اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909224806115673

معرفی بازی برای جشن خانوادگی

بازی های جشن های خانگی

کد: 139909224806115673

https://bit.ly/34ttf6z

، اصفهان , (اخبار رسمی): در مناسبنت های شادی اهل بیت میتوان جشن خانگی یا خانوادگی گرفت و متناسب با مناسبت بازی های پازل، دارت، مار و پله، معما و پیدا کردن گنج را طراحی و اجرا کرد. امید است با این اقدامات خاطراتی شیرین برایتان ثبت شود.

بازی های جشن های خانگی
بازی های جشن های خانگی

توصیه میکنم در شادی اهل بیت، از شاد کردن کودکان غافل نشوید.

در اعیاد ماه پر برکت شعبان المعظم هستیم. ایامی که باید در هر کوی و برزن و هر مسجد و حسینیه هر ساله جشن و شادی بر پا بود اما اکنون به خاطر حفظ سلامتی باید در خانه بمانیم.

شاید یکی از بهترین کارها این است که در اعیاد با صرف حداقل هزینه و حداکثر زمان جشن ساده خانگی برگزار کنیم.

در جشن های رسمی برنامه هایی از قبیل مولودی خوانی و سخنرانی و البته مسابقه به چشم میخورد. در جشن خانگی هم مسابقه و بازی میتواند بخش شیرین جشن باشد و با دادن هدیه هایی هرچند کوچک ارزش والای این مناسبت ها را در ذهن عزیزانمان تثبیت کنیم.

برای شروع بازی پازل را پیشنهاد میکنم. میتوانید عکس مرتبط با اهل بیت یا مناسبت با مناسبتی که قصد برگزای جشن برای آن را دارید و یا حتی عکسی از خانواده خودتان و البته مرتبط با مناسبت ( مثلا عکس خانواده در کنار ضریح مطهر امام حسین علیه السلام) را برگزیده و آن را به شکل قطعات پازل یا به شکل مربع های هم اندازه برش دهید. اندازه قطعات و تعداد آن ها بستگی به توانایی بازیکن دارد و محدودیتی از لحاظ سن وجود ندارد و هر فرد با ار سن میتواند با آن سرگرم شود.

بازی دیگر دارت است. اگر در خانه دارت دارید آن را به یک دارت مناسبتی تبدیل کنید؛ مثلا اسامی  دشمنان امام حسین یا هر کدام از ۱۴ معصوم را که میخواه ید در تابلو اضافه کنید. اگر هم دارت ندارید با استفاده از پارچه یا مقوا دارت طراحی کنید  و  از مداد و خودکار با حتی نی و هرچه در خانه دارید به جای تیر کمک بگیرید. (مهم لذت بردن و شادی است نه امتیاز بندی تخصصی و طراحی دقیق)

بازی دیگر طراحی مار و پله هست. میتوانید برای مثال در روز ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از احادیث آن حضرت مدد بگیرید و فضائل بیان شده را با پله ها و رذیله های هشدار داده شده را با مارها به تصویر بکشید و بازی کنید.

بازی و سرگرمی دیگر طرح معما است. به راحتی میتوانید معامله ای علمی، مذهبی، قرآنی و ... را در فضای مجازی بیابید و اطلاعات و هوش خود و خانواده خودتان را بسنجید.

توصیه میکنم در شادی اهل بیت، از شاد کردن کودکان غافل نشوید؛ بازی پیدا کردن گنج، بازی شاد و مفرح برای کودکان است و میتوانید هدیه را که برای گل باغ زندگی خود آماده کرده اید در قالب این بازی به او بدهید

هدیه خود را در محلی از خانه مخفی کنید و برای رسیدن به آن نقشه طراحی کنید. نقشه طراحی شده با توجه به سن کودک و توانایی دلبند شما میتواند کاربسیار ساده مانند چند قدم به یک سمت رفتن تا پیچیده ترین شکل ممکن، متنوع باشد.

امید است در ماه سراسر شادی اهل بیت، اوقات شادی را در خانه با خانواده داشته باشید.

مریم امینی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازی هم بازی

بازی هم بازی نامی است که گروه تبلیغی ریان زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با این نام در فضای مجازی برای ترویج مصرف کالای فرهنگی و کمک به انتخاب های بهتر در این عرصه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | روانشناسی و موفقیت