اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908174734815201

استفاده از اینترنت اشیا در کارت پرینتر

کد: 139908174734815201

https://bit.ly/3kE3Agx

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مای فارگو نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات فارگو کارت پرینترها را با آخرین فناوری ها و تجهیزات نوین به بازار عزضه می کند.

استفاده از اینترنت اشیا در کارت پرینتر
استفاده از اینترنت اشیا در کارت پرینتر

با گسترش روزافزون اینترنت، شاهد حضور گسترده آن در تمامی حوزه­ های زندگی افراد هستیم. شرکت HID جهانی نیز در کارت پرینترها و کارت های پی وی سی از فناوری RFID و اینترنت اشیا استفاده می کند.

در این مقاله به بررسی اینترنت اشیا و مفهوم آن و استفاده آن در کارت پرینترها خواهیم پرداخت. امروزه یکی از تکنولوژی هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد اینترنت اشیا است که باعث شده زندگی بسیار آسان تر از قبل برای انسان ها شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده IoT مخفف اختصاری  Internet Of Things اینترنت اشیاء است. اصطلاح IoT اولین بار در سال 1999 در سخنرانی کوین آشتون، مهندس انگلیسی استفاده شد. اینترنت اشیاء یا IOT  مفهومی  جدید در دنیای فناوری اطلاعات است، که به طور اصولی می تواند با متصل کردن اشیاء و لوازم به یکدیگر و ایجاد یک ارتباط معنادار و هوشمند میان آن­ها، روند زندگی روزمره مردم را به طرز مثبت و موثری تغییر دهد. بدین ترتیب هم در هزینه و هم انرژی صرفه جویی خواهد شد.

اینترنت اشیاء با اختیار دهی بالا به کاربران، افزایش کارایی را در خانه، محل کار و سطح شهر ممکن خواهد ساخت.  در واقع تعامل داده­ها با یکدیگر و رد و بد شدن آنها میان دستگاه­های اینترنتی باعث ترجمه­ ی صحیح و عملکرد مثبت سیستم ­ها می­ گردد.

با گسترش روزافزون اینترنت، شاهد حضور گسترده آن در تمامی حوزه­ های زندگی افراد هستیم. تاکنون کاربرد اصلی استفاده از اینترنت، استفاده افراد به منظور گرفتن سرویس خاصی بوده است.  اکنون شاهد شکل نوین استفاده از اینترنت هستیم که با عنوان »اینترنت اشیا « شناخته می­شود. در »اینترنت اشیا « قابلیت اتصال اشیا از طریق اینترنت مهیا می­‌شود.

شرکت HID جهانی، همه چیز را به هم وصل  و شناسایی کرده و بررسی و پی‌گیری آن‌ها، به طور فزاینده‌ای در این عصر اینترنت اشیا   (IoT)را آسان کرده است. مردم تمام روز از اشیا استفاده می‌کنند، اما اشیا یا دستگاه‌ها به طور فزاینده‌ای با دستگاه های  دیگر به طور مستقیم و بدون هیچ گونه دخالت انسانی ارتباط دارند.

یکی از فناوری های استفاده شده با اینترنت اشیا RFID می باشد. از محصولات ابتکاری HID می توان به RFID و بلوتوث اشاره کرد.  برای اطمینان از این که دستگاه ها و افراد و برنامه‌های کاربردی به یکدیگر متصل و ارتباط برقرار می‌کنند در کارت پرینترها و کارت های پی وی سی می توان استفاده کرد.

برچسب‌ RFID اشیا کوچکی هستند که شامل یک تراشه و یک آنتن برای شناسایی بی‌سیم اشیایی هستند که به آن‌ها متصل هستند.  RFIDبرخلاف تکنولوژی بارکد، برچسب‌های RFID نیاز به خط دید از برچسب برای خواننده و پشتیبانی از قابلیت خواندن / نوشتن ندارند. اکثر برچسب‌های RFID منفعل هستند، به این معنی که سالها بدون تعمیر و نگهداری ، بدون شارژ باتری کار می کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مای فارگو مراجعه کنند و با انواع کارت پرینتر با فناوی های جدید آشنا شوند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش