اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911084887415201

کارت pvc و دلایل مهم انتخاب آن

کد: 139911084887415201

https://bit.ly/3adTJLi

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مای فارگو انواع کارت پی وی سی و هوشمند و مغناطیسی را با کبفیت عالی به بازار عرضه می کند.

کارت pvc و دلایل مهم انتخاب آن
کارت pvc و دلایل مهم انتخاب آن

کارت های پی وی سی در کارت های شناسایی و پرسنلی و عضویت و اعتباری و… کاربرد دارند. افراد و شرکت و سازمان ها تمایل زیادی در استفاده از کارت های پی وی سی به صورت کارت های هوشمند و مغناطیسی می باشد.

در این مقاله ما کارت pvc و دلایل مهم انتخاب آن را بیان کرده و بررسی می نماییم. امروزه استفاده از کارت های پی وی سی به جای کارت های ساده روایج بسیار زیادی دارد. این کارت ها دارای تکنولوژی پیشرفته و امکاناتی بسیاری در جهت رفع نیاز انسان ها می باشند و باعث راحتی زندگی آن ها شده است. به طوری که می توان گفت فراهم کردن این امکانات در گذشته سخت بوده اما اکنون می توانیم انواع کارت های پی وی سی را برای کاربردهای مختلف راحت تهیه کنیم.

کارت های پی وی سی در کارت های شناسایی و پرسنلی و عضویت و تخفیف و اعتباری و… کاربرد دارند. دلیل اینکه افراد و شرکت و سازمان ها تمایل زیادی در استفاده از کارت های پی وی سی دارند استفاده آن در کارت های هوشمند و مغناطیسی می باشد. اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید می بینید که هر فرد حداقل یک کارت پی وی سی را در جیب یا کیف پول خود دارد. به عنوان مثال کارت های اعتبار بانکی و کارت مترو نمونه ای از این کارت ها هستند. بنابراین با توجه به مطالب گفته شده لازم است که دلایل اصلی انتخاب این کارتها را بدانیم.

 دلایل انتخاب کارت pvc

  • نگهداری راحت تر و مقاومت بالا

استفاده از کارت پی وی سی در چاپ انواع کارت شناسایی، کارت پرسنلی، کارت هدیه و … مناسب تر است. از دلایل مهم استفاده از pvc  نگهداری راحت تر و مقاومت بالا در برابر ضربه می باشد.

  • تکنولوژی هوشمند و RFID

استفاده از پی وی سی در شناسایی افراد و ورود و خروج آنها در زمینه کنترل دسترسی ضروری می باشد. این کارت ها قابلیت ذخیره سازی، ویرایش و حذف اطلاعات را دارد. با اتصال کارت هوشمند به ریدر یا همان دستگاه کارتخوان اطلاعات آنها خوانده می شود.

  • امنیت

در کارت های هوشمند پی وی سی اطلاعات بر روی تراشه به صورت رمزگذاری شده ذخیره می شوند. بنابراین دسترسی به این اطلاعات سخت می باشد که باعث امنیت بالای کارت هوشمند و پی وی سی می شود.

  • کاربرد چند منظوره

در بعضی موارد می توانید از کارت های ترکیبی استفاده کنید. با داشتن این کارت ها قابلیت ثبت زمان حضور و غیاب افراد، باز کردن در و کنترل دسترسی و انجام پرداخت ‌های مالی و … را می توان در یک کارت فراهم کرد. زیرا این کارت ها قابلیت برنامه ریزی به صورت های مختلف را دارند.

  • اسکن از راه دور

کارت های مغناطیسی دارای قابلیت بارکد هستند که با برقراری ارتباط با اسکنرها و ریدرها می توانند مانند کارت هوشمند عمل کنند. که در تکنولوژی‌ های داخلی و اسکن از راه دور کاربرد دارند.

  • تنوع و انعطاف پذیری

کارت های پی وی سی در رنگها و طرح های متنوع می باشند. در نوع هوشمند این کارت ها همان طور که گفتیم بارگذاری اطلاعات بر روی یک تراشه دیجیتالی قرار می گیرد. این کارتها در برابر تغییرات و ویرایش و حذف منعطف بوده و به راحتی می توان اطلاعات روی تراشه را در صورت نیاز ویرایش یا حذف نمود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شرکت مای فارگو مراجعه کنند و با انواع کارت pvc و کاربرد آن آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]