امکانات نوین کارت های RFID

کد: 139908244747815201

https://bit.ly/3kEcnz4

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مای فارگو ارائه دهنده انواع کارت های پی وی سی و کارت پرینتر است.

امکانات نوین کارت های RFID
امکانات نوین کارت های RFID

کارت‌های RFID شامل آنتن‌هایی است که سیگنال RFID  را دریافت و انتقال می‌دهند. کارت های  UHF، نسبت به دیگر کارت‌های RFID، محدوده خواندن و قابلیت اطمینان بیشتری را به این کارت می‌دهد.

کارت های پی وی سی RFID  می‌توانند از دور خوانده شوند، حتی از طریق کیف‌های دستی، جیب و کوله‌پشتی، شما می‌توانید از آن برای کاهش تراکم در شناسایی، کنترل دسترسی و فرایندهای معامله استفاده کنید. علاوه بر این، افزایش امنیت شخصی و امنیت تسهیلات در ثبت داده‌های بازدید کننده و به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس در رسانه‌های اجتماعی  پیگیری شده است.

در کارت پرینترها بهبود فن‌آوری شامل طراحی آنتن‌های انحصاری و کارت RFID  حساسیت پیشرفته را برای افزایش سرعت خواندن ارایه می‌دهد.

این برنامه دارای قابلیت‌های خوانش / نوشتن کامل است و شما می‌توانید از آن در سراسر جهان با هر نوع EPC استفاده کنید

ویژگی‌های منحصر به فرد کارت های RFID   شامل موارد زیر است:

  • ID منحصر به فرد ۴۸ بیتی که در برابر کپی برداری کارت را محافظت می‌کند و یک روش تصدیق برای شناسایی منحصر به فرد هر کارت را فراهم می‌کند.
  • پیکربندی حافظه طوری می باشد که حریم خصوصی و اطلاعات حساس را محفاظت می کند، در حالی که سطح بالایی از خوانایی را دارند.
  • با کاهش موقت محدوده خواندن کاربران این کارت به کم‌تر از یک فوت از ردیابی غیر مجاز محافظت می‌کند.

 

عملکرد استثنایی کارت‌های RFID

کارت‌های RFID شامل آنتن‌هایی است که سیگنال RFID  را دریافت و انتقال می‌دهند. طراحی آنتن‌های طلا کوبی، که برای کاربردهای کارت  UHF بهینه‌سازی شده‌است، نسبت به دیگر کارت‌های RFID، محدوده خواندن و قابلیت اطمینان بیشتری را به این کارت می‌دهد. به علاوه، آنتن به شکل افقی یا عمودی بدون آسیب رساندن به طلاکوبی یا تسمه می باشد. یک سیستم یکپارچه از کارت RFID اطلاعات را به اشتراک می‌گذارد و اطلاعات را پردازش می‌کند. در ضمن چاپ این کارتها با کنترل دقیق رنگ توسط چاپگر با قابلیت رمزگذاری دقیق و کارآمد انجام می شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت مای فارگو مراجعه کرد و با انواع کارت های pvc آشنا شده و تهیه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار