اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906244552514902

کارت پی وی سی و چاپگر کارت PVC چیست؟

کد: 139906244552514902

https://bit.ly/32MdO99

، تهران , (اخبار رسمی): انواع کارت پی وی سی و چاپگر کارت PVC را می توانید با توجه به نیاز خود از شرکت هیدیکا تهیه نمایید.

کارت پی وی سی و چاپگر کارت PVC چیست ؟
کارت پی وی سی و چاپگر کارت PVC چیست؟

چاپگر کارت پی وی سی جهت چاپ روی کارت های PVC  ساده، رنگی، کارت های دارای چیپست مانند کارت مایفر ،دسفایر ، کارت های مغناطیسی و غیره کاربرد دارند

کارت پی وی سی

کارت پی وی سی یک کارت پلاستیکی است که از یک نسخه گرافیکی با نام pvc که مخفف Poly Vinly Chloride (پلی وینیل کلراید)می باشد که از نظر دوام، انعطاف پذیری و شکل پذیری شناخته می شود ساخته شده است کارت های پی وی سی به طور کلی بهترین راه حل برای چاپ کارت شناسایی هستند.

یک کارت شناسایی پی وی سی می تواند داری فناوری امنیتی شناسایی بسته به انتخاب شما باشد. که شامل راه حل هایی مانند امنیت بصری مانند چاپ تصویر فرد و امنیت دیجیتال مانند نوارهای مغناطیسی و ویژگی های جدیدتر و پیشرفته تر مانند چیپ های هوشمند RFID در مدل های مختلف است.

مزایای کارت پی وی سی pvc

دوام و ماندگاری آنها بسیار بالاست و قابل مقایسه  با کاغذ و مقوا نمی باشد.

به دلیل استفاده از دستگاه های بروز در صنعت چاپ کشور در این زمینه کیفیت چاپ بی نظیر دارد

 قابلیت بازیافت به میزان ۱۰۰%

مزایای دیگر آن ضدآب و رطوبت بودن مناسب برچسب گذاری و بسته بندی کالاهایی که در معرض رطوبت قرار دارند

 انعطاف پذیری فوق العاده

انواع کارت پی وی سی pvc

کارت های PVC داری انواع بسیار گوناگونی می باشد که در شرکت هیدیکا  نیز عرضه می گردند که به عنوان نمونه می توان به کارت ساده ، کارت RFID ، کارت مغناطیسی ،کارت تماسی و کارت ترکیبی که در رنگ ها و کیفت ها گوناگونی عرضه می گردند اشاره کرد.

  • کارت پی وی سی ساده
  • کارت پی وی سی هوشمند
  • کارت پی وی سی مغناطیسی

کارت پی وی سی  ساده

شایع ترین محصولات در بازار همین کارت های پی وی سی pvc  ساده می باشد که یک انتخاب دقیق و مقرون به صرفه از نظر اقتصادی برای چاپ سریع انواع کارت ها می باشد که نمونه آن در زیر مشاهده می فرمایید.

انواع از کارت های پی وی سی ساده :

  • کارت پی وی سی خام
  • کارت پی وی سی چینی  
  • کارت پی وی سی آمریکایی

کارت پی وی سی آمریکایی

کارت پی وی سی آمریکایی که به Ultra Card و یا HID کارت نیز معروف هستند همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می فرمایید این کارت ها که در 100 بسته 5 تایی می باشد. قیمت این محصولات نسبت به کارت های هوشمند پایین تر می باشد و با توجه به نوسانات بازار در حال تغییر می باشد.
چاپ این نوع کارت ها با استفاده از چاپگر های فارگو، هایتی و اولیس می باشد. که این کارت مخصوص خود چاپگر فارگو می باشد که فقط برای این دستگاه ها تولید شده است.

کارت پی وی سی چینی

این نوع کارت از نظر کیفیت نسبت به پی وی سی آمریکایی در سطح پایینی قرار دارد بسته بندی این کارت 200 تایی می باشد.

کارت پی وی سی ایرانی

بستگی به کیفیت و متریال بکار رفته در این نوع کارتها سفید مایل به کرم هستند که این نوع کارت که در ایران تولید می شود و در یک کارتن با تعداد 300 عدد کارت بسته بندی می شود. قیمت این محصول 500 تومان تقدیم می شود.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم این کارتها را باهم که سوال اکثر مشتری ها می باشد می توانیم بگوییم از نظر ظاهر شبیه هم هستند و از نظر ابعاد هم دارای استاندارد CR80 و مانند کارت بانکی 54mmX85.6mm می باشد.

فقط از نظر قیمت و یک مقدار کیفیت چاپ باهم دیگر فرق دارند.

انواع کارت پی وی سی رنگی

کارت پی وی سی pvc در رنگ های مختلفی وجود دارد از جمله:

  • کارت پی وی سی طلایی
  • کارت پی وی سی نقره ای
  • کارت پی وی سی مشکی
  • کارت پی وی سی سبز
  • کارت پی وی سی بنفش
  • کارت پی وی سی قرمز
  • و…

یعنی یک شیت رنگ کامل را دارا می باشد.که می توانید بقیه رنگ ها را در صفحه کارت خام پی وی سی (pvc) نظارت نمایید.

کارت RFID 

از شناسایی فرکانس رادیویی که حاوی قطعه الکترونیکی مثل تراشه و یک آنتن هست  کارت های RFID حافظه 2000 بایت دارند که اطلاعات در آن ذخیره می گردد که جزوه کارت های هوشمند و دارای یک لایه محافظی است که بعد از پروسه چاپ بر روی کارت قرار می گیرد و باعث تثبیت و ماندگاری بیشتر طرح می شود.

می توان گفت کارت های مایفر نیز جزوه همین نوع کارت ها می باشد که غیر تماسی است و اطلاعات را از طریق امواج رادیویی دریافت و ارسال می کند به کارت مترو و یا کارت حضور و غیاب می توان اشاره کرد.

نکته مهم در خصوص RFID  این کارت پرینتر ها از تکنولوژی RFID استفاده شده است به این صورت که از طریق این امواج دستگاه می تواند مقدار ریبون باقی مانده داخل دستگاه و اورجینال بودن ریبون را نشان می دهد.

انواع کارت RFID

مایفر 1k

مایفر 4k

کارت دزفایر Desfire

کارت مایفر 1k که جزوه خانواده RFID است که کارت بدون تماس می باشد یعنی از فاصله 10 سانتیمتری قادر به تبادل اطلاعات می باشد دارای حافظه 1 کیلو بایت یعنی 1024 بایت است و اطلاعات را در خود ذخیره می کند

کارت مایفر 4k مانند کارت مایفر 1k می باشد فقط حافظه ذخیره سازی این کارت 4 کیلو بایت 4096 بایت است.
اندازه این کارت ها بر اساس استاندارد CR80 و ضخامت 760 میکرون و با ابعاد 8.5mmx5.5mm است.

کارت پی وی سی مغناطیسی

دارای یک نوار مشکی مغناطیسی می باشد که این نوار مغناطیسی فقط برای نگه داری اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد که نمونه بارز آن کارت بانکی می باشد.

این نوع کارت دارای دو رنگ  طلایی متالیک و نقره ایی متالیک می باشد.

کارت تماسی

پیچیده ترین نوع از کارت های هوشمند می باشد که دارای تراشه خاصی است در این تراشه اطلاعات اصلی  وجود دارد که شامل حافظه فقط خواندنی، حافظه موقت، ابزار ورود و خروج اطلاعات و حافظه غیر فرار می باشد که مهمترین حسن این نوع کارت پی وی سی دارا بودن امنیت بالا در تبادل اطلاعات می باشد و در صورت ربوده شدن اطلاعات آن غیر قابل دسترس برای دیگران می شود دو عنصر مهم در این نوع کارت پی وی سی تماسی  امنیت و رمزنگاری آن است  که بارزترین نمونه آن سیم کارت های تلفن همراه می باشد.

کارت ترکیبی

معمولا شامل دو یا چند تراشه می باشد که دریک کارت تعبیه می شود که شامل بدون تماسی (Contactlees) و تماسی (contact)می باشد و برای کارهای مختلف از تراشه مختلف استفاده می گردد از این کارت ها می توان در بانک ها و سازمان ها دولتی، بیمارستان ها و … استفاده نمود.

چاپگر کارت PVC چیست ؟

چاپگر کارت PVC یا چاپگر کارت پی وی سی جهت چاپ روی کارت های PVC  ساده، رنگی، کارت های دارای چیپست مانند کارت مایفر ،دسفایر ، کارت های مغناطیسی و… کاربرد دارند و از این کارت ها جهت استفاده در مصارفی مانند صدور کارت های شناسایی، بانکی، سازمانی ، چاپ کارت های عضویت در فروشگاه ها و مراکز خدماتی و درمانی و غیره مورد استفاده قرار می گردند. این پرینتر ها به صورت گسترده در سطح دنیا مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع چاپگرهای کارت PVC

چاپگر های کارت PVC  داری دو نوع می باشند که شامل :

1- چاپگر چاپ غیر مستقیم :

در چاپگر ها  هد دستگاه با کارت تماس مستقیم ندارد و تصویر روی فیلم ابتدا چاپ می گردد و سپس روی کارت منتقل می شود، مانند : پرینتر فارگو 5000

2- چاپگر مستقیم :

چاپگر های مستقیم هد دستگاه به صورت مستقیم با کارت در تماس می باشد و تصویر مستقیم روی کارت چاپ می شود،  مانند: هایتی cs200 و فارگو c50

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت هیدیکا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید