چرا لمینیت در کارت های شناسایی استفاده می شود؟

کد: 139909014761215201

https://bit.ly/33b2wuR

، تهران , (اخبار رسمی): یکی دیگر از خدمات شرکت مای فارگو چاپ انواع کار شناسایی با توجه به نیاز مشتری می باشد.

چرا لمینیت در کارت های شناسایی استفاده می شود؟
چرا لمینیت در کارت های شناسایی استفاده می شود؟

در چاپ کارت های شناسایی، لمینیت لایه شفافی از فیلم است که در بالای یک کارت چاپی برای حفاظت استفاده می‌شود. چاپگرهای کارت با قابلیت لمینیت در فرآیند چاپ منظم به کار گرفته می‌شوند که سریع و آسان است.

در چاپ کارت های شناسایی، لمینیت لایه شفافی از فیلم است که در بالای یک کارت چاپی برای حفاظت استفاده می‌شود. چاپگرهای کارت با قابلیت لمینیت در حین فرآیند چاپ منظم به کار گرفته می‌شوند و سریع و آسان است.

 

 سه دلیل اصلی برای استفاده لمینیت در کارت های شناسایی:

  • لمینیت از سایش کارت های شناسایی محافظت می کند.

لمینیت عمر کارت‌های شما را با محافظت از آن‌ها در برابر فرسایش افزایش می‌دهد. لمینیت به عنوان مانع برای محافظت از تصاویر و متن روی کارت‌های شما عمل می‌کند و آن‌ها را بادوام می‌کند.

در دو کارت لمینیت دار و غیر لمینیت برای تست ساییدگی و پارگی، هر دو کارت با یک دسته کلید خراشیده شدند. کارت لمینیت تحت تأثیر قرار نمی گیرد، در حالی که کارت غیر لمینت به طور آشکار آسیب می بیند.

  • لمینیت از محو شدن و انتقال رنگ محافظت می کند.

اگر شما به طور اتفاقی کارت شناسایی خود را برای چند روز در ماشین جا گذاشتید و متوجه شوید که کارت اکنون در داخل نگهدارنده قرار گرفته است. وقتی کارت را از نگهدارنده بیرون می کشید، متوجه می شوید که بخشی از تصویر کارت شما به دارنده نشان منتقل شده است. به این فرآیند انتقال رنگ گفته می شود.

انتقال رنگ هنگامی اتفاق می افتد که کارت چاپی در یک نگهدارنده که در معرض گرما قرار دارد پوشیده شود. لمینیت از کارت در برابر انتقال رنگ محافظت می کند.

علاوه بر این ، لمینیت کارت ها را از محو شدن رنگ نیز محافظت می کند. تصاویر و متن های موجود روی یک کارت لمینت برای سالها بیشتر از یک کارت غیر لمینیت به رنگ واقعی باقی می ماند.

  • لمینیت هولوگرافی امنیت کارت را افزایش می دهد.

علاوه بر لمینت شفاف، لمینت هولوگرافی نیز موجود است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا در حین فرآیند چاپ معمول کارت، تصاویر هولوگرامی را به سرعت و به راحتی به کارت های خود اضافه کنید. این امر امنیت کارت را فراهم می کند ، زیرا هولوگرام ها را نمی توان تقلب کرد.

دو گزینه برای هولوگرافی پیش رو دارید: استاندارد یا سفارشی. هر دو اثر هولوگرافی یکسانی را ارائه می دهند. با این حال، لمینت استاندارد هولوگرافی در بازار آزاد موجود است، بنابراین از همان سطح امنیتی مانند لمینت هولوگرافی سفارشی برخوردار نیست.

 

آیا لمینیت هولوگرافی مناسب است؟

اگر نیاز به کارت‌های امنیتی دارید که تکثیر آن دشوار است، لمینیت هولوگرافی برای شما مناسب است.

چه لوازم مورد نیاز برای چاپگر لمینت را لازم دارم؟ دو مورد مورد نیاز ویژه برای چاپگرهای کارت لمینیت وجود دارد: کارتهای PVC لمینیت و ترکیبی

برای اینکه چاپگر تان یک لایه محافظ از لمینیت را در طول فرآیند چاپ اضافه کند، شما باید آن را با رول لمینت پر کنید، که به عنوان لمینیت یا روکش کاری نامیده می‌شود.

 

کارتهای PVC ترکیبی

به جای کارتهای استاندارد 100٪ PVC ، شما می توانید کارت های PVC ترکیبی را برای چاپگر چند لایه خود انتخاب کنید. کارتهای ترکیبی PVC دارای همان اندازه و ظاهری مشابه کارت های PVC استاندارد هستند ، اما از دوام بیشتری برخوردار هستند.

از همه مهمتر ، آنها در برابر گرمای زیاد مورد استفاده در فرآیند لمینیت مقاومت بیشتری دارند. کارتهای پی وی سی استاندارد در هنگام لمینیت شدن از گرمای شدید تار خواهند شد، کارت های ترکیبی اینگونه نیستند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مای فارگو مراجعه کنند و با انواع خدمات در جهت چاپ کارت پی وی سی ما آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار