اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909174794014902

ریبون مشکی هایتی و کاربرد آن

کد: 139909174794014902

https://bit.ly/3mUv7wl

، تهران , (اخبار رسمی): ریبون یکی از پرمصرف‌ترین قطعات موجود در پرینتر است که شناخت از آن می‌تواند بسیار به مصرف کننده کمک کند

ریبون مشکی هایتی و کاربرد آن
ریبون مشکی هایتی و کاربرد آن

ریبون مشکی یکی از انواع ریبون تک رنگ هایتی است، ریبون هایتی درواقع نوار مشکی است که در پرینترهای هایتی برای چاپ انواع کارت های دانشجویی، کارت شناسایی، کارت پرسنلی استفاده می‌شود.

ریبون یکی از پرمصرف‌ترین قطعات موجود در پرینتر است که شناخت از آن می‌تواند بسیار به مصرف کننده کمک کند.

ریبونهای تک رنگ هایتی شامل موارد زیر است:

ریبون تک رنگ مشکی

ریبون تک رنگ طلایی

ریبون تک رنگ نقره ایی

ریبون تک رنگ قرمز، سفید، سبز و …

 

کاربردهای ریبون مشکی

ریبون مشکی یکی از انواع ریبون تک رنگ هایتی است، ریبون هایتی درواقع نوار مشکی است که در پرینترهای هایتی برای چاپ انواع کارت های دانشجویی، کارت شناسایی، کارت پرسنلی استفاده می شود.

برای چاپ متن، بارکد و شماره سریال از ریبون مشکی استفاده می شود. دو اسکنر مادون قرمز و بارکد خوان نوری بارکدهای چاپ شده با ریبون مشکی هایتی را می خوانند. استفاده از رنگ مشکی روی کارتهای رنگی باعث زیبایی می شود و بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد. برای چاپ نام و نام خانوادگی، شماره سریال، شماره عضویت و … چاپ نوشته هایی که نیازمند رنگ مشکی هستند، مورد استفاده قرار می گیرند.

 

استفاده از ریبون هایتی در پرینترهای هایتی

ریبون هایتی در پرینترهای هایتی cs200  و cs320 برای چاپ کارت های پی وی سی(PVC) مورد استفاده قرار می گیرند.  پرینتر  cs200 هایتی برای چاپ رنگی روی کارت pvc  با تکنولوژی چاپ مستقیم  انجام می گیرد که ۴۰۰ کارت PVC را به صورت یک رو و دو رو چاپ می کند. در پرینتر CS200 هایتی ریبون های مشکی دستگاه هایتی در دو مدل ۱۰۰۰ پرینت و ۲۰۰۰ پرینت می باشد.

در ریبون هایتی cs200 تنها یک پنل مشکی وجود دارد. که این ریبون مشکی به نام CS2-k ،در دو مدل k  وko می باشد. این ریبون با پرینترهای هایتی مدل  CS200 و CS200eو  CS220e سازگار است.

پرینتر  CS320 هایتی برای چاپ رنگی روی کارت pvc  با تکنولوژی چاپ غیر مستقیم  انجام می گیرد که 200 کارت PVC را به صورت یک رو و دو رو چاپ می کند. در پرینتر CS320 هایتی ریبون های مشکی دستگاه هایتی در یک مدل ۱۰۰۰ پرینت می باشد. 

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت هیدیکا مراجعه کنند و  انواع ریبون را مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی