اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908124726414902

چاپ انواع کارت گارانتی با استفاده از روش های مختلف

کد: 139908124726414902

https://bit.ly/2JE5q4m

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا شرایط مناسبی را برای شما فراهم کرده است که بتوانید به صورت اینترنتی سفارش چاپ گارانتی خود را ثبت کنید و با کمترین هزینه ممکن کارت های خود را به چاپ برسانید.

چاپ انواع کارت گارانتی با استفاده از روش های مختلف
چاپ انواع کارت گارانتی با استفاده از روش های مختلف

کارت گارانتی یک محصول می تواند نشان دهنده برند شما باشد. در صورتی که کارت های گارانتی زیبایی را برای محصولات خود طراحی کنید، می توانید باعث جذب مشتریان بیشتر شوید.

ابتدا یک تعریفی از کارت گارانتی ارائه می شود که یک کارت بسیار مهم برای هر محصولی است. در این مطلب درباره کارت گارانتی و اهمیت آن و همینطور نحوه چاپ آن بیشتر صحبت می شود.

کارت گارانتی یک کارت بسیار مهم برای تولیدکنندگان و فروشندگان و همینطور خریداران محصولات  مختلف است که ارتباط مناسبی را میان خریدار و تولید کننده در زمان خراب شدن یک محصول در یک بازه زمانی مشخص برقرار می کند و باعث می شود تا خریدار بتواند با کمترین هزینه ممکن این خرابی و آسیب دیدگی را حل کند. در این مطلب در خصوص کارت گارانتی و اهمیت آن و همینطور اهمیت چاپ با کیفیت این کارت ها صحبت می شود. این مطلب را همراهی کنید.

 

کارت گارانتی چیست؟

کارت گارانتی در واقع یک کارت است که متناسب با هر محصول متفاوت است و توسط شرکت ارائه دهنده محصول به مشتری ها ارائه می شود، معمولا زمانی که شما به یک فروشگاه مراجعه می کنید و یک محصول (معمولا الکتریکی) را خریداری می کنید در داخل جعبه این کارتن می توانید این کارت را پیدا کنید، این کارت شامل اطلاعات محصول شما است و در صورتی که تا بازه مشخص شده در کارت، محصول شما آسیب ببیند، می توانید به راحتی این محصول را به شرکت سازنده و یا نمایندگی های این شرکت برده و با هزینه ای بسیار کمتر از هزینه عادی اقدام به تعمیر این وسیله کنید.

شاید به نوعی بتوان گفت که این کارت ها در واقع نشان دهنده خدمات پس از فروش محصولی هستند که خریداری کرده اید و شما با در دست داشتن این کارت به شرکت سازنده نشان می دهید که این محصول را از یکی از فروشگاه های مجاز خریداری کرده اید و به همین دلیل نیز شرکت سازنده موظف است که این محصول را برای شما تعمیر کند.

یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که کیفیت کارت های گارانتی بسیار مهم است چرا که کاربر قصد دارد این کارت ها را برای مدت زمانی مشخص نگهداری کند به همین دلیل شما باید به گونه ای این کارت ها را طراحی کنید که در شرایط عادی آسیبی نبینند، امروزه شرکت های بسیار زیادی هستند که در حوزه چاپ این کارها فعالیت می کنند و شما می توانید با مراجعه به این شرکت ها به راحتی با بالاترین کیفیت کارت های گارانتی محصولات خود را چاپ کنید.

یکی از بهترین متریال هایی که می توانید برای چاپ این کارت ها از آن استفاده کنید پی وی سی است که استفاده از آن مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، ما در ادامه این مطلب سعی می شود که کمی بیشتر در خصوص چاپ این کارت ها با استفاده از پی وی سی صحبت شود و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار داده شود.

 

استفاده از پی وی سی برای چاپ این کارت ها چه مزایایی دارد؟

یکی از مهمترین استفاده های پی وی سی برای چاپ کارت گارانتی این است که شما با این کار مقاومت کارت های گارانتی خود را در برابر شرایط مختلف افزایش می دهید و در واقع باعث می شوید که دیرتر کارت های گارانتی شما آسیب ببینند.

این متریال به شدت انعطاف پذیر است و به همین دلیل در صورت خم شدن کارت گارانتی که با استفاده از این متریال ساخته شده است این کارت ها آسیب نمی بینند. مزیت دیگر این است که این کارت ها در برابر رطوبت و همینطور حرارت هوا به شدت مقاوم هستند و نیازی نیست که شما درباره این موضوع نیز نگرانی خاصی را داشته باشید.

 

در طراحی کارت گارانتی دقت زیادی داشته باشید

کارت گارانتی یک محصول می تواند نشان دهنده توجه شما به برند شما باشد. بسیاری از برند های مختلف توجه زیادی به طراحی کارت های گارانتی محصولات خود ندارند در حالی که این موضوع بسیار مهم است و در صورتی که شما بتوانید کارت های گارانتی زیبایی را برای محصولات خود طراحی کنید می توانید حتی باعث جذب مشتریان بیشتر به سمت برند و شرکت خود شوید.

در هنگام طراحی این کارت ها اولین موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید از یک تیم خلاق در زمینه های گرافیکی برای این کار کمک بگیرید. در مرحله بعدی سعی کنید نام برند خود و همینطور لوگو برند را در داخل این طرح بگنجانید و سعی کنید آنها را در نقطه ای قرار دهید که مشتریان شما به خوبی بتوانند آن را ببینند. سعی کنید در طراحی این کارت ها از فونت مناسب بهره ببرید و همینطور اطلاعات مربوط به شرایط ضمانت نامه را نیز حتما به فونت مناسب و در جای مناسب از طراحی خود قرار دهید تا مشتریان بتوانند به خوبی آن را مشاهده کنند.

 

نکاتی در خصوص چاپ کارت های گارانتی

برای چاپ انواع کارت گارانتی شما می توانید هم از روش دیجیتال استفاده کنید و هم از روش آفست برای این کار استفاده کنید؛ روش چاپ دیجیتال به این شکل است که شما یک طرح ثابت را باید برای کارت های خود طراحی کنید و بعد از آن سایر اطلاعات متغیر را خودتان به صورت دستی وارد کنید. توجه داشته باشید که این روش هزینه بیشتری را برای شما در پی خواهد داشت و معمولا زمانی کاربرد دارد که تعداد کارت های گارانتی که قصد چاپ آنها را دارید، کم باشد.

در صورتی که تعداد این کارت ها زیاد است و قصد دارید به تعداد زیاد اقدام به چاپ کارت گارانتی کنید توصیه این است که از روش آفست برای این کار استفاده کنید که در آن کلیه طرح باید به صورت ثابت طراحی شود، این روش هزینه ای بسیار کمتر را برای شما در پی خواهد داشت و علاوه بر این سرعت زیادی نیز دارد که به شما کمک می کند تا تعداد زیادی کارت را در مدت زمانی بسیار کوتاه چاپ کنید.

 

چاپ کارت های گارانتی محصول خود را به ما بسپارید.

وب سایت هیدیکا شرایط مناسبی را برای شما فراهم کرده است که بتوانید به صورت اینترنتی سفارش چاپ گارانتی خود را ثبت کنید و با کمترین هزینه ممکن کارت های خود را به چاپ برسانید. شما با مراجعه به این وب سایت می توانید نوع متریالی را که قصد دارید کارت با استفاده از آن چاپ شود انتخاب کنید و بعد از آن نیز روش چاپ را انتخاب کنید.

شرکت هیدیکا خدمات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید نسبت به کیفیت خدمات مطمئن باشید و برای اطمینان بیشتر نیز می توانید از بخش نظرات وب سایت هیدیکا دیدن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید