استفاده کنید که رنگ های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد، در مرحله بعدی شما باید یک فرم چاپی را برای خود تهیه کنید که البته این فرم ها را باید در اندازه های مختلفی تهیه کنید، در مرحله بعدی شما باید عملیات لیتوگرافی را انجام دهید، لیتوگرافی به عملیاتی گفته می شود که در آن شما باید از فرم چاپی که طراحی کرده اید یک فیلم تهیه کنید.

بعد از آن که این فیلم را ساختید شما باید اقدام به تهیه زینک کنید که وظیفه آن ها در واقع منعکس کردن فیلم است و به همین دلیل در ساخت آن باید دقت زیادی داشته باشید، در مرحله آخر نیز شما باید این ورقه های زینک را به چاپخانه افست ارسال کنید که طراحی های شما به تعداد مورد نیاز چاپ شود.

چاپ سینگل افست 

به صورت کلی چاپ افست پی وی سی دو روش دارد که هر یک از آن ها در مواردی مورد استفاده قرار می گیرند، روش اول که چاپ سینگل نام دارد روشی است که که در آن برای چاپ از کارت های پی وی سی خام و سفید رنگ استفاده می شود و در واقع این کارت ها برای چاپ به چاپخانه ارسال می شوند. در این روش از چاپ افست پی وی سی تنها طرح ثابت شما توسط این روش چاپ می شود و سایر اطلاعات با روش های دیجیتال چاپ خواهند شد.

چاپ شیت

روش دوم چاپ افست پی وی سی روشی است که کاملا با روش سینگل متفاوت است، در این روش شما می توانید کارت های طراحی شده خود را در تعداد بالا چاپ کنید، نکته مهم در این روش و در واقع تفاوت اصلی آن با روش سینگل این است که در این روش سایر اطلاعات شما مانند متغیرها و …. نیز با استفاده از روش چاپ افست پی وی سی چاپ می شوند و دیگر از روش های چاپ دیجیتال برای چاپ کردن آن ها استفاده نمی شود.

بدین منظور شرکت هیدیکا در نظر دارد با چاپ افست پی وی سی، سرعت بسیار بالا در چاپ کارت پی وی سی و تنوع رنگی بیشتر و زیباتر را به شما ارائه دهد. شما می توانید طیف رنگی موردنظر خود را با شماره رنگ موجود در شیت و اعلام آن به متخصصان چاپ کارت  مجموعه هیدیکا کمک کنید کارت چاپی را با تمامی رنگهای مدنظر و بهترین کیفیت درخور شما ارائه دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید