اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909224804815201

مزایای کنترل دسترسی با کارت‌های هوشمند

کد: 139909224804815201

https://bit.ly/3a3Uubd

، تهران , (اخبار رسمی): کنترل دسترسی به این معنی است که به یک شخص یا گروه در زمان مشخص شده مجوز ورود به مکانی داده می شود که از یک مانع عبور کنند.

مزایای کنترل دسترسی با کارت‌های هوشمند
مزایای کنترل دسترسی با کارت‌های هوشمند

کنترل دسترسی به این معنی است که به یک شخص یا گروه در زمان مشخص شده مجوز ورود به مکانی داده می شود که از یک مانع عبور کنند.

کنترل دسترسی

ابتدا به تعریف کنترل دسترسی یا اکسس کنترل می پردازیم. کنترل دسترسی به این معنی است که به یک شخص یا گروه در زمان مشخص شده مجوز ورود به مکانی داده می شود که از یک مانع عبور کنند. از مزایای کنترل دسترسی با کارت‌های هوشمند می توان به حفظ امنیت مکان مورد نظر، تشخیص هویت پرسنل و کنترل زمان و مکان تردد و نیز امکان ردیابی و پیگیری رخدادها در یک بازه‌ی زمانی خاص اشاره کرد. کنترل دسترسی با کارت هوشمند دارای انعطاف پذیری زیاد است که در مکان‌های مختلف با تکنولوژی‌های متنوع باعث ایجاد پنل‌های کنترل دسترسی جدیدی به دستگاه‌های خواننده  می‌شوند. در سیستم کنترل دسترسی استفاده از کارت‌های منطبق با استاندارد آن سیستم اهمیت بسیاری دارد. برخی از سیستم‌ها قابلیت خواندن کارت‌های هوشمند را دارند که می‌توانند چند وظیفه مجزا را به‌صورت هم‌زمان انجام دهند.

کارت های هوشمند دارای یک تراشه یا نوار دیجیتالی با قابلیت رمزگذاری هستند. در نوار دیجیتالی این کارت ها اطلاعات شخصی و شغلی اشخاص وارد شده که به کاربران مجوز تردد به مکان‌های مختلف می دهند. در کارت های هوشمند از  تکنولوژی‌های مختلف مانند  سیستم‌های مغناطیسی و سیستم‌های بایومتریک استفاده می شود. این کارت‌ها توانایی خواندن اطلاعات را با دستگاه‌های خواننده مختلف دارند.

کارتهای هوشمند در کنترل دسترسی به درب

کارت های دسترسی به درب (که به آنها “کارت های مجاورت” یا “کارتهای پروکس” نیز گفته می شود) کارتهایی هستند که از قبل تراشه RFID برای چاپ روی کارت تعبیه شده است. کارتهای دسترسی درب که با کارت خوان مجاورتی کار می کنند می توانند برای باز کردن درها و ورود و خروج کارمندان استفاده شوند.

این کارت ها بدون تماس هستند و این بدان معناست که این کارت نیازی به مسدود کردن ندارد و دوام کارت و کیفیت چاپ  را تضمین می کند. همچنین این کارت‌ها دارای سرعت بالا و زمان و هزینه کمتر هستند. درکارت‌های هوشمند غیر تماسی، کاربر بدون اینکه نیاز باشد کارت را از جیب یا کیف خود خارج کند یا به دستگاه نزدیک شود، می‌تواند عملیات احراز هویت و تأیید دسترسی را انجام دهند.

اگرچه ممکن است برخی از تولیدکنندگان چاپگر بگویند که “چاپگر مستقیم کارت را  ارزان چاپ می کند”، اما این بهترین راه حل نیست. زیرا این چاپگرها به طور مستقیم چاپ روی سطح کارت را انجام می دهند که هر گونه نقص و مشکل بر کیفیت چاپ تاثیر می گذارد.

بنابراین برای چاپ مستقیم کارت هوشمند  از چاپگر کارت انتقال مجدد استفاده می شود مانند کارت پرینتر فارگو HDP5600. در این چاپگر روی یک فیلم چاپ صورت می گیرد، سپس با گرما بر روی سطح کارت منتقل می شود. این پرینتر کیفیت چاپ خوب و یکنواختی را دارد. در این چاپگر به دلیل اینکه با کارت تماس نمی گیرد خطر آسیب چاپ وجود ندارد.

علامندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مای فارگو مراجعه کنند و با کارت های هوشمند آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار