اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910154846015575

طراحی اپلیکیشن خدماتی برای شرکت خدماتی

کد: 139910154846015575

https://bit.ly/3qj1SED

، تهران , (اخبار رسمی): در سال‌های اخیر، تلفن‌های همراه از یک وسیله ارتباطی ساده به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با تلفن همراهمان تاکسی می گیریم، غذا سفارش می دهیم، موجودی لباس مورد علاقه مان را در اپلیکیشن آن چک می کنیم و پرداخت های آنلاین انجام می دهیم.

طراحی اپلیکیشن خدماتی برای شرکت خدماتی
طراحی اپلیکیشن خدماتی برای شرکت خدماتی

اپلیکیشن موبایل چیست؟

اپلیکیشن موبایل(Mobile Application) یا یک برنامه تلفن همراه، که معمولاً به عنوان یک اَپ شناخته می شود، نوعی نرم افزار کاربردی است که برای اجرا در یک دستگاه تلفن همراه توسط شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی شده است.اگر دوست دارید صفر تا صد طراحی اپلیکیشن موبایل اندرویدی یا ios را بدانید این مقاله را از دست ندهید. برنامه‌های تلفن همراه غالباً خدماتی مشابه با رایانه‌های شخصی اما با محیطی ساده تر در اختیار کاربران قرار می دهند. طراحی اپلیکیشن موبایل طوری انجام می شود تا در صفحه نمایش انواع گوشی های تلفن همراه شامل اندرویدی یا اپل عملکرد بهینه داشته باشند و حداکثر اطلاعات و خدمات را به مشتریان ارائه دهند. اپلیکیشن خدماتی، اپلیکیشنی است که به معرفی خدمات ارائه شده توسط شرکت شما می پردازد و با فروش خدمات به صورت آنلاین ارتباط شما را با مشتریان تسهیل می کند.
دنیای مدرن به شدت وابسته به برنامه ها شده است و کسب و کارها درهر سطح و گستردگی، باید به طور جدی در مورد ساخت اپلیکیشن موبایل فکر کنند تا رشد بیشتری داشته باشند و دسترسی به مشتری را چند برابر کنند. خلاصه اینکه موضوع خیلی ساده است. همه یک گوشی در جیبشان دارند یا همین الان در حال کار کردن با آن هستند. چه فرصتی از این بهتر؟

7 دلیل برای اینکه همین امروز باید به فکر ساخت اپلیکیشن موبایل باشید.

کسب و کارهای مختلف از گوشه و کنار جهان، با ارائه انواع گوناگونی از محصولات و خدمات، استفاده از اپلیکیشن موبایل را آغاز کرده اند. ممکن است فکر کنید کسب و کار ما برای فروش محصولات و ارائه خدمات به مشتریان وفادار خود به برنامه تلفن همراه احتیاج ندارند! و شاید در گذشته نیز چنین بوده است. اما اگر می خواهید برای آینده آماده شوید و شروع به استفاده از مزایای عظیم دنیای مجازی کنید، به طراحی اپلیکیشن موبایل برای خود نیاز خواهید داشت. در اینجا 7 دلیل آورده شده است که کسب و کار شما از مزایای ساخت اپلیکیشن موبایل، همراه برای مشتریان خود بهره مند خواهد شد.

1. ارزش بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید.
در کسب و کار همه چیز دوسویه است. شما خدماتی را ارائه می دهید،

بازار با تقاضای آنها، هزینه می پردازد. درست است؟
تمام تلاش شما این است که مشتری هایی پیدا کنید که برای خدمات شما حاضر به پرداخت هزینه باشند.

شما البته می خواهید ارتباط آنها با تجارت خود را برای افزایش فروش ارتقا دهید، اما همچنین می خواهید سطحی از ارزش را برای مشتریان خود فراهم کنید که آنها به جای رقیبان، کسب و کار شما را انتخاب کنند. پس باید پیش قدم باشید و به مشتریان خود سطح بالاتری از خدمات را با ساخت اپلیکیشن موبایل ارائه دهید. خدمات بهتر و سریع تر اپلیکیشن ها مشتریان را برای پرداخت پول در ازای خدمات شما متقاعد خواهد کرد.

2. مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید

طراحی اپلیکیشن موبایل به گونه ای است که دسترسی به برنامه و ویژگی تعاملی بودن آنها، بیشتر از یک وب سایت معمولی است. از طریق یک برنامه تلفن همراه، می توانید یک رابطه فوری و مستقیم با مشتریان خود برقرار کرده و وفاداری آنها را به دست آورید.

مشتریان در ارتباط با اپلیکیشن موبایل، به خدمات مورد نظرشان به راحتی دسترسی پیدا کرده از تجربه خوشایند خود لذت می برند.
به عنوان مثال، اپلیکیشن های تاکسی آنلاین، در ازای هر سفر یا ارائه خدمات و کسب امتیاز، به خود به مشتریان پاداش می دهد. همان طور که مشتری تعداد امتیازات خود را افزایش می دهد، می تواند از تخفیف ها یا خدمات اضافی استفاده کند. مشتریان این برنامه پاداش را دوست دارند و همچنان به اپلیکیشن شما بازمی گردند.

طراحی اپلیکیشن موبایل همچنین می تواند با برنامه‌های تعاملی که ارتباط کاربر را افزایش می دهد، باعث وفاداری مشتری شود.

3 . قابلیت دسترسی خود را افزایش دهید

اپلیکیشن موبایل به راحتی توسط کاربران قابل دسترس هستند. مشتریان باید در خرید و تعامل با برند شما در یک اپلیکیشن احساس امنیت کنند. در یک اپلیکیشن، ارتباط و دسترسی مشتریان به خدمات شما در هر زمان و مکانی ممکن خواهد بود.

اگر مشتریان از استفاده از برنامه شما راضی باشند، آن را به دیگران نیز پیشنهاد می دهند. همین امر باعث رشد کسب و کار و خدماتی که ارائه می کنید، می شود.

4. با طراحی اپلیکیشن موبایل، یک برند قوی تر بسازید.

یکی از مهمترین مواردی که یک اپلیکیشن موبایل به مصرف کنندگان ارائه می دهد آگاهی و ارتباط با برند شما است. و از طریق آن تعامل منظم با بازار هدف خود، موجب افزایش اعتماد می شوید.

هرچه مخاطبان شما به شما اعتماد بیشتری داشته باشند ، احتمال شنیدن مراحل فروش بعدی و حتی تعهد به برند شما بیشتر خواهد بود. با استفاده از مزایای ساخت اپلیکیشن موبایل، به کاربران خود نشان خواهید داد که چرا باید به برند شما اعتماد کنند.

به همان روشی که سررسید ها و سایر یادگاری ها با آرم شرکت شما در گذشته به عنوان تبلیغ و کمک ارائه شده است، طراحی اپلیکیشن موبایل، برند شما را تقویت کرده و شما را به مشتریان معرفی می کند.

5. ساخت بانک اطلاعاتی از مشتریان

شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل با ایجاد یک پایگاه داده به شما کمک می کند. شما می توانید همه داده های مشریان را جمع آوری کنید. هر وقت کسی برنامه شما را برای پرسیدن سوال یا خرید دانلود می کند، یک کانال اضافی برای جمع آوری اطلاعات درباره آن کاربر دارید. البته قبل از جمع آوری خودکار داده ها، همیشه باید ابتدا اجازه بگیرید.

می توانید از این اطلاعات برای هدف قرار دادن مشتری از طریق تبلیغات و ارائه توصیه‌هایی بر اساس خریدهای قبلی استفاده کنید.
این داده ها، برای کسب و کاری که می خواهد بداند چه محتوایی برای مخاطبان هدف خود جذاب است، بسیار ارزشمند است. همچنین، داده های بیشتر می تواند به شرکت کمک کند تا انتظارات مشتری را برآورده کرده و تجربه خرید مرتبط تری را ایجاد کنند.

6. ارتباط بهتر با مشتریان

خدمات مناسب به مشتری، فقط ارتباط چهره به چهره بین همکاران فروش خندان و مشتریان نیست.
از آنجا که 2.6 میلیارد نفر در سراسر جهان در حال حاضر موبایل هوشمند دارند، همیشه قادر به دستیابی به آنها خواهید بود، نقش اول در ارائه خدمات به مشتری اکنون اپلیکیشن موبایل است.

اپلیکیشن شما فقط یک انسان نخواهد بود که ممکن است در دچار نوسانات خلقی شود و یا انسان نیست که نیاز به استراحت داشته باشد. ساخت اپلیکیشن موبایل به شما کمک خواهد کرد در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته به ارائه خدمات بپردازید.

در واقع شرکت‌های طراحی اپلیکیشن موبایل به شما کمک میکنند تا سطح ارائه خدمات به مشتریان را افزایش داده و ارتباطی تعاملی و سازنده با مشریان داشته باشید.

بنابراین ، اگر خدمات مشتری یکی از اولویت‌های اصلی شما باشد، طراحی اپلیکیشن موبایل پاسخی برای افزایش رضایت مشتریان در سراسر کشور است.

7. افزایش سود

با ساخت اپلیکیشن موبایل، رضایت مشتری از ارائه خدمات افزایش می یابد و به دنبال آن فروش نیز معمولاً افزایش می یابد. در واقع 70 درصد از خریدها توسط کاربران تحت تأثیر احساس مشتریان قرار می گیرند.
هرچه افراد علاقه و رضایت بیشتری از محصول و تجارت شما کسب کنند، تقاضای مصرف کننده بیشتر خواهد شد.

طبق یک پژوهش در ایالات متحده، خرید کالا وخدمات با استفاده از موبایل اکنون 52 درصد از سفارشات آنلاین را تشکیل می دهند. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر به دنبال سود بیشتر هستید، نباید جادوی اپلیکیشنها را دست کم بگیرید.

نکاتی که شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل باید برای اپلیکیشن شما در نظ بگیرد:

طراحی اپلیکیشن موبایل کار پیچیده و تخصصی نوپا است. شرکتی که شما طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارتان را به آنجا می¬سپارید باید نکاتی را در طراحی خود برای اپلیکیشن شما در نظر بگیرد.
برای جذابیت برنامه شما برای کاربران، طراحی اپلیکیشن باید شامل ویژگی‌های زیر باشد.

سادگی: سادگی، برگ برنده هر اپلیکیشن است. هنگام استفاده کاربران، این یک مزیت رقابتی ایجاد می کند.
اگر برنامه شما بیش از حد پیچیده باشد، افراد برنامه شما را حذف کرده و به برنامه دیگری می روند.

زمان دانلود و باز شدن سریع: زمان دانلود یکی دیگر از ویژگی¬های اصلی برنامه است که میتواند تعیین کند کاربران شما، برنامه شما را نگه داشته یا حذف می کنند.

ادغام در شبکه‌های اجتماعی : شبکه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط و همکاری بسیار مهم شده اند.

مشاغل باید از این امکان استفاده کنند و به کاربران برنامه امکان اشتراک محتوایی را که اخیراً خوانده اند یا موردی را که اخیراً خریداری کرده اند را در شبکههای اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

پرداخت درون برنامه ای: ادغام راهکارهای درگاه پرداخت برای هر اپلیکیشن ضروری است. شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل موفق باید دروازه‌های پرداخت رسمی را در اپلیکیشن بگنجاند تا فرآیند تسویه حساب سریع و مطمئن ایجاد کند.

بازخورد کاربر: درخواست بازخورد ویژگی مهمی است که باید در برنامه شما گنجانده شود. اجازه دادن به مشتریان برای ارائه نظرات خود در مورد خدمات شما باعث می شود کاربر احساس ارزشمندی کند و شما نیز از بهبود سطح خدمات مطمئن شوید.

کلام آخر:
اگر می خواهید برند خود را تقویت کرده و خدمات خود را به صورت آنلاین دردسترس کاربران قرار دهید، ساخت اپلیکیشن موبایل مهمترین گزینه برای شماست. قدم مهم دیگر انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل است. سعی کنید از شرکت¬های باسابقه و خوشنام در این زمینه کمک بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیشگامان فناوری هوداد | هوداد تِک

توسعه فناوری‌های دیجیتالی و اهمیت جایگاه رسانه‌های دوسویه، موجب شده است که راهکارهای مبتنی بر ارتباطات دیجیتال، به عنوان بستری مهم و مناسب برای توسعه کسب و کارها در نظر گرفته شوند. آژانس بازاریابی مات در راستای اجرای اثربخش و موفقیت آمیز سیاست های رشد و توسعه، استفاده هوشمندانه از فرصت های بازار و هم‌گامی با آخرین تغییرات پر شتاب دنیای تکنولوژی، ارتباطات و بازاریابی و به منظور فراهم آوردن فضایی کاملا تخصصی در حوزه رسانه‌های دیجیتال، فن‌آوری اطلاعات و راه‌کارهای مبتنی بر تلفن همراه، از ابتدای سال ۱۳۹۳ با گردآوری جمعی از نخبگان و جوانان خوش فکر اقدام به تاسیس شرکت دانش بنیان پیشگامان فناوری هوداد نمود تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. هوداد با تاکید بر خلق، ارائه و اجرای ایده‌های نو، توسعه سرمایه انسانی، اخلاق‌مداری و با تکیه بر تجربه چندین ساله و ارزش‌مند مدیران و تخصص کارکنان خود در حوزه‌ی رسانه، تبلیغات، ارتباطات، فضای مجازی و فن‌آوری‌های مرتبط با تلفن همراه، به تولید محصولات، خدمات و راهکارهایی می‌اندیشد که برای زندگی هوشمند انسان‏ها کیفیتی مطلوب به ارمغان بیاورد و برای مخاطبان خود تجربه خوشایندی بیافریند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]