اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907214698014495

مدیریت شبکه های اجتماعی با ابزارهای آنالیز در سال 2020

کد: 139907214698014495

https://bit.ly/35kbYfG

، تبریز , (اخبار رسمی): اکثر ابزارهای مدیریت محتوا رایگان هستند که با کمک آن ها می توان به تمام اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود رسید.

مدیریت شبکه های اجتماعی با ابزارهای انالیز در سال 2020
مدیریت شبکه های اجتماعی با ابزارهای آنالیز در سال 2020

در این مقاله راجع به مدیریت شبکه های اجتماعی با استفاده از ابزارهای رایگان و پولی صحبت می شود. قطعاً اگر شما بخواهید یک کسب و کار را در شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید باید وقت بسیار زیادی را صرف کنید. همچنین وقتی که تصمیم می ‌گیرید همه چیز را خودتان، به تنهایی انجام دهید، نمی توان انتظار داشت که نتیجه مطلوبی بگیرید. اکثر بیزینس هایی که در شبکه ‌های اجتماعی فعالیت می‌ کنند درگیر این موضوع هستند که برای مدیریت محتوا و پست ‌هایشان از چه ابزار هایی استفاده کنند. نحوه سازماندهی و مدیریت محتوا در شبکه اجتماعی یکی از نکات موفق در بازاریابی اینترنتی به حساب می آید. پس اگر شما هم از یک پلت فرم برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود استفاده می کنید حتماً روش خود را به بهترین نحو تغییر دهید.

اکثر ابزارهای مدیریت محتوا رایگان هستند که با کمک آنها می توان به تمام اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی رسید. ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی در انواع مختلفی ارائه شده اند و شما طبق هدفی که دارید، باید از آن ها استفاده کنید. در اینجا به توضیح یک سری از ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی بسیار جذاب پرداخته می شود.

مقاله مرتبط: معتبرترین شبکه های اجتماعی در ایران

به طور کلی این ابزارها پروسه مدیریت محتوا را آسان ‌تر می ‌کنند و سبب صرفه جویی در زمان و هزینه می شوند. حتی می توانید از این موضوع مطمئن شوید که مخاطب محتوای شما را در چه زمانی می بیند. پس اگر می خواهید بدانید که از چه ابزار مدیریتی در چه موقعی باید استفاده کرد، با این مقاله همراه باشید‌.

1. اینفلوئنسر مربوط به کسب و کار شما با ابزار BuzzSumo

یکی از اولین سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آید این است که اصلاً چه نوع محتوایی برای کسب و کار شما مناسب است. همچنین چه محتوایی کارایی صفحه شما را بالا می برد. آیا شما می دانید که رقبایتان از چه روشی برای تولید محتوا در جهت رونق کسب و کار خود استفاده می کنند؟ ابزار BuzzSumo به شما کمک زیادی می کند که مدیریت صفحه خود را به خوبی در دست بگیرید. همچنین به شما می گوید که در حوزه کسب و کار خود از چه اینفلوئنسر هایی در جهت کسب درآمد استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی: اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

با استفاده از برنامه بازسومو می توانید محتوای خود را به خوبی بررسی کنید. همچنین اینفلوئنسرهای مناسبی که در حوزه کسب و کار شما فعالیت می‌ کنند، را به راحتی پیدا کنید. این ابزار به خوبی می ‌تواند رقبای شما را تحلیل کند و آگاهی شما را نسبت به فعالیت آنها بالا ببرد. همچنین با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید به مقایسه فعالیت خود و عملکرد صفحه های رقبا بپردازید. این ابزار به شما کمک زیادی می کند که بتوانید هشتگ مربوط به کسب و کار خود را داشته باشید. در نهایت برای زمان بندی و برنامه ریزی انتشار محتوا بسیار مفید است.

2. شناسایی مخاطبان کسب و کار با ابزار Followerwonk

برای افرادی که در در اینستاگرام مدیریت یک پیج کسب و کاری را بر عهده دارند، استفاده از این ابزار سبب بهتر مدیریت کردن فالوورهایشان می شود. همچنین اگر ادمینی از این ابزار استفاده کند، درک بهتری نسبت به فالوور هایش کسب می‌کند. با استفاده از این ابزار تعامل مخاطبان با صفحه شما بیشتر می شود. در حقیقت شما باید بدانید که برای چه افرادی، تولید محتوا می کنید. پس یکی از موارد مهم در تولید محتوای با کیفیت، شناخت مخاطب و رفتارهای آن است. شما به عنوان کسی که یک صفحه کسب و کاری را بر عهده دارد باید اطلاعات خود را راجع به تمام ابزارهای مدیریت محتوا بالا ببرد. همچنین از آن ها در جهت شناخت مخاطب استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی:  افزایش نرخ تعامل و اینگیجمنت در اینستاگرام برای تبدیل فالوور به مشتری

فالوور ونک رابط کاربری بسیار خوبی دارد. شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و مخاطبان اینستاگرام خود را بشناسید و با توجه به نیاز فالوورها، به تولید محتوا بپردازید.

3. مدیریت شبکه های اجتماعی با ابزار Zoho Social

یکی دیگر از بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی، Zoho Social است. این ابزار رایگان نیست ولی یکی از بهترین ها به حساب می آید. با استفاده از این ابزار شما می توانید به امکانات شگفت انگیزی دست پیدا کنید که برای مدیریت شبکه های اجتماعی بسیار ضروری هستند.

شبکه های اجتماعی که ابزار Zoho Social پشتیبانی می کند عبارتند از:

  • فیسبوک
  • توئیتر
  • لینکدین
  • اینستاگرام

این ابزار غیر رایگان به شما کمک می کند که به هشتگ های مربوط به کسب و کار خود، به راحتی دسترسی پیدا کنید. همچنین با استفاده از این ابزار می توانید مخاطبان خود و علایق آنها را بشناسید. این ابزار به شما می گوید بهترین زمان برای انتشار پست، چه زمانی است و از چه طریقی می توان تاثیر گذاری محتوا را در نظر مخاطب بیشتر کرد.

4. انتشار یک پست در تمام شبکه های اجتماعی با ابزار Friends+Me

زمانی که بسیاری از افراد در گوگل پلاس فعالیت می کردند، استفاده از این ابزار خیلی رایج بود. از وقتی که فعالیت در این شبکه اجتماعی منسوخ شد این ابزار تمرکز خود را روی سایر شبکه‌ های اجتماعی گذاشت. در حال حاضر شما با استفاده از این ابزار می‌توانید مدیریت محتوا در تمام شبکه های اجتماعی به غیر از اینستاگرام را به دست بگیرید. البته باید به این نکته توجه کنید که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی بسیار مفید در کشور ما به حساب می آید. پس سعی کنید برای مدیریت محتوا در اینستاگرام از ابزارهای دیگری استفاده کنید. همچنین اگر در سایر شبکه های اجتماعی عضو هستید، استفاده از این ابزار در مدیریت محتوا به شما کمک زیادی خواهد کرد.

شما با استفاده از این ابزار می توانید به مدیریت کردن تمام صفحات و پروفایل‌ های خود بپردازید. برای مثال یک اتوماسیونی را با استفاده از این ابزار به وجود آورید که پست های تلگرام‌تان را در توییتر و سایر شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارد. در واقع به کار گیری این ابزار برای بازاریابی اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نتیجه گیری

اگر شما از ابزارهای مدیریت محتوا استفاده کنید، قطعاً بهتر می توانید شبکه های اجتماعی خود را مدیریت کنید. هر کدام از این ابزارها معایب و مزایایی دارند و شما بر اساس نیازهایتان باید آنها را انتخاب کنید. بسیاری از کسب و کارها در قسمت بازاریابی شبکه ‌های اجتماعی، هدف های متفاوتی دارند. به همین دلیل باید به درستی از این ابزارها استفاده شود. شما هم اگر مدیر یک پیج کسب و کاری هستید ابتدا باید هدف خود را بشناسید و سپس سراغ ابزارهای مدیریت محتوا بروید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی