انواع ریبون فارگو و کاربرد آن

کد: 139909034765814902

https://bit.ly/363uLxv

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا انواع ریبون های فارگو را به بازار عرضه می‌کند.

انواع ریبون فارگو و کاربرد آن
انواع ریبون فارگو و کاربرد آن

ریبون های فارگو، مواد مصرفی پرینترهای فارگو می باشد. به جوهرهای مخصوص پرینترهای فارگو ریبون فارگو گفته می شود. کشور آمریکا، شرکت مادر تولید کننده ریبون های فارگو HID، است.

ریبون های فارگو، مواد مصرفی پرینترهای فارگو است. به جوهرهای مخصوص پرینترهای فارگو ریبون فارگو گفته می شود. کشور آمریکا، شرکت مادر تولید کننده ریبون های فارگو HID، است. فارگو HID، ریبون های چاپگر رنگی را تولید می‌کند که متن و بارکد و تصاویر را بر روی کارت‌های pvc طراحی می کند. کسب و کارها و سازمان‌های دولتی از یک چاپگر کارت فارگو برای ایجاد انواع کارت‌های پی وی سی (PVC)  استفاده می‌کنند. این ریبونها مناسب برای چاپ تمام رنگی بر روی کارت های پی وی سی (pvc)، کارت پرسنلی (Personnel card)، کارت تردد ، چاپ کارتهای شناسایی ، و غیره ….است.

برای رنگ‌های درخشان و تصاویر واقعی، سازمان‌ها در هر زمان به چاپگر فارگو احتیاج دارند. ریبون فارگو با دقت و با بالاترین استانداردها برای کار یکپارچه در چاپگرهای کارت فارگو طراحی شده‌است. این ریبونها به صورت مشکی و رنگی در مدل های مختلف قابل عرضه می باشند. مواد مصرفی پرینترها با توجه به مدل و همچنین تکنولوژی چاپی که مورد استفاده قرار میگیرد، متفاوت می باشند. دستگاه پرینتر فارگو به صورت غیر مستقیم چاپ را انجام می دهد. به این صورت که هد چاپ با ریبون و کارت در تماس نیست. اما در بازار ایران این گونه ریبون ها  به دو بخش ریبون های کره ایی و اورجینال تقسیم می‌شوند.

 

انواع ریبون های فارگو FARGO

انواع ریبونهای فارگو بر اساس رنگ عبارتند از:

  • ریبونهای رنگی (COLOR RIBBON FARGO)
  • ریبونهای مشکی (BLACK RIBBON FARGO)
  • ریبون لمینیت ( LAMINATE RIBBON FARGO)

 

ریبونهای رنگی فارگو شامل:

ریبون رنگی YMCK

ریبون رنگی YMC

ریبون رنگی YMCFK

فیلم

لمینیت ساده

لمینیت طرح دار

ریبون لمینیت نیز در دو صورت ساده و طرح دار به بازار عرضه میشود.

انواع ریبونهای فارگو بر اساس مدل پرینتر عبارتند از:

  • فارگو 5000
  • فارگو C50
  • فارگو DTC

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت هیدیکا مراجعه کنند و با انواع ریبون ها و مخصوصا ریبون فارگو آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار