چاپ کارت پی وی سی هوشمند

کد: 139906264557815201

https://bit.ly/2G43YWX

، تهران , (اخبار رسمی): نمایندگی مای فارگو به ارائه خدمات چاپ افست برای جلب رضایت مشتریان می پردازد.

چاپ کارت پی وی سی هوشمند
چاپ کارت پی وی سی هوشمند

چاپ افست لمینیت باعث ماندگاری و طول عمر کارت ها را بالا می برد که در این نوع چاپ از آب نیز استفاده می شود ظرف آب، محلول آب، نوردهای آب و رفتار آب و مرکب بخش اساسی روش افست معمولی است.

چاپ افست کارت PVC

از دیگر خدمات چاپ می‌توان به چاپ دیجیتال اشاره کرد که برای تعداد پایین تیراژ (زیر 1۰۰۰ عدد) انجام می‌شود.چاپ دیجیتال برای چاپ هایی مورد استفاده قرار میگیرد که اطلاعات هر کارت با کارت دیگر متفاوت باشد مانند کارت های شناسایی pvc که هر کارت پرسنلی با کارت پرسنلی دیگر متفاوت خواهد بود . در اغلب موارد چاپ دیجیتال ممکن است پشت و روی کارت به طور همزمان اطلاعات متغییر داشته باشد.

چاپ افست از انواع خدمات چاپ رایج در ایران است. به‌ منظور رسیدن به بهترین کیفیت در تیراژ بالا از چاپ افست استفاده می‌شود.  چاپ افستpvc یکی از پررونق‌ترین نوع خدمات چاپ است.

 

افست چیست

فن آوری چاپ افست از صفحات معمولاً از آلومینیوم ساخته شده است ، که برای انتقال تصویر روی یک “روکش” لاستیکی استفاده می شود و سپس آن تصویر را روی یک کاغذ می چرخاند زیرا جوهر مستقیماً روی کاغذ منتقل نمی شود. از آنجا که مطبوعات افست به محض تنظیم بسیار کارآمد می شوند ، چاپ مقادیر انتخاب بهترین گزینه در صورت نیاز به مقادیر بیشتر است و تولید دقیق رنگ و چاپ دقیق و حرفه ای را به دنبال دارد.

تاریخچه افست

افست در کشور آمریکا توسط دو مخترع به نام های روبل و گارسیا به ثبت رسید که در ایران جزوه محبوبترین چاپ ها است چون در تیراژ بالا یعنی یک چیزی در حدود 1000 عدد کارت پی وی سی را چاپ می کند.

انواع چاپ افست

دو نوع چاپ افست موجود می باشد:

  • چاپ افست خشک
  • چاپ افست (لمینیت )

چاپ افست لمینیت 

چاپ افست لمینیت که به چاپ براق یا چاپ شیت نیز معروف است که بعد از اینکه طرح مورد نظر بر روی پی وی سی چاپ زده شد در این روش چاپ و تولید از هم مجزا نیستند یعنی بعد از چاپ یک لایه نازک پوشش و یا لمینیت بر روی کارت قرار می گیرد لمینیت باعث ماندگاری و طول عمر کارت ها را بالا می برد که در این نوع چاپ از آب نیز استفاده می شود ظرف آب، محلول آب، نوردهای آب و رفتار آب و مرکب بخش اساسی روش افست معمولی است.

افست از 4 رنگ CMYK برای چاپ استفاده می کند که این رنگ ها بطور جداگانه از یکدیگر بر روی کاغذ یا شیت پی وی سی  رنگ می گذارد و چاپ انجام می دهد. پرینتر های مخصوص چاپ افست دارای غلتک هایی است که هر کدام یکی از این 4 رنگ  ها را دارد که  (C  (CYAN رنگ آبی می باشد. (M (MAGENTA رنگ صورتی ، (Y(YELLOW که رنگ زرد (K (BLACK رنگ مشکی می باشد.

مزایای چاپ افست

کیفیت بالا

سرعت بالا

هزینه پایین

تنوع رنگ

انواع خدمات چاپ‌ pvc معمول به‌ غیر از چاپ افست شامل :
هلوگرام،چاپ اسکرچ ، امباس (چاپ برجسته )، چاپ بارکد است.

که سفارش‌دهنده براساس شاخصه‌های مختلف یکی و یا چند نوع از خدمات چاپ مورد نظر را در کنار یکدیگر برای عرضه محصول خود در بازار مصرفی انتخاب می‌کند. جنس عامل چاپ شونده، کیفیت، تعداد تیراژ و هزینه‌ از عواملی هستند که در انتخاب نوع خدمات چاپ تأثیرگذار است.هر چقدر تیراژ چاپ افستpvc بالاتر باشد به همان نسبت قیمت چاپ پایینتر خواهد آمد. . خدمات چاپ تنها در این مرحله به اتمام نمی‌رسد، بلکه پس از این مرحله نوبت به خدمات پس از چاپ می‌رسد که شامل انواع روکش، برجسته سازی، طلاکوبی،چاپ بارکد،چاپ qrcode و … است.

در چاپ افست pvc بک گراند طرح (طرح ثابت ) چاپ زده می شود و بعد از آماده سازی چاپ افست نوبت به چاپ اطلاعات متغیر برحسب نیاز مشتری میرسد که شامل چاپ بارکد،چاپ مشخصات فردی ،چاپ کد یا qrcode می شود.

نمایندگی مای فارگو  با ارائه خدمات چاپ پس از طراحی گرافیک، شما را تا حصول نتیجه دلخواه همراهی می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید