تاریخچه کارت پرینتر فارگو

کد: 139908144730115201

https://bit.ly/3pdR0Iz

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مای فارگو نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات فارگو است و انواع کارت پرینتر و چاپگر کارت های پی وی سی را ارائه می دهد.

تاریخچه کارت پرینتر فارگو
تاریخچه کارت پرینتر فارگو

امروزه شرکت HID یکی از شرکت های مطرح در سطح دنیا که فعالیت گسترده ای در زمینه کارت خوان های RFID و پرینتر کارت PVC  در سطح جهان دارد. که برند به کار رفته در کارت پرینتر ها این شرکت “فارگو” است.

در این مقاله به معرفی شرکت HID و زمان تاسیس آن و محصولات و تکنولوژی به کار رفته این شرکت را که شامل کارت پرینترهای فارگو است پرداخته خواهد شد. امید است آشنایی شما با این شرکت، در انتخاب بهترین کارت پرینتر یاریتان کند.

شرکت جهانی HID  یکی از تولیدکنندگان محصولات امنیتی آمریکایی است. این شرکت یک برند مستقل از assa Abloy، در سوئد و یک مجتمع تولیدی در دسترس است.

این شرکت در ابتدا برای توسعه فن‌آوری‌های شناسایی فرکانس رادیویی تشکیل شد، HID Global در سال ۱۹۹۱ به عنوان دستگاه‌های شناسایی Hughes  یا HID ، با دفاتری در کالیفرنیا و اسکاتلند شکل گرفت.

تکنولوژی اصلی ۱۲۵ کیلوهرتز  و ۴۰۰  کیلوهرتز  قبلا توسط شرکت Devices / IDI پیش قدم شده بود، که عمدتا برای شناسایی حیوانات و کنترل دسترسی نزدیکی و ردیابی صور و چند کاربرد دیگر شناسایی استفاده شد که در حال حاضر تامین‌کننده  ID فرکانس پایین است. شرکت HID حقوق انحصاری را برای کنترل دستیابی و بازارهای صنعتی به دست آورد که منجر به شکل‌گیری دستگاه‌های شناسایی Hughes شد. در سال ۱۹۹۴، دفتر اسکاتلند بسته شد و تجارت اروپا به یک توزیع‌کننده مستقل در بریتانیا واگذار شد.

در اکتبر سال ۱۹۹۵ مدیریت HID ، با کمک بانک سیتی، ارتباطات نظامی خود را ترکیب کرده و گروه‌های محصولات خود را با سازمان سیستم‌های بی‌سیم  AML و دستگاه‌های شناسایی Hughes یا HID ترکیب کرد تا شرکت فن‌آوری‌های پالومار را تشکیل دهد.

در این نقطه بود که تصمیم گرفته شد تا بر روی RFID  برای کنترل دسترسی فیزیکی تمرکز شود، و پنج سال بعد، شرکت توسط بزرگ‌ترین تولیدکننده جهان، کنگره سوئدی Assa Abloy  به وجود آمد.

این شرکت محصولات کنترل دسترسی فیزیکی، محصولات کنترل دسترسی منطقی و محصولات صدور ایمن را به فروش می‌رساند که شامل کارت‌ خوان ها، کارت خوان هوشمند (OMNIKEY)، محصولات دسترسی شبکه‌ای، چاپگر کارت و انکدر (FARGO) و نرم‌افزار هستند. بخش تجاری دیگر آن شامل مجازی سازی، پرداخت بدون پول ، RFID  برای صنعت و تدارکات و خدمات حرفه‌ای است.

امروزه شرکت HID یکی از شرکت های مطرح در سطح دنیا در زمینه RFID می باشد که فعالیت گسترده ای در زمینه کارت خوان های RFID ، کارت های RFID و پرینتر کارت PVC  در سطح جهان دارد. که برند به کار رفته در کارت پرینتر ها این شرکت “فارگو” می باشد که تکنولوژی های جدیدی در آن به کار گرفته شده است. این شرکت با عرضه چاپگر های فارگو خود از طریق شبکه گستره نمایندگی فارگو و نمایندگی HID در سراسر دنیا موفق شده است که این سری از کارت پرینتر های خود را به یک برند جهانی تبدیل کند.

شرکت مای فارگو نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات فارگو است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید