اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906164533314495

فروش بیشتر با تجربه فالوور بیشتر

کد: 139906164533314495

https://bit.ly/3m99UyP

، تبریز , (اخبار رسمی): اگر این یادداشت کوتاه را با دقت خوانده باشید می بینید که جذب فالوور چقدر برای شما مفید است و چقدر می تواند کارآمد باشد. در سایر نوشته به تفصیل توضیح داده ام که چگونه فالوورهای خود را افزایش دهید که سریع ترین راه آن خرید فالوور اینستاگرام است. 

فروش بیشتر با تجربه فالوور بیشتر
فروش بیشتر با تجربه فالوور بیشتر

اگر این مقاله را انتخاب کرده اید، احتمالا افزایش فروش در کسب و کار برایتان مهم بوده است. این که بتوانید محصولی بیشتری بفروشید و یا این که خدمات بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید خیلی مسئله ی مهمی است. با توجه به تغییراتی که در نوع کسب و کار پدید آمده است ، فزایش تعداد فالوور باعث افزایش فروش شما خواهد شد. 
این روندی است که هر فردی که می خواهد فروش بالایی داشته باشد باید انجام دهد و تجربه کند. 
شما باید تعداد فالوور های خود را افزایش دهید. می خواهم در بخش توضیح دهم که چگونه افزایش فالوور باعث افزایش فروش می شود. به دو روش این کار انجام می شود. یکی به روش مستقیم و دیگری به روش غیر مستقیم است. 

روش مستقیم تبدیل فالوور به مشتری 

در این روش فالوور شما خود مشتری شما می شود. در واقع  درصد افرادی که در اینستاگرام شما را فالو می کنند در نهایت از شما خرید می کنند. این افراد فقط نیازمند محرکه ای هستند که شما باید آن را بسازید. 
خیلی از افرادی که شما را فالو می کنند، فقط منتظر زمانی هستند برای خرید و این زمان خرید را شما می توانید به روش های مختلفی جلو بیندازید. مثلا شما می توانید یک دوره ی کوتاه چند روزه قرار دهید که در این دوره تخفیف های بالایی قرار دهید. این تخفیف ها نیروی محرکه ای خواهند شد تا شما بتوانید فروش بالایی را تجربه کنید. 
برای ایجاد نیروی محرکه راه های مختلفی را تست کنید. در ادامه من تعدادی از این راه ها را بیان می کنم تا شما راحت تر بتوایند به نتیجه مطلوب برسید. 

1. ایجاد تخفیف های زماندار با دوره های کوتاه 

2. مدتی هیچ محصولی منتشر نکنید و به صورتی مشتریان و فالوورهای خود را تشنه کنید و سپس در مدتی کوتاه آنها را منتشر کنید. می بینید که خیلی از کاربران شما در آن اندک زمان سریعا محصول شما را خریداری می کنند. 

3. در قبال خرید محصول اشانتیونی تقدیم کنید. 

4. به صورت دائم با فالوورها در ارتباط باشید. 

روش غیر مستقیم تبدیل فالوور به مشتری 

در این روش فالوور شما به صورت غیر مستقیم به مشتری شما تبدیل خواهد شد می پرسید چگونه؟؟؟ در ادامه آن را مفصل توضیح می دهم. 

فرض کنید که پیج شما بیش از 10 کا فالوور دارد. این افراد مسلما همه از شما محصول خریداری نمی کنند و در عوض افرادی وجود دارند که اصلا فالوور حساب شما نشده اند و یا به تازگی شده اند و این افراد از حساب شما محصولاتی را خریداری می کنند. سوال مهم این است که این افراد چگونه به حساب شما می پیوندند؟؟؟
یا از طریق تبلیغات و یا ورود به اکسپلور که در هر دو مورد باز هم اثر فالوورها بوده است که هم اکنون حساب شما را دنبال می کنند. چگونه ؟؟؟

زمانی که فالوور های پیج شما محصولات شما را تماشا می کنند، در نتیجه بازدید پیج شما افزایش پیدا می کند و همین امر باعث می شود تا پست ها و استوری های شما به اکسپلور راه پیدا کند. خب حالا زمانی که پست ها و استوری های شما را افراد زیادی دیده اند در نتیجه محصولات شما در حد وسیع تری بازدید می شوند و مشتری های بیشتری جذب می کنید. 
راه دیگه ای وجود دارد این است که فالوورهای شما به صورت مستقیم محصولات شما را تبلیغ می کنند و درنتیجع باعث می شوند تا مشتری های زیادی پیدا کنید. 

اگر این یادداشت کوتاه را با دقت خوانده باشید می بینید که جذب فالوور چقدر برای شما مفید است و چقدر می تواند کارآمد باشد. در سایر نوشته به تفصیل توضیح داده ام که چگونه فالوورهای خود را افزایش دهید که سریع ترین راه آن خرید فالوور اینستاگرام است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]