آشنایی با انواع چاپ کارت پی وی سی

کد: 139908054716514902

https://bit.ly/3jOXhGv

، تهران , (اخبار رسمی): انواع چاپ کارت پی وی سی و به خصوص چاپ افست در شرکت هیدیکا انجام می شود.

آشنایی با انواع چاپ کارت پی وی سی
آشنایی با انواع چاپ کارت پی وی سی

چاپ افست از نظر کیفیت و هزینه بهتر و به صرفه تر است و از نظر سرعت چاپ دیجیتال سریع تر است.

معمولی ترین سوالی که ممکن است هرکسی داشته باشد این است که: انواع چاپ کارت پی وی سی چیست؟ تفاوت بین آنها چیست؟ کدام نوع چاپ بهتر است؟ در ادامه با انواع چاپ کارت آشنا خواهید شد.
 

انواع چاپ کارت
اول از همه انواع چاپ کارت پی وی سی  توضیح داده می شود. دو نوع چاپ وجود دارد:

  • چاپ افست (Offset)
  • چاپ دیجیتال(Digital)

 

چاپ افست
چاپ افست یک روش رایج برای چاپ کارت پی وی سی برای تیراژ بالاست که در آن از 4 رنگ CMYK استفاده می شود. چاپ افست کارت پی وی سی به دو صورت لمینیت و چاپ مات صورت می گیرد.

 

چاپ دیجیتال
چاپ دیجیتال خود به دو نوع چاپ مستقیم و چاپ غیر مستقیم تقسیم می شود. برای تفاوت بین این 2 به آدرس تفاوت چاپ مستقیم با چاپ غیر مستقیم مراجعه کنید. چاپ دیجیتال به صورت مرحله ای و فوری انجام  می شود. برای چاپ کارت پرسنلی از این روش استفاده می شود تنها روی کارت های پی وی سی با ضخامت 760میکرون چاپ می شود.

 

تفاوت چاپ افست با چاپ دیجیتال

تفاوت چاپ افست با چاپ دیجیتال در این است که افست برای چاپ با تیراژ بالا یعنی 1000 عدد است ولی چاپ دیجیتال تیراژ کمتر از 500 تا است. از نظر زمانی چاپ دیجیتال خیلی زود و فوری آماده تحویل نسبت به چاپ افست زمان بیشتری بین 15 تا 20 روز کاری است. از نظر کیفیت باید گفت که کیفیت افست نسبت به دیجیتال بالاتر است. از نظر ماندگاری افست بیشتر است و ثبت سفارش در افست از 10عدد شروع می شود ولی دیجیتال ثبت سفارش اعدادی است. چاپ افست با رنگ های CMYK و چاپ دیجیتال با رنگ های RGB چاپ صورت می گیرد.

 

ضخامت کارت پی وی سی در چاپ افست

  • کارت پی وی سی 300میکرون: این نوع کارت بسیار نازک و دارای انعطاف و ضد آب است. رنگ آن ثابت است یعنی با گذر زمان تغییر نمی کند.
  • کارت پی وی سی 500 میکرون: این نوع کارت انتخاب خوبی برای استفاده کارت ویزیت است.
  • کارت پی وی سی 760میکرون: این نوع کارت بالاترین ضخامت و غیرقابل انعطاف است و با یک فشار ممکن است بشکند کارت ویزیت 760 میکرون نسبت به سایر کارت ها مستحکم است.


کدام نوع  چاپ بهتر است؟
با توجه به توضیحات که بالا ارائه شد، از نظر کیفیت و هزینه افست بهتر و به صرفه تر و از نظر سرعت چاپ دیجیتال سریع تر است. شرکت هیدیکا ارائه دهنده انواع چاپ کارت پی وی سی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید