اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909294821615201

نکات مهم کار با کارت پرینتر

کد: 139909294821615201

https://bit.ly/3nzZqsw

، تهران , (اخبار رسمی): مای فارگو نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات فارگو ارائه کننده انواع کارت پرینتر فارگو با کیفیت عالی به بازار است.

نکات مهم کار با کارت پرینتر
نکات مهم کار با کارت پرینتر

برندهای مختلفی از کارت پرینترها در بازار دیده می شود مانند هایتی و زبرا و اولیس و فارگو که با رعایت کردن نکاتی با توجه به هزینه زیاد تهیه چاپگر کارت دستگاهمان همیشه کار می کند و دیرتر خراب می شود.

کارت پرینتر

بعد از خرید کارت پرینتر و دستگاه‌های چاپ کارت PVC برای کار کردن و نگهداری از آنها نکاتی را باید رعایت کرد تا با توجه به هزینه زیاد تهیه پرینتر دستگاهمان همیشه کار کند و دیرتر خراب شود. برندهای مختلفی از کارت پرینترها در بازار دیده می شود مانند هایتی و زبرا و اولیس و فارگو. اما این نکاتی که گفته می شود در همه آنها باید رعایت شود. بنابراین در ادامه این مقاله به بررسی  نکات مهم کار با کارت پرینتر خواهیم پرداخت.

 

نکات مهم کار با کارت پرینتر

1-  چاپگر خود را به طور مرتب تمیز کنید.

به عنوان بخشی از تعمیر و نگهداری مداوم همه چاپگرهای کارت نیاز به تمیز کردن منظم دارند. عدم تمیز کردن چاپگر ممکن است ضمانت چاپگر شما را بی‌اعتبار کند و می‌تواند منجر به آسیب کارت پرینتر شود. تولید کنندگان چاپگر کارت با تهیه کیت‌های تمیز کننده که به طور خاص برای پرینترها طراحی شده‌اند کار را آسان کرده اند. بنابراین می توانید به سادگی کیت تمیز کننده را خریداری کرده و دستورالعمل‌های تمیز کردن را  در راهنمای چاپگر خود جستجو کنید. از آنجا که چاپگر کارت قطعات متحرک زیادی دارد، ذرات خاک و دیگر آلاینده‌های هوا می‌تواند باعث جلوگیری از عملکرد مناسب آنها شود. کیت‌های تمیز کننده چاپگر یک روش مقرون‌به‌صرفه برای محافظت از یک چاپگر و  این قطعات است.

2- از ریبون  و فیلم اصلی و اورجینال استفاده کنید.

ریبون های مجاز کارخانه به طور خاص برای هر مدل چاپگر طراحی شده‌اند. استفاده از ریبون و فیلم اصلی چاپگرتان و دیگر منابع چاپ، رنگ و تصاویر بسیار خوبی را فراهم می کند. کدر بودن فیلم تقلبی باعث اختلال در فرایند چاپ می‌شود.

3- یک مکان خوب برای چاپگر خود انتخاب کنید.

خود را در یک محل خشک و با جریان هوای کافی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد قرار دهید. چاپگر خود را در نزدیکی یک منبع حرارت مثل رادیاتور، مجاری هوا، نور مستقیم خورشید قرار ندهید و از مناطقی که غبار اضافی یا رطوبت اضافی ایجاد می‌کنند، اجتناب کنید.

4- استفاده از کارت‌های پی وی سی با کیفیت بالا.

همیشه چاپ باید بر روی کارت‌های با کیفیت گرافیکی انجام شود. زیرا این کارت‌ها یک سطح تمیز دارند که به بهینه شدن کیفیت تصاویر روی کارت‌های شما کمک می‌کند. گرد و غبار کیفیت چاپ کارت شما را کاهش می‌دهند و حتی می‌توانند به چاپ نیز آسیب بزنند.

5- سرویس دوره‌ای کارت پرینتر انجام شود.

کارت پرینتر هم مثل خودروی شخصی سرویس دوره‌ای لازم دارد. در سرویس دوره‌ای کارت پرینتر کارشناسان و متخصصان، پرینتر و قطعات داخلی آن را کاملا بررسی کرده و در صورت وجود مشکل آن را بر طرف می کنند. با توجه به قیمت بالای قطعات پرینتر کارت، سرویس دوره‌ای چاپگر باعث جلوگیری از آسیب چاپگر در آینده میشود و انتخابی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مای فارگو مراجعه کنند و با انواع کارت پرینتر آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار