اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907134687914495

روش های مختلف تبلیغات اینستاگرام در سال 2020

کد: 139907134687914495

https://bit.ly/34TWMFI

، تبریز , (اخبار رسمی): شاید این سوال را از خود بپرسید که تبلیغات و دیده شدن محصولات شما در اینستاگرام می تواند بر فروش شما تاثیر بگذارد یا به نظر می رسد انتظار شما را برآورده نخواهد کرد.

روش های مختلف تبلیغات اینستاگرام در سال 2020
روش های مختلف تبلیغات اینستاگرام در سال 2020

تبلیغات اینستاگرام می تواند تاثیرگذار باشد؟ شاید همان اول این سوال را از خود بپرسید که تبلیغات و دیده شدن محصولات شما در اینستاگرام می تواند بر فروش شما تاثیر بگذارد یا آنچنان که بنظر می رسد انتظار شما را بر آورده نخواهد کرد. در انفجار ایده های فناوری اطلاعات و درآمد اینترنتی به سختی می توان از تاثیر ابر قدرت های شبکه اینترنت یعنی شبکه اجتماعی چشم پوشی کرد. شبکه های اجتماعی برای شما فرصت دیده شدن در جامعه وسیعی از کاربران و مشتریان را به وجود آورده است.

در میان تمامی این شبکه های اجتماعی و مخصوصا در ایران، اینستاگرام به دلیل جذابیت و علاقه مردم کشورمان به یک سیستم جامع و ساده برای رابطه با دیگر افراد جامعه به بزرگترین شبکه اجتماعی تبدیل شده است. به همین دلیل در این مقاله به انواع مختلفی از تبلیغات در اینستاگرام پرداخته می شود.

راه های مختلف تبلیغات در اینستاگرام

در اینستاگرام سه راه تبلیغاتی متفاوت وجود دارد که در این مقاله تک تک آنها بررسی شده و به شرح مفصل هر کدام از آنها پرداخته می شود.

  • تبلیغات در پیج های پربازدید
  • تبلیغات به وسیله شرکت ها
  • تبلیغات خود اینستاگرام

تبلیغات در پیج های پربازدید

شایع ترین راه تبلیغات اینستاگرام به اشتراک گذاری پست و استوری های مد نظر شما در پیج های با فالوور و بازدید بالا است. در این نوع از تبلیغات هزینه های متفاوتی ارائه می شود. با توجه به این فعلا هیچ گونه مصوبه ای برای تعیین مبلغ تبلیغ وجود ندارد، هر پیجی قیمتی متفاوت ارائه می دهد. این کار مقداری ریسک دارد. پیج های پرطرفداری که اقدام به دریافت تبلیغات شما می کنند، در قبال تبلیغ پست و محصول از شما مبلغی دریافت می کنند و به مدت مثلا یک روز پست شما را در پیج خودشان انتشار داده و بعد از اتمام زمان مقرر شده پست مربوطه را از پیج خود حذف می کنند.

این نوع از تبلیغات می تواند به صورت پست و یا استوری باشد. هر کدام از آنها نیز مبلغی متفاوت دارند. برای این که با این نمونه پیج ها آشنا شوید می توانید سری به پیج های بازگیران و ادم های معروف بزنید، می بینید که این افراد در بیو اینستاگرام خود عنوان کرده اند که تبلیغات اینستاگرامی دریافت می کنند و برای انجام هماهنگی ها باید در قسمت دایرکت پیام بدهید.

مقاله پیشنهادی     10 گام تبلیغ محصول در اینستاگرام در سال 2020 برای کسب و کارها

تاثیر تبلیغات در پیج های پربازدید در فروش

در این قسمت می بینید که آیا اصلا تبلیغات در پیج های پربازدید بر میزان فروش اثرگذار است؟ جواب این سوال مثبت است. حال می پرسید چگونه؟
شما زمانی که پیج خود را در یک اکانت پربازدید منتشر می کنید در واقع آن را در معرض دید صدها نفر قرار می دهید. این کار باعث می شود که تعداد زیادی از افراد مایل باشند تا بیو پیج شما را مشاهده کنند. اگر همزمان شما اطلاعات کاملی هم داشته باشید به صورت جدی باعث می شود تا پیج شما تعداد فالوور بالایی جذب کند. همین مسئله ضروریت هایی دارد که باید آنها را رعایت کنید. رد ادامه تک تک آنها توضیح داده می شوند.

1. یکسان بودن موضوع پیج ها برای تبلیغات

اولین موضوع در بررسی این مسئله این است که اگر قصد چنین کاری را دارید، توصیه می کنیم بر روی پیج هایی که موضوع آن پیج مربوط به موضوع و محصولات شما باشد، تبلیغات کنید. برای مثال اگر شما در پیج خود کفش زنانه می فروشید پیج هایی را برای تبلیغ محصول خود بیابید که مخاطب های اصلی شان خانم ها باشند. برای مثال تبلیغات اینستاگرام خود را بر روی پیج های با موضوع آشپزی یا آرایشی و … قرار دهید که مخاطب های اصلی این پیج ها خانم ها هستند نه در پیج های ورزشی که کاربران این پیج ها اکثرا آقایان هستند.
این نوع فیلتر کردن کاربران را اصطلاحا پیدا کردن کاربرهای هدفمند می نامند. حال در نظر بگیریم تبلیغی را در ارتباط با موضوع پیج خود در یکی از پیج ها پر مخاطب انجام دادیم آیا تاثیر آن در فروش آن محصول و یا محصولات دیگر بالا خواهد بود؟

2. پیج مورد نظر کاربران هدف شما باشند

فرض کنید که پیج در مورد محصولات جانبی ماشین دارید و حالا می خواهید برای آن پیج پرطرفدار انتخاب کنید. اما هر چه می گردید، به نتیجه دلخواه خود نمی رسید. پیج هایی با این موضوع یا تعداد فالوورهای پایینی دارند و یا اصلا مقرون به صرفه نیستند و حالا در تلاشید تا پیجی قوی پیدا کنید. به نظر من روی کاربر هدف پیج ها تمرکز کنید. این پیج ها عموما باب طبع آقایان هستند. می توانید در پیج هایی که مخاطب آنها بیشتر آقایان هستند سرمایه گذاری کنید. مثلا در پیج هایی که به فروش وسابل ورزشی مردانه می پردازند، تبلیغات انجام دهید.

3. فالوورهای پیج مورد نظر واقعی باشند

خیلی از پیج ها هستند که تعداد بالایی فالوور فیک دارند. شما زمانی که پیجی را برای تبلیغات انتخاب می کنید باید اطمینان به دست آورید که این پیج دارای فالوورهای واقعی است. برای این کار می توانید از ابزارهای انالیز بهره بگیرید. با استفاده از ابزارهای گوناگون رایگان در زمینه ی اینستاگرام می تواند پیج مورد نظر را ابتدا تحلیل کنید و در صورتی که reach و impression بالایی داشت، آن را برای تبلیغات انتخاب کنید.

تبلیغات در شرکت های معتبر

اغلب پیج هایی که می خواهند تبلیغات کنند، عموما پیج های بیزینسی هستند. صاحبان این پیج ها اغلب وقت کمی دارند که در اینستاگرام به سراغ پیج های معتبر و هدف بروند. در این زمینه شرکت هایی فعالیت دارند که این کار را برای شما انجام می دهند. این مجموعه ها بهترین پیج ها و معتبرترین آنها را می شناسند و همچنین خودشان صاحب برخی از بزرگترین پیج ها هستند. آن ها به راحتی این کار را برای شما انجام می دهند و تنها مبلغ آن را دربافت می کنند. با واسطه از این شرکت ها دیگر نیاز نیست تا هر پیجی را تحلیل و تجزیه کنید و وقت زیادی صرف کنید. بلکه آنها این کار را برای شما انجام می دهند.

فقط ببینید: تبلیغات در تیم اینبو

مزایای تبلیغات در شرکت ها

قابلیت پیگیری
شما زمانی که از یک پیج تقاضای تبلیغ می دهید، این امکان وجود دارد که صاحب پیج شما را فریب دهد و در نهایت پس از واریز پول پیج شما را تبلیغ نکند. پیج شما را بلاک کند و امکان ارتباط را از شما بگیرد. با توجه به این که این مسائل مرجعیت قانونی ندارد، شما دچار مشکل می شوید و نمی توانید پیگیری کنید. اما زمانی که از یک مجموعه این کار را می خواهید می توانید در نهایت پیگیری قانونی انجام دهید.

تعرفه های ثابت
یکی از مهم ترین قابلیت های تبلیغات به وسیله ی شرکت ها تعرفه های ثابت است. شرکت ها با توجه به این که زیر نظر مجموعه ها فعالیت می کنند، این قابلیت را ندارند که هر قیمتی را تعیین کنند. در نتیجه بیشتر از سایرین می شود به آنها اعتماد کرد. همچنین شما می توانید از قابلیت تخفیف ها بهره بگیرید.

پشتیبانی
مهم ترین قسمت اجرایی در شرکت ها پشتیبانی است که می تواند اعتماد شما را جلب کند. زمانی که شما در هنگام فعالیت با مشکل مواجه می شوید، می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید.

پیج های متعدد و متفاوت
شاید بتوان گفت که مهم ترین بخش تبلیغات در شرکت ها، پیج های متعدد و متفاوت سات که می توانند هر موضعی که شما دارید را پوشش دهند. عموم این شرکت ها پیج هایی دارند که وسعت انتخاب شما را افزایش می دهند.

تبلیغات خود اینستاگرام

خود اینستاگرام نیز برای برای درآمدزایی تبلیغات هدفمند انجام می دهد به همین منظور می توانید وارد قسمت تبلیغات مربوطه در سایت فیسبوک شده و یا این که در قسمت پروموت اینستاگرام اقدام به تبلیغ کنید. اقدام به انتخاب نوع تبلیغ خود کرده و سپس می توانید برای هدفمند سازی تبلیغات خود اقدام کنید. البته تا آنجایی که مشخص است، این کار در ایران بنا به دلایلی امکان پذیر نیست اما باز هم این نوع تبلیغات قطعا از تبلیغات در پیج های پر طرفدار بهره وری خوبی خواهد داشت.

مقاله مرتبط:  حذف تبلیغات اینستاگرام

با توجه به این که این اقدام از سوی خود اینستاگرام راه اندازی شده است به مراتب اطمینان بیشتری دارد و می تواند بهتر بر روی آن سرمایه گذاری کرد. زمانی که بخش پروموت اینستاگرام (تبلیغات اینستاگرام) شروع به فعالیت کند اینبو به صورت کامل در مورد این بخش برای شما مطالبی را بیان می کند که حتما برای شما هم کارایی بالایی خواهند داشت.

نتیجه گیری

در این مقاله روش های کامل تبلیغات در اینستاگرام به صورت کامل توضیح داده شده است. شما می توانید هر کدام از این روش ها را امتحان کنید. دقت داشته باشید که برخی از دوستان به دنبال تبلیغات رایگان هستند، هیچ وقت این تبلیغات را باور نکنید. این کار حتما به پیج شما ضربه خواهد زد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی