آنچه که باید درباره فیلم پرینتر فارگو بدانید

کد: 139907304712415201

https://bit.ly/31FxF8Z

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مای فارگو ارائه دهنده انواع کارت پرینتر و فیلم فارگو است.

آنچه که باید درباره فیلم پرینتر فارگو می دانستید و نمی دانید
آنچه که باید درباره فیلم پرینتر فارگو بدانید

در استفاده از فیلم پرینتر فارگو چون کارت پلاستیکی با هد دستگاه در ارتباط نیست، آسیب کمتری به آن وارد می شود.

اینجا منظور از فیلم فارگو دستگاه پرینتر فارگو است. فیلم فارگو در چاپگرهای غیر مستقیم استفاده می شود که دارای یک نوار شیشه ای رنگ شفاف است.

فیلم ترانسفر Fargo 84053 بهترین انتخاب برای کارت های شناسایی است. این فرایند شامل چاپ معکوس تصویر روی ورقه ورقه است که از طریق آن به صورت حرارتی روی کارت پلاستیک پیوند می یابد. همچنین با اثبات تولید کارت در وضوح بالا و کیفیت بالا، ضمانت می شود که در برابر خراش، ترک خوردگی و ساییدگی روزمره محکم بماند.

انواع فیلم فارگو

  • فیلم فارگو HDP8500
  • فیلم فارگوHDP5600
  • فیلم فارگوHDP5000
  • فیلم فارگوHDP600

که این 4 فیلم بالا در فیلم های پایین با هم مشترک هستند.

  • فیلم ساده فارگو HDP پ.ن 84033
  • فیلم شفاف فارگو HDP5000  پ.ن 84053
  • فیلم شفاف فارگو HDP

با سری پارت نامبر 84053 نیز این مدل را می شناسند. هر فیلم دارای 1500 اثر چاپی است صورت تقریبی می توان گفت نسبت چاپ ریبون به فیلم 3 به 1 است یعنی 3 عدد ریبون فارگو 5000 همزمان با یک عدد فیلم  فارگو 5000 به پایان می رسد. چاپگرهای Fargo HDP تصویر کارت شما را در زیر فیلم 084053 HDP چاپ می کنند. فیلم سپس روی سطح کارت اعمال می شود و تصویر بین فیلم و کارت را که اصطلاحا “sandwiching” می گویند ساندویچ می کند.

 

فیلم ساده فارگو

این فیلم با پارت نامبر 84033 در بازار ایران یافت می شود که در  سیستم چاپ غیر مستقیم اطلاعات اول از روی ریبون بر روی فیلم انتقال داده می شود. پس از آن با درجه حرارت روی کارت پی وی سی انتقال پیدا می کند. استفاده از فیلم باعث می شود تا کارت ها شفاف تر شوند.

 

قرار دادن فیلم فارگو در چاپگر فارگو

فیلم فارگو رول ها یا به اصطلاح قرقره هایی دارد که دارای دو رنگ سبز و زرد است. بر روی دستگاه رنگ های سبز و زرد  نیز مشخص شده است که رنگ زرد در جایگاه رنگ زرد و رنگ سبز در جایگاه رنگ سبز خود باید قرار گیرد. ابتدا رول را به آرامی از هم باز کرده و هر کدام را در جای خود قرار داده فقط این نوار شفاف باید از روی میله های آلومینیوم باید رد شود. اگر دستگیره آبی رنگ به سمت شما باشد رول زرد رنگ در سمت راست و رول سبز رنگ در چپ شما قرار می گیرد.

 

مزیت استفاده از فیلم فارگو

در استفاده از فیلم پرینتر فارگو چون کارت پلاستیکی با هد دستگاه در ارتباط نیست، آسیب کمتری به آن وارد می شود. علاوه بر آن نیز کیفیت این نوع چاپ بهتر از چاپ با روش مستقیم و گذشته از این ها برای تعداد بالای چاپ بسیار مناسب تر و صنعتی تر از دستگاه های چاپ مستقیم است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مای فارگو وارد شده و  انواع  کارت پرینتر مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]