۷ اشتباه که باید در خرید یک چاپگر کارت اجتناب کنید

کد: 139909054771415201

https://bit.ly/36g3FD2

، تهران , (اخبار رسمی):  نمایندگی مای فارگو یکی از این شرکت هایی است که قابل اطمینان و دارای پشتیبانی فنی است.

۷ اشتباه که باید در خرید یک چاپگر کارت اجتناب کنید
۷ اشتباه که باید در خرید یک چاپگر کارت اجتناب کنید

با وجود گزینه‌های بسیار زیاد، از کجا می دانید کدام چاپگر کارت برای شما مناسب است؟ بنابراین قبل از شروع خرید، این مقاله که هفت اشتباه رایج را که هنگام خرید کارت پرینتر ممکن است بروز دهد، بخوانید.

چاپ  کارت‌های شناسایی و کارت‌های عضویت علاوه بر کنترل و راحتی بیشتر و صرفه‌جویی هزینه های کلی مزایای زیادی دارد.  اما با وجود انتخاب‌های و گزینه‌های بسیار زیاد، از کجا میدانید کدام چاپگر کارت برای شما مناسب است؟

قبل از شروع خرید، این مقاله که هفت اشتباه رایج را که هنگام خرید چاپگر کارت شناسایی ممکن است بروز دهد، بخوانید. بعضی اوقات دانستن اینکه چه کارهایی نباید انجام شود به همان اندازه دانستن اینکه چه کاری انجام می شود مهم است!

 

۱- خرید چاپگر با قیمت بالا

ما میدانیم که بودجه شما مهم است، مطمئن شوید که چاپگری تهیه می کنید که کار مورد نیاز شما را انجام می دهد. گرچه ممکن است اکنون یک چاپگر سطح پایین از نظر بودجه شما بهتر باشد، چاپ مقدار زیادی کارت روی یک چاپگر با حجم پایین، دستگاه را خراب می‌کند، که احتمالا منجر به تعمیرات گران می‌شود.

با یک متخصص در مورد کارهایی که کارتهای شما باید برای شما انجام دهند صحبت کنید، از جمله:

  • چقدر اطلاعات باید روی کارت‌های شما چاپ شوند؟
  • آیا کارت‌های شما باید داده‌ها را در یک نوار خط یا تراشه هوشمند ذخیره کنند؟
  • چند کارت می‌خواهید چاپ کنید؟

 

۲- چاپگری را انتخاب کنید که نمی تواند با شما کارش را ادامه دهد

هنگام خرید چاپگر کارت شناسایی اشتباهاتی وجود دارد بعضی از چاپگرها برای چاپ بیشتری کارت بیش از مدل های دیگر مجهز هستند.اگر می دانید که کارتهای زیادی را چاپ میکنید ، مطمئن شوید که چاپگر شما در این زمینه کار میکند.

چاپگرهایی که برای چاپ حجم بالاتر انجام می‌شود معمولا نوارهای ظرفیت بزرگتری دارند، به این معنی که زمان کمتری را برای پر کردن مواد و زمان بیشتری را برای چاپ صرف خواهید داشت.

 

۳-  فقط در مورد نیازهای فوری خود فکر کنید

قبل از انتخاب چاپگر، اهداف آینده برنامه کارت پرینتر خود را در نظر بگیرید.

  • آیا می‌توانید از کارت‌های خود برای دسترسی به زمان و حضور  در آینده استفاده کنید؟
  • چطور به جای چاپ یک طرف در هر دو طرف کارت‌ها انجام شود ؟
  • آیا می‌توانید کارت‌های خود را برای ماندگاری و طول عمر بیشتر مدنظر قرار دهید؟

اگر می‌دانید که در آینده عملکرد کارت خود را گسترش خواهید داد، یک چاپگر انتخاب کنید که به راحتی ارتقا داده شود. برخی از چاپگرهای کارت  برای ارتقا چاپ دو طرفه فقط به یک نوار ویژه نیاز دارند. سایر به روزرسانی ها مانند لمینیت به صورت ماژول های “plug-and-play ” در دسترس هستند.

 

۴-  برای چاپ کارتهای دو طرفه با چاپگر یک طرفه برنامه ریزی کنید

آیا می توانید در یک طرف کارت چاپ کنید و کارت های خود را به صورت دستی برگردانید تا در طرف دیگر چاپ کنید؟ این کار توصیه نمی‌شود.

دست‌های کثیف، گرد و غبار و حتی اثر انگشت می‌تواند تصاویری را که روی کارت‌ها چاپ شده‌اند تغییر دهد و بدتر از آن خسارت وارد کند. جایگزینی سر چاپ می‌تواند بسیار پرهزینه باشد؛ سر چاپی جدید به طور معمول چند صد دلار هزینه دارند و در صورتی که به دلیل مراقبت نامناسب آسیب ببیند، تحت ضمانت تولید کننده قرار نمی گیرد.

جلوگیری از تعمیرات هزینه‌بر و خرید یک چاپگر که می‌تواند هر دو طرف کارت را چاپ کند. این کار منجر به عمر طولانی‌تر چاپگر می‌شود و فشار کمتری در طولانی‌مدت ایجاد می کنید.

 

۵- دوام و کیفیت کارت را در نظر نگیرید

یک کارت  PVC به طور متوسط ۳ تا ۵ سال دوام خواهد داشت. اگر یک نوار مغناطیسی مسدود شده و یا در معرض نور خورشید قرار گرفته است، عمر آن معمولا بسیار کوتاه‌تر است.

دو راه برای گسترش زندگی کارت‌های شما وجود دارد:

در چاپ کارت پلاستیکی، لمینیت یک لایه محافظ شفاف است که در بالای کارت تان توسط یک چاپگر با قابلیت لمینیت اعمال می‌شود.

کارتها را با چاپگر انتقال مجدد چاپ کنید. تکنولوژی انتقال مجدد تصویر را روی فیلمی تبدیل می‌کند که با حرارت به سطح کارت کشیده می‌شود و منجر به یک چاپ با دوام بیشتر می‌شود.

 

۶- خرید یک پرینتر که نمی‌تواند نیازهای امنیت شما را برآورده کند

در حالی که ممکن است یک کارت عضویت نیاز به امنیت نداشته باشد، در یک کارت دسترسی به بخش پلیس نیازمند امنیت بالا است. نیازهای امنیتی شما ممکن است به یک چاپگر کارت اعتباری تخصصی نیاز داشته باشد.

انواع ویژگی‌های امنیتی بصری را می توان به کارت‌ها اضافه کرد. برخی از ویژگی‌ها را می توان بدون توجه به نوع چاپگر خود، مانند هولوگرافیک اضافه کرد.

سایر ویژگی‌های امنیتی نیاز به یک چاپگر مخصوص دارند. برای مثال، هولوگرافی لمینت به یک چاپگر لمینت نیاز دارد. برای جلوگیری از استفاده غیر مجاز، برخی از چاپگرها، حفاظت از رمز و دسترسی به کارت و نوار را پیشنهاد می‌کنند. با سرمایه‌گذاری در یک چاپگر که داده‌ها و سخت‌افزار شما را حفظ می‌کند، از چاپ کارت خود مطمئن شوید.

 

7- برنامه ریزی مواقع اضطراری  را فراموش کنید

تکنولوژی قطعا زندگی ما را ساده کرده‌است، اما باید برای روزی که آنطور که باید کار نکند ، آماده باشیم. حتی اگر چاپگر کارت خود را به درستی حفظ کنید، همانطور که گفته می‌شود، هیچ چیزی برای پشتیبانی فنی باقی نمی‌ماند.

برنامه‌های سرویس، آرامش ذهن را به همراه دارند. به طور معمول، یک برنامه سرویس کامل کمی بیش از نیمی از هزینه یک چاپگر پشتیبان هزینه دارد و هزینه تمام تعمیرات را پوشش می‌دهد.  به علاوه، آن‌ها نسبت به خرید یک چاپگر پشتیبان بسیار ارزان‌تر هستند.

اگر به مدت یک یا دو هفته بدون چاپگر خود ناخوشایند هستید، باید اضافه کردن پوشش وام گیرنده را برای کاهش زمان استراحت در نظر بگیرید.

اشتباه! شرکتی را انتخاب کنید که پشتیبانی فنی ارائه ندهد.

چاپگرهای کارت شناسایی محصولات تخصصی هستند. دقت کنید که با شرکتی کار کنید که در صورت داشتن مشکل بتوانید به شما کمک کند. همه شرکت‌ها از چیزهایی که می‌فروشند پشتیبانی نمی‌کنند. بعضی از شرکت‌ها شما را به شرکت کنندگان ارجاع خواهند داد زمانی که مسائلی دارید که می‌تواند دردسر ایجاد کند. شرکتی را انتخاب کنید که آموزش و پشتیبانی درون‌سازمانی داشته باشد تا زمانی که به آن نیاز دارید دسترسی آسان به توصیه‌های تخصصی داشته باشید.

این اشتباهات رایج را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین چاپگر کارت شناسایی را برای نیازهای فعلی و آینده خود انتخاب می‌کنید. شما همچنین می‌توانید به متخصصان کارت اعتباری عمده فروش تکیه کنید. شرکت مای فارگو نمایندگی مای فارگو یکی از این شرکت های است که قابل اطمینان می باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار