نکات مهم در طراحی کارت شناسایی پی وی سی

کد: 139908284757715201

https://bit.ly/394mLxX

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مای فارگو آماده ارائه کارت های شناسایی و پی وی سی و کارت پرینتر فارگو به بازار است.

نکات مهم در طراحی کارت شناسایی پی وی سی
نکات مهم در طراحی کارت شناسایی پی وی سی

کارت های شناسایی برای احراز هویت افراد در سازمان ها و ادارات و … استفاده می شود. جنس کارت های شناسایی از پی وی سی می باشد که دارای مقاومت زیادی می باشد.

کارت های شناسایی برای احراز هویت افراد در سازمان ها و ادارات و … استفاده می شود. جنس کارت های شناسایی از پی وی سی می باشد که دارای مقاومت زیادی می باشد. کارت های شناسایی در برند سازی شرکت و سازمان نقش مهمی ایفا می کنند علاوه بر آن کارت شناسایی که منحصر به فرد باشد دارای ویژگی امنیتی نیز می باشد که از کپی سازی و جعل آن جلوگیری می کند. در واقع می توان گفت که از مزایای کارت‌های شناسایی PVC  این است که یک راه‌حل برجسته برای افزایش بهره‌وری و امنیت شرکت می باشد. در طراحی این کارت ها نکاتی وجود دارد که باید رعایت شود بنابراین در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

1- عکس درج شده روی کارت: عکس با کیفیت و وضوح بالاتر را روی کارت خود درج کنید، این کار در شناسایی افراد کمک زیادی میکند.

2- اطلاعاتی درج شده روی کارت: بر روی کارت شناسایی مشخصات اطلاعاتی شما درج می شود، از درج تمامی عناصر لازم را در طراحی خود مطمئن شوید.

3- جهت طراحی: جهت طراحی با توجه به لوگو و عکس و بارکد می تواند به صورت عمودی یا افقی باشد.

4- امنیت کارت شناسایی: یکی از ابزار امنیتی برای کارت ها  که باید محل درج آن را مشخص می کنید هولوگرام است. کارت شناسایی پی وی سی را می توان با راه‌حل‌هایی مانند نوارهای مغناطیسی و تکنولوژی امنیتی بالا مانند چیپ های هوشمند  امن کرد. برای اطلاعات بیشتر به مقاله “امنیت کارت های PVC” مراجعه شود.

5- محافظت از کارت های شناسایی: بعد از طراحی کارت ها باید از محافظ کارت استفاده کنیم، تا از خراب شدن آنها جلوگیری کند و همچنین متناسب با اندازه کارت، مکان مناسب را برای گیره نگهدارنده، یویو، بند و غیره در نظر گرفته شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت های شناسایی و پی وی سی و کارت پرینتر فارگو به سایت مای فارگو مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار