اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911274916615673

پیوند محصولات فرهنگی با کارآفرینی و اقتصاد

کد: 139911274916615673

https://bit.ly/2NBqN89

، اصفهان , (اخبار رسمی): کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی با فرهنگ و محصولات فرهنگی پیوند عمیق دارند. در هر دو مقوله می توان برای آگاهی، ایده یابی و پیدا کردن راهکار از محصولات فرهنگی مناسب بهره برد.

پیوند محصولات فرهنگی با کارآفرینی و اقتصاد
پیوند محصولات فرهنگی با کارآفرینی و اقتصاد

امروز ۲۹ بهمن روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی است. دو مقوله کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی با بحث فرهنگ و مصرف کالاهای فرهنگی پیوندی محکم دارند.  اول در حیطه کارآفرینی بررسی می کنیم، شاید بسیاری از افراد باور نداشته باشند که با استفاده از اینترنت و کالاهای دیجیتال و مقولاتی از این دست می توان کارآفرینی داشت و به سرمایه و سود دست پیدا کرد؛ حتی اگر قصد کارآفرینی ندارید می توانید به رایگان یا با هزینه کم کسب و کار خود را در این فضا تبلیغ کرده و رشد آن را مشاهده کنید.

 در رابطه با اقتصاد مقاومتی خوب است بدانیم اقتصاد مقاومتی یعنی حوزه‌های فشار را تشخیص دهیم و برای کنترل و بی اثر کردن آنها تلاش کنید کنیم و در شرایط عالی این فشارها را تبدیل به فرصت کنیم.

در روزگاری که اقتصاد کشور با نوسانات بسیار همراه است است، سعی بر مقاومت و کارآفرینی راهگشای خانواده ها برای برون رفت از معضلات مالی است؛ اما اینکه چرا در مقوله اقتصاد و کارآفرینی به خانواده ها توجه می شود این است که خانواده ها نقش بسیاری در تولید دارند که نسبت به زمان های قبل کاهش پیدا کرده است، یعنی در گذشته هر خانواده برخی کالاها را برای خود و سایرین تولید می‌کرد اما اکنون خانواده‌ها مصرف گرا شدند و بدتر اینکه مدیریت نامناسب را در مصرف اتخاذ می کنند و گرایش به سمت رفاه طلبی و مطلوبیت خواهی در خانواده ها پررنگ شده است.

 راهکاری که برای خانواده ها می توان در نظر گرفت:

 اول آگاهی داشتن است، که به کمک محصولات فرهنگی مانند کتاب ها سایت ها و اپلیکیشن ها می توان بیشتر با مقولات کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی آشنا شد.

برخی کتاب ها، سایت ها و اپلیکیشن ها به اقتصاد مقاومتی از نگاه اهل بیت پرداخته اند و برخی هم بیانات رهبر را در این زمینه در اختیار علاقه مندان قرار داده اند که مطالعه آن ها مفید به نظر می رسد.

همین محصولات فرهنگی می‌توانند در مرحله بعد در ایده یابی، یادگیری کسب و کار، گسترش کسب و کار و... کمک کنند.

در زمان حاضر آشنایی با محصولات فرهنگی و بهره بردن از آن ها در کارآفرینی بسیار ضروری به نظر می رسد.

به امید اینکه خانواده‌ها با کار اقتصادی همراه با کارآفرینی شرایط بهتری را برای خود رقم بزنند.

مریم امینی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازی هم بازی

بازی هم بازی نامی است که گروه تبلیغی ریان زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با این نام در فضای مجازی برای ترویج مصرف کالای فرهنگی و کمک به انتخاب های بهتر در این عرصه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید