چاپ کارت‌های هوشمند با کارت پرینتر فارگو

کد: 139907304712615201

https://bit.ly/34rMVYQ

، تهران , (اخبار رسمی): چاپ انواع کارت هوشمند و کارت های پی وی سی توسط نمایندگی رسمی ماشین های اداری مای فارگو انجام می شود.

چاپ کارت‌های هوشمند با کارت پرینتر فارگو
چاپ کارت‌های هوشمند با کارت پرینتر فارگو

چاپ کارت‌های هوشمند با کارت پرینتر فارگو ویژگی‌هایی از جمله کیفیت چاپ و قابلیت اطمینان بالا و دوام و امنیت بیشتر و هزینه کم دارد.

در هنگام چاپ کارت‌های هوشمند با کارت پرینتر فارگو ویژگی‌هایی از جمله کیفیت چاپ و قابلیت اطمینان بالا و دوام و امنیت بیشتر دارد و همچنین هزینه چاپ نیز مقرون به صرفه  خواهد بود. در کارت‌های هوشمند الکترونیک، برای یک تصویر عمومی چشمگیر به شما چاپ با کیفیت بالا می‌دهد، قابلیت اطمینان و دوام بالا و همچنین هزینه را کاهش می‌دهد و هزینه مقرون‌ به‌صرفه چاپ کارت را برای هر کسب‌وکار در دسترس قرار می‌دهد.

طرح پیمانه‌ای ماژول چند منظوره با توجه به نیازهای شما تغییر می‌کند. قیف دوتایی ورودی کارت، چاپ دو طرفه، لمینیت تک جانبه، و تکنولوژی‌های رمزگذاری کارت همه ویژگی های قابل ارتقا در این زمینه هستند. به دلیل طراحی ساده، آموزش کمی لازم است. کارت، ریبون و لمینیت در کارتریج هایی قرار می گیرند که به سرعت و به راحتی بارگیری می‌شوند.

 

ویژگی‌های پرینتر فارگو:

چاپگر و انکدر کارت شناسایی پیشرفته HDP5000 ID  دارای ویژگی های بسته بندی شده است. ایده آل برای کارت های هوشمند با لوازم الکترونیکی تعبیه شده ، با اطمینان بیشتر کارت هایی را با کیفیت عالی با بالاترین کیفیت تصویر را تولید می کند. چاپگر و انکدر کارت HDP5000 ID، با ماژول های اضافی به راحتی در این زمینه به روز می شود.

 

  • قیف ورودی کارت دوگانه اختیاری جدید کنترل کارت را ساده می‌کند و خرابی را به حداقل می‌رساند.
  • HIDپلت فرم HDP نسل بعدی جهانی سرعت چاپ سریعتر را ممکن می کند.
  • لمینت یک طرفه برای امنیت بالاتر کارت .
  • گزینه چاپ کارت دو طرفه به شما این امکان را می‌دهد که فضای چاپ موجود بدون کارت های بارگذاری، مجدد دستی دو برابر کنید.
  • کنترل پنل LCD ، پیام‌های مفید و وضعیت را نشان می‌دهد.

نمایندگی رسمی ماشین های اداری مای فارگو این افتخار را دارد با ارائه خدمات و محصولات فارگو نیازهای مشتریان خود را برآورده کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید