نکات مهم کیفیت بالای کارت‌های شناسایی

کد: 139910134844015201

https://bit.ly/3bB3o0E

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مای فارگو انواع کارت های پی وی سی و کارت‌های شناسایی و... را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند.

نکات مهم کیفیت بالای کارت‌های شناسایی
نکات مهم کیفیت بالای کارت‌های شناسایی

در این مقاله نکات مهم کیفیت بالای کارت‌های شناسایی مورد بحث و بررسی قرار می دهیم. از کارت شناسایی برای احراز هویت افراد در سازمان ها و ادارات و … استفاده می شود. جنس کارت های شناسایی از پی وی سی می باشد که دارای مقاومت زیادی می باشد. در برند سازی شرکت ها و سازمان ها معمولا کارت های شناسایی نقش مهمی ایفا می کند.

همچنین امروزه با توجه به اینکه امنیت از اولویت بالایی برخوردار است، شرکت ها و سازمان هایی مانند مدارس ، مشاغل کوچک تلاش بیشتری در چاپ کارت شناسایی انجام داده اند تا محیطی امن و مطمئن را برای کارمندان و افراد داخل ساختمان خود فراهم کنند. زیرا  کارت شناسایی منحصر به فرد، دارای ویژگی امنیتی می باشد که باعث جلوگیری  از کپی سازی و جعل آن می شود. داشتن کارت شناسایی با کیفیت بالا در محل کار مهم است زیرا کارت شناسایی یک راه آسان برای شناسایی افراد می باشد و اینکه در محیط‌ خاصی از محل کار آیا افراد اجازه دارند بروند یا نه؟ ابتدا ممکن است نیاز به یک شناسه کوچک به نظر برسد، اما می تواند از بروز شرایط فاجعه بار جلوگیری کند.  این نکات مهم عبارتند از:

1- چاپگر کارت شناسایی

چاپگر کارت شناسایی از مهمترین قسمت چاپ است، زیرا بدون چاپگر کارت، هیچ کارت شناسایی وجود ندارد. چاپگر شناسه هایی هایی را ایجاد می‌کند که شرکت و کارمندان را شناسایی می کند.  این کارت های شناسایی دارای ظاهر متمایز و برجسته هستند. زمانی که می‌خواهید چاپگر کارت شناسایی مناسبی برای نیازمندی‌های خاص سازمان یا شرکت خود انتخاب کنید، چند نکته وجود دارد:

  • کیفیت تصویر
  • قابلیت اطمینان
  • تطبیق پذیری

دانستن انتظاراتتان از موارد بالا کمک می کند تا مناسب ترین چاپگر کارت شناسایی را برای خرید تعیین کنید. با اینکه چاپگرها از لحاظ ظاهر بسیار شبیه هستند اما از لحاظ کارایی بسیار متفاوت می باشند. همه چاپگرها هر آنچه را که برنامه کارت شناسایی شما نیاز دارد در اختیار شما قرار نمی دهند. در عمده فروشی ها و نمایندگی ها، صدها چاپگر وجود دارد که برای هر ÷کارتی، شناسه ای لازم و متناسب وجود دارد.

2- نرم‌افزار

به غیر از چاپگر کارت، نرم افزار شناسه بخش اصلی دیگری است. این نرم افزار مانند “مغز” می باشد که به چاپگر می گوید چه چیزی را چاپ کند و قسمتهای منحصر به فرد شناسه را کجا چاپ کند. نرم افزار چاپ شناسه تمام اطلاعات مهم یک شناسه را برای تمایز از شناسه های دیگر نیاز دارد. این نرم افزار نه تنها الگویی را طراحی می کند که منحصر به نیازهای سازمان باشد، قابلیت رمزگذاری بارکد یا نوارهای مغناطیسی برای کارت شناسایی چند منظوره را دارد. در واقع هدف هر شرکتی ایجاد یک شناسه با کیفیت درجه یک است که نرم‌افزار کارت شناسایی مناسب آن را تولید می کند.

یکی از این نرم‌افزارها  CloudBadging می باشد. نرم‌افزار CloudBadging  مبتنی بر وب است، به این معنی که نرم‌افزار می‌تواند در هر زمانی و بر روی هر دستگاهی که به اینترنت وصل باشد، قابل ‌دسترسی باشد. این نرم‌افزار کاملا امن است و امنیت آن توسط سایت آمازون پشتیبانی می‌شود تا مطمئن شود هیچ‌کس نمی‌تواند به داده‌های آن دسترسی داشته و دستکاری کرده، یا داده‌ها را به سرقت ببرد. با استفاده از نرم‌افزار مناسب متصل به چاپگر، شرکت شما می‌تواند دارای کارت شناسایی با کیفیت بالا باشد.

3- تجهیزات چاپگر کارت

آخرین مورد اساسی در مورد کارت شناسایی با کیفیت بالا، استفاده از لوازم مناسب مانند ریبون اصلی چاپگر، پاک کننده ها و کیت های تمیز کننده، فیلم ها و لمینیت ها  است. استفاده از لوازم اصلی مارک تجاری نه تنها تضمین می کند که کارت های با کیفیت را از چاپگرتان دریافت کنید، بلکه باعث می شود چاپگرتان در بالاترین ظرفیت خود کار کند.

برای کارت‌های شناسایی، شما اول باید کارت‌های خالی برای چاپ روی آن خریداری کنید که مارک های زیادی در دسترس است.  بخش مهم کارتهای شناسایی در ظاهر و عملکرد کارت می باشد. از کارتهای PVC یا PVC-PET و … در بین کارت‌های شناسایی جز حیاتی امنیت بصری هستند. بنابراین با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله اکنون بیش از هر زمان دیگر نگرانی جدی امنیت کارت می باشد. ساخت کارت‌های شناسایی ایمن برای سازمان ها یک روش هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه برای کمک به شناسایی و شناخت و اهراز هویت همه افراد می باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مای فارگو مراجعه کنند و با انواع کارت شناسایی آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]