مزایای کارت‌های هوشمند در مدارس هوشمند و دانشگاه ها

کد: 139908284757615201

https://bit.ly/3kOkZDd

، تهران , (اخبار رسمی): انواع کارت های هوشمند و غیر هوشمند جهت رضایت بیشتر مشتریان توسط شرکت مای فارگو چاپ و به بازار عرضه می شود.

مزایای کارت‌های هوشمند در مدارس هوشمند و دانشگاه ها
مزایای کارت‌های هوشمند در مدارس هوشمند و دانشگاه ها

در مدارس هوشمند از کارت هوشمند، برای دسترسی دانش آموزان به خوابگاه‌ها، خرید غذا، یا بررسی کتاب‌هایی از کتابخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد که سابقا نوار مغناطیسی یا کارت‌های بارکد بودند.

در مدارس هوشمند از کارت هوشمند، برای دسترسی دانش آموزان به خوابگاه‌ها، خرید غذا، یا بررسی کتاب‌هایی از کتابخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد که سابقا نوار مغناطیسی یا کارت‌های بارکد بودند.  بسیاری از مدارس پی بردند که استفاده از این فن‌آوری‌ها، به ویژه برای دسترسی به در، آسیب‌پذیری‌های امنیتی و هزینه نگهداری بسیار را در طول زمان دارند.

بنابراین تایید هویت تنها با یک عکس رنگی، متن سیاه، نوار یا بارکد به شدت مشکل می‌شود.  در حال حاضر، کارت‌های هوشمند غیرتماسی، بخش بزرگی از زندگی روزمره در محوطه مدارس و دانشگاه‌ها را تشکیل می دهند . کارت شناسایی هوشمند امروز نه تنها به عنوان کارت شناسایی عکس دار، بلکه به عنوان کارت دسترسی، کارت اعتباری و حتی حمل و نقل عمومی در شهرهای بزرگ سراسر دنیا عمل می‌کند.

 

کارت‌های امنیتی بیشتر، فرآیندهای سنگین بیشتر

اغلب اوقات در کارت‌های هوشمند، روند صدور کارت‌های هوشمند غیرتماسی، پیچیده‌تر و چالش برانگیزتر برای دفاتر کارت دانشگاهی است.  در ترکیب کارت هوشمند، اگرچه آنها از نظر اندازه و شکل بسیار شبیه کارتهای قدیمی هستند ، اما از داخل کاملا متفاوت هستند. کارت‌های هوشمند دارای یک چیپ تعبیه‌شده در حافظه برای ذخیره داده، مانند کارت اعتباری برای دسترسی به در هستند؛ همچنین آنها دارای آنتن هستند، که اجازه می‌دهد این کارت با استفاده از یک خواننده شناسایی فرکانس رادیویی (RFID)خوانده شود.این چیپ ها امنیت زیادی را ایجاد می کنند، زیرا داده‌های کارت رمز شده و معمولا نیازمند تایید اعتبار برای خواندن داده‌ها از کارت هستند.  در نتیجه ، روند صدور یا ثبت نام کارتهای هوشمند غیر تماسی در راه حل مدیریت اعتبار کاملاً متفاوت از بارکد  کارت است.

برای سال‌ها، فن‌آوری خواندن یا نوشتن داده‌ها از این کارت‌های هوشمند غیرتماسی، در طول فرآیند چاپ، به آسانی در دسترس نبودند، و این منجر به یک فرآیند سخت و اشتباهات ثبت‌نام کارت و تاخیر می‌شد. این فرآیند با استفاده از یک کارت پرینتر رومیزی برای چاپ اطلاعات شخصی در خارج از کارت شروع خواهد شد. سپس کارت از خروجی چاپگر برای مرحله بعدی انتخاب می شود، از طریق رایانه رومیزی ، شماره کارت از پیش چاپ شده / از قبل برنامه ریزی شده را به صورت دستی در پرونده آن دانشجو در پایگاه داده تایپ می کند. اگر سیستم دانشگاه کمی خودکار باشد، ممکن است دارای یک خواننده دسکتاپ خارجی باشد که می توان بر روی آن کارت هوشمند غیر تماسی ضربه زد تا داده های کارت از طریق فن آوری RFID در پرونده دانشجو کپی شود. این معمولا به عنوان فرایند صدور دو مرحله شناخته می شود که در آن مرحله اول چاپ کارت است و مرحله دوم انتقال دستی داده های کارت به راه حل مدیریت کارت است.

علاقمندان جهت در یافت بیشتر اطلاعات درباره انواع کارت های هوشمند و غیر هوشمند به سایت مای فارگو مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار