اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907284706514495

روزانه چند پست و استوری بگذاریم؟

کد: 139907284706514495

https://bit.ly/2TctLQ5

، تبریز , (اخبار رسمی): روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم؟ این سوالی است که این روزها بسیاری از کاربران اینستاگرام از خود می‌پرسند.

روزانه چند پست و استوری بگذاریم؟
روزانه چند پست و استوری بگذاریم؟

روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم ؟ این سوالی است که این روزها بسیاری از کاربران اینستاگرام از خود می‌پرسند. همانطور که می دانید محدودیتی در گذاشتن پست و استوری در صفحه اینستاگرام وجود ندارد. اما چون خیلی از پیج‌ها بیزینسی هستند، بعضی از کاربران می پرسند که برنامه ریزی برای منتشر کردن پست‌ها و استوری‌ها چگونه می تواند بر کسب و کار آنها اثرگذاری مثبت داشته باشد. در واقع در حالت عامیانه می پرسند که چند پست بگذارم فالوورها بیشتر می شود و حتی می پرسند که چند استوری روزانه بگذارم که کاربر مرا آنفالو نکند و هنوز مایل به دنبال کردن پیج من باشد.

همین ابتدای کار باید گفت که برای تعداد پست و استوری روزانه یک عدد جادویی وجود ندارد. همه‌ می دانیم در هر کاری مخاطبانی که با آنها ارتباط داریم با یکدیگر تفاوت دارند. همین موضوع باعث می شود تا این عدد بسته به هدف و موضوع پیج‌تان متفاوت باشد. در ادامه این مقاله نکاتی که بر روی کم و زیاد شدن این عدد اثر می‌گذارند ذکر شدهاست. لطفا تا آخر مقاله همراه اینبو باشید.

نکاتی که بر تعداد پست و استوری تاثیر می گذارد

آیا اینکه روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم واقعا مهم است؟ آمار نشان می دهد گذاشتن میانگین 1.5 پست می تواند تاثیر مثبتی روی رشد پیج شما داشته باشد. یعنی در روز یک یا دو پست قرار دهید تا کاربران و فالوورها هم کلافه نشوند و همچنان با آنها تعامل داشته باشید. بهترین راه فهمیدن نظر و واکنش فالوورها این است که شما تعداد متفاوت پست را تست کنید. البته نیم نگاهی هم به رقبایتان داشته باشید و رفتار آنها را رصد کنید.

یعنی اگر برای شما مقدور نیست هر روز یک پست بگذارید و مثلا می توانید دو بار در هفته پست داشته باشید، باید سعی کنید این دو روز در هفته را حفظ و در روزهای مشخصی پست گذاری کنید. مثلا در روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته ارسال پست داشته باشید. نکته بسیار مهم مربوط به پست گذاری در اینستاگرام رعایت نظم است. شما می بایست از یک نظم خاص پیروی کنید. اما برای اینکه بتوانید برندسازی مناسبی انجام دهید و همیشه در چشم مردم باشید گذاشتن روزانه یک پست می تواند به شما کمک کند. ضمنا وقفه‌ی طولانی و همانطور که ذکر شد بی نظمی، تصویر سازی بدی از برند شما خواهد داشت.

این نظم در عملکرد شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. پس روزانه حداقل یک تا دو پست در پیج خود منتشر کنید. البته همانطور که گفته شد این عدد ممکن است برای پیج شما متفاوت باشد. عوامل زیادی روی تعداد پست و استوری که باید منتشر کنید اثرگذارند. از مهمترین های آن می توان به هدف پیج، رقبای شما و روز انتشار پست یا استوری شما اشاره کرد.

1- هدف پیج در انتخاب تعداد انتشار پست روزانه اینستاگرام

در پاسخ به این سوال که باید روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم باید گفت که مهمترین نکته این است که حتما به هدف پیج خود توجه کنید. هدف پیج بر روی تعداد پست‌های شما اثرگذار است. با یک مثال این موضوع روشن تر می شود. فرض کنید که هدف پیج شما خبری است. کاربران همه منتظرند تا لحظه به لحظه پیج شما را دنبال کنند و از جدیدترین اخبار و موضوعات آگاه شوند. از این رو چنین پیج‌هایی باید در روز بیش از 5 پست بگذارند که بتوانند پوشش خبری مناسبی داشته باشند.

حال فرض کنید که پیج شما یک پیج بیزینسی است. چنین پیج‌هایی نهایت 2 پست در طول روز باید منتشر کنند تا کاربران خسته نشوند و پیج آنها را به صورت دائم دنبال کنند. همواره سعی کنید قبل از پست گذاشتن ابتدا هدف پیج خود را تعیین کنید و از آن مهم تر به نیاز کاربرهایتان توجه کنید زیرا زیاده روی در پست گذاری میتواند نتیجه عکس داشته باشد.

2- توجه به رقبای پیج‌های هم هدف

امروزه اینستاگرام به محبوب ترین پلتفرم برای صاحبان کسب و کار تبدیل شده است و پیج های زیادی از اینستاگرام برای معرفی یا فروش محصول یا خدمات خود استفاده می کنند. حتما در حوزه کاری پیج شما هم پیج‌های دیگری فعالیت می کنند که مجموعه‌ای از مخاطبان را به انحصار خود درآورده اند. شما باید عملکرد پیج‌های برتر را در حوزه‌ی موضوعی خود بررسی کنید تا بتوانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال پیج های رقیبتان را دنبال کنید و بررسی کنید که در طول یک روز چه تعداد پست و استوری منتشر می کنند. در نهایت شما می توانید میانگینی از تعداد تمامی پست‌ها بگیرید و مسلما کاربران زیادی در این زمینه با شما هم عقیده خواهند بود. در نتیجه با این روش به نظر قطعی کاربران خود نزدیک تر می شوید و می فهمید که برای رسیدن به بهترین نتیجه باید روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام بگذارید.

3- بررسی مناسبت ها در روز انتشار

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه وقتی است؟ عموما کاربران در روزهای تعطیل زمان بیشتری در اینستاگرام به سر می برند. به همین دلیل شما باید در این روزها تعداد پست‌ها و استوری‌های بیشتری را منتشر کنید. چرا که کاربران وقت بیشتری را در اینستاگرام می گذرانند. به عنوان مثال شما در روزهای جمعه پست‌ها و استوری‌های بیشتری منتشر کنید. مثلا اگر در روزهای معمول 2 پست منتشر می کردید، در روزهای تعطیل 3 یا چهار پست منتشر کنید. این تعداد پست کمک می کند تا فالوورهای بیشتری جذب پیج شما شوند.

در مقاله «روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم» به نکات تاثیرگذار روی تعداد پست و استوری که باید منتشر کنید اشاره شده است. یکی از این نکات که باید به آن توجه ویژه ای نشان دهید این است که در زمان‌هایی که اخبار خیلی مهمی در اینستاگرام پخش می شوند؛ کاربران خیلی در تلاش‌اند تا پست‌های مربوط به آن موضوعات را دنبال کنند. شما می توانید از چنین پست‌هایی نیز در برخی از اوقات استفاده کنید و در یک زمان خاص تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

مقاله مرتبط: ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام

نکته : پست‌های شما نباید خیلی کم باشد که ارتباط شما با فالوورهایتان کم شود. و از طرفی نباید اینقدر زیاد و با فواصل کوتاه باشد که فالوورها را کلافه کند و باعث شود پیج شما را ترک کنند. ( البته همانطور که ذکر شد این مورد بسیار به هدف شما ربط دارد).

نکات کلیدی تعداد انتشار پست‌ها و استوری‌ها

اگر امکان انتشار روزی یک پست را ندارید سعی کنید در استوری‌ها فعال باشید. استوری‌ها نقش بسزایی در رشد پیج‌ها دارند. سعی کنید حداقل دو یا سه استوری در روز داشته باشید.

به این نکته توجه کنید که پست‌ها و استوری‌های شما باید حتما جذاب و سرگرم کننده و مناسب با علایق فالوورهایتان باشد وگرنه از گذاشتن پست و استوری به نتیجه‌ای نخواهید رسید.

آمار نشان میدهد در ساعات استراحت افراد، ساعات غیر کاری، شب‌ها و روزهای تعطیل استقبال از اینستاگرام و در کل شبکه‌های اجتماعی بیشتر است، پس این زمان ها را دریابید.

سعی نکنید از محتواهای دیگران استفاده کنید و سعی کنید نوآوری در کارتان داشته باشید. البته نوآوری‌های جذب کننده!

به بهانه فعال بودن هر چیزی را پست نکنید. حتما محتواها و پست هایتان را در راستای اهداف تان انتخاب کنید.

به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که طبق الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، رتبه بندی شما و پیج‌تان به ازای هر پست انجام می شود و تعدد پست‌های بی کیفیت تاثیری در رشد شما نخواهد داشت.

مقاله پیشنهادی: استوری بازهای حرفه ای بخونن

بالاخره روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟ کلا اینستاگرام در حین رتبه بندی شما به این نکته توجه می کند که پست شما چقدر تعامل از ناحیه کاربرانتان دریافت کرده است. تعداد تعاملات یعنی لایک، کامنت، ذخیره و البته اشتراک گذاری از جمله فاکتورهای تعیین کیفیت پست شما و البته رتبه پیج شما خواهد بود. حال فرض کنید شما پست‌های زیادی در روز ارسال می کنید ولی نرخ تعامل برخی پایین است. این امر رتبه شما را تحت تاثیر قرار خواهد گذاشت.

مقاله پیشنهادی : افزایش تعامل در اینستاگرام تنها با ابزارهای اینستاگرامی

نتیجه گیری

در این مقاله به این سوال که روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم پاسخ داده شد. در هر کدام از شبکه‌های اجتماعی بر اساس پلتفرم، امکانات و فالوورهایی که دارند قوانین متفاوتی بر نحوه فعالیت حاکم است. در اینستاگرام اصل پیشرفت شما و گرفتن رتبه خوب در نرخ تعاملی است که کاربران شما با شما و برندتان دارند. با رعایت اصول و نکات حاکم بر تعداد پست و استوری که در این مقاله ذکر شده است می‌توانید رتبه مناسبی در اینستاگرام کسب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی