کارت کنترل تردد و انواع آن

کد: 139908124726714902

https://bit.ly/354U1m9

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از خدمات شرکت هیدیکا ارائه کارت های کنترل تردد است.

کارت کنترل تردد و انواع آن
کارت کنترل تردد و انواع آن

کارت کنترل تردد به افراد مجوز دسترسی و یا ورود به  یک مکان بخصوص هستند و یا ساعت حضور و غیاب کارکنان یک شرکت می تواند باشد.

یک تعریف عمومی و کلی درباره کارت کنترل تردد یک نوع کارت است که به افراد مجوز دسترسی و یا ورود به یک مکان بخصوص هستند و یا ساعت حضور و غیاب کارکنان یک شرکت می تواند باشد و یا کنترل تردد و رفت و آمد افراد خوابگاه می باشد و یا کنترل دسترسی به اتاق های یک هتل است.

کارت کنترل تردد را نیز کارت کشیدنی و یا کارت مجاورتی  و یا مغناطیسی می نامند و می شناسند نامگذاری این کارت بر اساس میزان کاربرد و هوشمندانه بودن آن است.

 

انواع کارت کنترل تردد

نسل اولیه کارت کنترل تردد از امنیت پایینی برخوردار بودند و قابل هک شدن بودن اما امروزه نسل جدید این نوع کارت ها که هوشمند هستند، از امنیت بالایی برخوردار هستند و به علت ذخیره و پردازش اطلاعات یک مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد. جنس کارت تردد از نوع پلاستیک پی وی سی استکه به کارت کنترل تردد pvc معروف هستند. علاوه بر انواع زیر بعضی ها بصورت مچ بند های مغناطیسی ساخته شده اند که استفاده از آن ها راحت تر است.

  • کارت مایفر
  • کارت مغناطیسی

 

کارت مایفر

جزو کارت های هوشمند به شمار می رود زیرا قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را دارد. یک نوع کارت غیر تماسی است و در فاصله 10سانتیمتر از کارت خوان می تواند اطلاعات را رد و بدل کند. برای خواندن اطلاعات کارت کنترل تردد مایفر در مجاورت دستگاه کنترل تردد قرار می گیرد و کارتخوان اطلاعات آن را تایید کرده و در صورت موافقت قفل مورد نظر را باز می کنید.

 

کارت مغناطیسی

در پشت کارت یک نوار مشکی رنگ که نوار مغناطیسی است که اطلاعات بر روی همین نوار مغناطیسی درج و ذخیره می شود. با کشیدن کارت کنترل تردد مغناطیسی درون ریدر مگنت اطلاعات ذخیره شده روی کارت قابل دسترسی خواهند بود.

 

چاپ کارت کنترل تردد

باید کارتی را انتخاب کنید که در استفاده طولانی مدت  احتمال آسیب دیدگی آن کمتر باشد و از جنس بادوام و مقاومی باشد و حتی ضد آب بودن را دارا باشد که با تفاسیر بالا بهتر است از کارت پی وی سی استفاده کنید که طول عمر بالایی  و انعطاف پذیر و ماندگاری بالایی را دارد که در اندازه و رنگ های مختلفی یافت می شود که اندازه استاندارد  CR80 و در اندازه 8.5*5.5 سانتیمتر است.

چاپ روی این نوع کارت به صورت افست و یا دیجیتال است که خود دیجیتال دو نوع چاپ مستقیم و چاپ غیر مستقیم را دارد.

برای اطلاع از این نوع چاپ و تفاوت های ان به کارت پرینتر ها  در سایت شرکت هیدیکا مراجعه کنید.

 

مزایای چاپ کارت کنترل تردد پی وی سی

  • برقراری نظم و امنیت به خصوص برای سازمان هایی که نوع فعالیت آنها نیاز به امنیت بیشتری داشته باشد.
  • ثبت ساعات حضور و خروج کارکنان با کارتهای کنترل تردد در حافظه سیستم های کارت خوان اطلاعات خوبی به سازمان برای میزان کارکرد کارکنان و محاسبه اضافه کاری و … در پایان ماه می دهد.
  • کارت های کنترل تردد نیز می توانند به عنوان یک نشان هویت برای کارکنان محسوب شوند که خود را متعلق به آن سازمان بدانند.
  • اطلاعات ذخیره شده در این کارت‌ها از امنیت بالایی برخوردار هستند.
  • این دسته از کارت ها قابلیت ذخیره سازی حجم های متفاوتی از اطلاعات را دارند.
  • کارت ‌های تردد را می توان به آسانی و از فواصل مختلف فعال کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید