اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907224700214902

چاپ کارت خبرنگاری

کد: 139907224700214902

https://bit.ly/3klZABS

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا کارت های پی وی سی را برای چاپ کارت های خبرنگاری در نظر گرفته است.

چاپ کارت خبرنگاری
چاپ کارت خبرنگاری

کارت خبرنگاری، کارتی است باید خبرنگاران در همه جا همراه خود داشته باشند زیرا برای ورود به محل برای تهیه گزارش الزامی است. داشتن این کارت نشانه حرفه ای بودن در کار است.

 کارت خبرنگاری، کارتی است باید خبرنگاران در همه جا همراه خود داشته باشند زیرا برای ورود به محل برای تهیه گزارش الزامی است. کارت خبرنگاری از جمله کارت هایی است که داشتن آن نشانه حرفه ای بودن در کار است.

خبرنگار هر حیطه ای باشید مثل خبرنگار اقتصادی، حوادث و غیره، داشتن کارت خبرنگاری اثبات فعالیت حرفه ای است. خبرنگاران با به همراه داشتن کارت می توانند در بسیاری از شرایط از جمله سطح شهر، مذاکرات بین المللی، اماکن، مراسم، مجتمع های ورزشی و … حضور پیدا کنند.

 

چاپ کارت خبرنگاری pvc

حال که با اهمیت کارت خبرنگاری آشنا شدید و تا اینجا متوجه شدید که این کارت همیشه در دسترس و آسیب پذیر است پس باید جنس مقاوم و ماندگارتر داشته باشد که با استفاده طولانی مدت آسیب نبیند. کارت های پی وی سی برای این کار در نظر گرفته شده است چون از نظر کیفیت، کیفیت بالا، از نظر دوام در برابر حرارت، ضد آب، غیرقابل خم شدن و شکستن و بسیار مقرون و به صرفه هستند و گزینه مناسبی برای چاپ کارت خبرنگاری pvc محسوب می شوند.

 

طراحی کارت خبرنگاری

برای طراحی این کارت باید نکاتی را در نظر بگیرید که در هنگام چاپ دچار مشکل نشوید. ابتدا برای طراحی باید از نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) یا کورل (coral) طرح لایه باز آن را در ابعاد 8.5 در 5.5 سانتیمتر با رزولوشن 300dbi درست کرد. سایز کارت خبرنگاری  8.5×5.5 است. در هنگام طراحی کارت از حالت مد رنگ RGB استفاده کنید. برای دانستن فرق بین RGB با CMYK به راهنمای طرح چاپ مراجعه کنید.
از آنجایی که این کارت جهت معرفی و شناسایی مورد استفاده قرار می گیرد باید حاوی یک عکس پرسنلی با کیفیت از شخص باشد. مشخصات فردی خبرنگار به صورت کامل و دقیق روی کارت درج شود و تاریخ اعتبار کارت خبرنگاری روی آن حتما قید شود.
اگر هنوز از طراحی کارت سر در نیاوردید به نکات طراحی کارت پرسنلی پی وی سی مراجعه کنید.

 

مزایای کارت خبرنگاری

  • مجوز ورود به انواع اجتماعات به عنوان خبرنگار
  • امتیاز جهت مهاجرت
  • کمک موثر جهت اخذ ویزای کشورهای دیگر
  • دارای اعتبار جهانی
  • امکان کار و فعالیت با دیگر رسانه‌ها و مجلات و مطبوعات

 

روش چاپ کارت خبرنگاری

  • چاپ مستقیم کارت خبرنگاری

روش چاپ مستقیم به این صورت است که هد چاپگر در تماس کامل با کارت pvc قرار دارد. در روش مستقیم از لبه‌های کارت نیم میلی‌متر سفید می‌ماند اما چاپگرهای کارت pvc جدیدا این مشکل را ندارد، ماندگاری چاپ در روش مستقیم کمتر از روش غیرمستقیم است اما از نظر قیمت روش مستقیم به صرفه تر از روش غیرمستقیم است.

 

  • چاپ غیرمستقیم کارت خبرنگاری

روش چاپ غیرمستقیم به این صورت است که هد چاپگر در تماس کامل با کارت نیست، اطلاعات و طرح روی فیلم می‌نشیند و از روی فیلم روی کارت pvc چاپ زده می‌شود. بهترین نوع چاپ روش غیرمستقیم است که چاپ کارت پی‌وی‌سی با ماندگاری بالا و لبه به لبه است.

نکته ای که وجود دارد این است که اگر تعداد کارت شناسایی خبرنگاری بالاتر از ۱۰۰ عدد باشد به روش چاپ دیجیتال افست pvc عملیات چاپ بر روی کارت‌ها انجام می‌شود که در این روش به دلیل بالا بودن تعداد می‌توان از تکنولوژی چاپ افست بهره برد. روش چاپ به این صورت است که بک گراند طراحی می‌شود و اطلاعات متغیر تحت پایگاه داده اکسل برای شرکت چاپ ارسال و ظرف مدت ۵ الی ۸ روز کاری چاپ کارت خبرنگاری آماده می شود. روش چاپ افست دیجیتال، در چاپخانه کارت پی‌وی‌سی انجام می‌گیرد و بهترین نوع کیفیت و ماندگاری چاپ را دارد. از لحاظ مقرون به صرفه بودن بهترین انتخاب برای چاپ کارت pvc است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت هیدیکا وارد شده و انواع  کارت های پی وی سی را انتخاب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید