اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907134688515201

آشنایی با انواع پرینتر های فارگو

کد: 139907134688515201

https://bit.ly/33WTjH7

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مای فارگو که نمایندگی محصولات پرینتر های فارگو است، آماده ارائه محصولات و همچنین نمایندگی تعمیرات همه پرینتر های فارگو است.

آشنایی با انواع پرینتر های فارگو
آشنایی با انواع پرینتر های فارگو

پرینتر فارگو یک چاپگر قابل اعتماد از نظر قیمت و کیفیت چاپ و امنیت بسیار بالا در چاپ کارت های pvc  است که از تکنولوژی چاپ مستقیم و غیر مستقیم استفاده می کند.

پرینتر فارگو توسط شرکت HID  به بازار عرضه می شود که یک چاپگری قابل اعتماد از نظر قیمت و کیفیت چاپ و امنیت بسیار بالا در چاپ کارت های pvc  است و در  مدل HDP5000  و به بالا از تکنولوژی چاپ غیر مستقیم استفاده می کند و مدل C50 , DTC این ها هم از تکنولوژی چاپ مستقیم استفاده می کند. اگر درباره چاپ مستقیم و چاپ غیر مستقیم اطلاعات ندارید می توانید تفاوت چاپ مستقیم و چاپ غیر مستقیم  را مطالعه کنید.

 

انواع پرینتر های فارگو

خانواده پرینتر های فارگو از نظر چاپ به مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود:

چاپگر غیر مستقیم

  • پرینتر فارگو HDP5000
  • پرینتر فارگو HDP5600
  • پرینتر فارگو HDP600

چاپگر مستقیم

  • پرینتر فارگو C50
  • پرینتر فارگو C30
  • پرینتر فارگو DTC400
  • پرینتر فارگو DTC4500
  • پرینتر فارگو DTC4550
  • پرینتر فارگو DTC1250e

 

بررسی پرینتر فارگو HDP5000

پرینتر فارگو 5000 یا پرینتر فارگو HDP5000 نیز گفته می شود که پرینتر کارت پی وی سی هستند که دارای کیفیت چاپ بالاست و از تکنولوژی چاپ غیر مستقیم استفاده می کند امکان چاپ به طور لب به لب دور چیپ‌ های کارتهای هوشمند را فراهم می کند. شرکت HID  همراه با چاپگر فارگو نرم افزار اختصاصی  CARD 5  را جهت طراحی و چاپ کارت عرضه می کند.

چاپگر کارت پی وی سی  ارتباط را  از طریق کابل های USB2.0 , Ethernet  برقرار می کند با سیستم عامل های  Windows XP ,7 ,8,10 server 2000 و Vista  سازگار دارد و دارای حافظه داخلی 16 مگابایت  است.

از مشخصات فنی این چاپگر یک رو بودن آن است که می توان آن را ارتقا و با اتصال به ماژول دور کننده عملیات چاپ دو رو همزمان انجام داد. مطمئناً مقرون به صرفه است ، HDP5000 از کیفیت فرایند تولیدی که چاپ کارت های را برای کارت های دو طرفه ارائه می دهد این فرایند تنظیم دقیق تصویر معکوس می گیرد و آن را در قسمت زیرین فیلم HDP چاپ می کند قبل از اینکه فیلم را به سطح هر دو طرف بپیوندید.

 

بررسی پرینتر فارگو HDP5600

 دستگاهی صنعتی برای چاپ به صورت دسته ای و به صورت استثنایی دارای کمترین زمان از کار افتادگی (استراحت) است. این دستگاه رنگها به صورت طبیعی و با طراوت و عکس ها با کیفیت بالا چاپ می کند. کارت های شناسایی چاپ شده با این دستگاه بسیار با کیفیت و با وضوح تصویر بالایی چاپ می شود.

FARGO HDP5600 نرخ قیمت ها با توجه به جنس کارت ها و نوع تولید آنها بسیار مقرون به صرفه و فوق‌العاده است.

 

بررسی پرینتر فارگو HDP600

کارت پرینتر پی وی سی فارگو مدلHDP 600 کارت شناسایی را با بالاترین کیفیت و با براقی خاصی موجود تولید می‌کند. صاف و براق بودن آن بیشتر از یک کارت شناسایی معمولی است. چاپ کردن بر روی فیلم روشی را ایجاد می کند که سطح ناصاف و نامساعد کارت ها بر روی کیفیت تصاویر اثری نمی گذارد.

 

بررسی پرینتر فارگو C50

این پرینتر یک پرینتر با چاپ مستقیم است یعنی جوهر موجود در ریبون مستقیما به  کارت  انتقال می یابد و این کارت امکان چاپ به صورت لب به لب ندارد در این تکنولوژی در زمان چاپ هد چاپ با کارت در تماس است به همین منظور باید آموزش های لازم جهت کار با این پرینترها به کاربران داده شود.

 

بررسی پرینتر فارگو C30

سادگی دستگاه چاپ کارت : C30 برای استفاده آسان در محیط های مختلف کاری، طراحی و ساخته شده است. کارکرد این دستگاه چاپ کارت ساده بوده و نوع کارتریج ، تعمیر و نگهداری آن را آسان کرده است همچنین این دستگاه چاپ کارت پی وی سی به صورت (Plug-and-play)، شامل SwiftID بوده از طریق مرورگر وب و بدون هیچ درایور اضافی، شما را در چاپ کارت های شناسایی در پنج دقیقه و یا کمتر یاری می‌رساند. طراحی جمع و جور این دستگاه چاپ کارت پی وی سی موجب حداکثر انعطاف پذیری در کار می‌شود.

 

بررسی پرینتر فارگو DTC 400

این نوع پرینتر قابلیت نصب آسان در هر محیطی و حتی قابلیت نگهداری 100 عدد کارت در مخزن نگهدارنده ورودی و 50 کارت در مخزن خروجی دستگاه چاپ کارت را دارد و دارای قابلیت چاپ دو طرفه کارت نیز هست. این دستگاه چاپ کارت پی وی سی شامل یکسال گارانتی شرکت در ایران است. هر یک از چاپگرهای نسل هفتم فارگو در حال حاضر به صورت یکپارچه با HID reader ها و دیگر ماژول‌ها در حال کار کردن است.

 

بررسی پرینتر فارگو  DTC4500

چاپگر و رمزگذار کارت پلاستیک DTC4500e دارای یک طراحی ماژولار است که به شما امکان می دهد در هر زمان عملکرد جدیدی را با توجه به نیازهای سازمان خود اضافه کنید. به عنوان مثال ، یک ماژول چاپی دو طرفه اختیاری می تواند اطلاعات خاص شرکت یا کارمندان را به پشت کارت اضافه کند، مانند زمانی که بارکد یا امضای دیجیتالی نیز بخواهد. برای تولید کارت های بسیار ایمن که در برابر جعل و مقاومت در برابر جعل مقاومت می کنند، لایه برداری تصویر هولوگرافی یک یا دو طرفه را انتخاب کنید، یا با یک رمزگذار iCLASS SE® تعبیه شده برای ساده سازی ایجاد، رمزگذاری، و مدیریت دسترسی فیزیکی خود هوشمندانه اقدام کنید.

کارت از آغاز تا پایان. لوازم جانبی Wi-Fi همچنین در دسترس است که شما می توانید کارت ها را در هر زمان و هر مکان و بر روی هر شبکه بی سیم ایمن چاپ کنید.

 

بررسی پرینتر فارگو  DTC1250e

این نوع پرینتر که جزوه پرینتر های مستقیم می باشد دارای خصوصیات زیر است:

  • کلیدهای تغییر وضعیت به صورت LED رنگی
  • اتصال Ethernet با پرینت سرور داخلی (اختیاری)
  • اتصال بدون سیم از طریق ماژول Wi-Fi (اختیاری)
  • اتصال USB 2.0
  • 100 عدد کارت در مخزن نگهدارنده ورودی
  • 30 عدد کارت در مخزن خروجی دستگاه چاپ کارت
  • قابلیت پرینت دو طرفه (اختیاری)
  • قابلیت کدگذاری کارت های مغناطیسی (اختیاری)
  • کارت های بدون تماس 125 کیلوهرتز و 13.56 مگاهرتز و کدگذاری کارتهای هوشمند
  • دارای کیت نظافت پرینتر (اختیاری)

 

حال که با همه پرینتر های فارگو آشنا شدید هریک از این پرینتر ها دارای مواد مصرفی های هستند از جمله ریبون و فیلم و کیت تمیز کننده، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مای فارگو وارد شده و در قسمت منو، انواع  کارت پرینتر را انتخاب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار