اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910264861415810

نکاتی در مورد کاشت مو که باید بدانید

کد: 139910264861415810

https://bit.ly/3qn7RIw

، بوکان , (اخبار رسمی): ریزش مو می‎تواند قابل بازگشت باشد، اگر به دنبال راه حلی برای جای‌گذاری موهای از دست رفته خود هستید کاشت مو بهترین راه حل است، کاشت موی مدرن می‌تواند با پیوند موها از یک قسمت بدن منتقل شوند و در قسمت دیگری از بدن کاشته شوند و به صورت طبیعی رشد کنند.

نکاتی در مورد کاشت مو
کاشت مو به روش FUT

کاشت مو یکی از روش های بسیار مناسب جهت جایگزینی موهای از دست رفته است. اگر موهای خود را از دست می دهید، ریزش موی ارثی دارید یا چند ماه پس از زایمان، مقدار قابل توجهی از موهایتان میریزند و به دنبال یک راه حل دائمی برای از دست ندادن موهایتان هستید، ممکن است بخواهید کاشت مو را در نظر بگیرید یک متخصص پوست برای شما یک معاینه دقیق پوست سر انجام می دهد. که دلیل ریزش مو شما را پیدا کند، ممکن است به آزمایش خون نیز نیاز داشته باشید. با این کار می توانید مواردی را که باعث ریزش مو در بدن شما شده است را پیدا کنید .


 اگر معاینه و آزمایشات نشان دهد که شما کاندید مناسبی برای کاشت هستید، می توانید این کار را انجام دهید. امروزه، به لطف یک پیشرفت کلیدی، می توانید موهای خود را برگردانید و نتایج طبیعی داشته باشید. در این عمل، بخش هایی از مو به نام شاخه مو در ناحیه کم پشت قرار داده می شد. با گذشت زمان، شاخه های مو کاملاً به چشم آمد. شاید سر پر مو کمی غیرواقعی باشد، اما می تواند یک هدف باشد. شما می خواهید پزشکی را انتخاب کنید که ریزش مو را درک کند و پیوند مو را به طور منظم انجام دهد یکی از بهترین کلینیک ها، کلینیک جوان است که مجرب ترین متخصصان را در زمینه کاشت مو و ابرو دارد.

کاشت مو چیست؟
موهای سر به طور طبیعی به صورت منفرد یا در گروه هایی شناخته می شوند که به آن واحدهای فولیکولی گفته می شود. کاشت موی مدرن می تواند با پیوند واحدهای فولیکولی مانند گذشته بسیار طبیعی به نظر برسد. کاشت مو برای ریزش موی زنان و مردان استفاده می شود یک روش درمانی برای یک بیماری پزشکی قابل تشخیص از نظر ژنتیکی و یا هورمونی است، و در اکثر موارد به عنوان جراحی زیبایی در نظر گرفته می شود.
این عمل بر این اصل استوار است که موها از یک قسمت بدن منتقل شده و در قسمت دیگری از بدن کاشته می شوند در محل انتقال داده خود رشد می کنند.

چه کسانی واجد شرایط کاشت مو هستند؟

زنان و مردان از هر نژاد می توانند کاندیداهای خوبی برای کاشت مو باشند.
برای انجام دادن کاشت مو به دو چیز نیاز دارید:

  •  به اندازه کافی موی سالم بر روی پوست سر شما وجود دارد که میتواند به ناحیه ای که به مو نیاز دارد پیوند شود.
  •  توانایی رشد مو در پوست سر شما.

نتایج تا حد زیادی به جراحی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد.
کاشت مو چگونه انجام می شود؟
کاشت مو معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شود و به دو مرحله تقسیم می شود:

  •     استخراج موها (معمولاً از پشت و یا دو طرف سر)
  •     طراحی ناحیه گیرنده و کاشت پیوند
  •     استخراج موهای قابل پیوند
  •     برای استخراج موهای قابل پیوند دو روش معمول وجود دارد:
  •     روش نواری تکنیک برش واحد فولیکولی (FUE)

کاشت مو به روش FUT

کاشت مو : روش کار
روش کاشت مو شامل انتقال مو از ناحیه ای است که تحت تأثیر ریزش مو نیست که به عنوان ناحیه دهنده شناخته می¬شود به ناحیه ای که موها در آن نازک است. اگر کاملا مویی روی سرتان باقی نمانده است

در زمان کاشت مو چه اتفاقی رخ می دهد؟
انتظار داریم که کاشت مو بین چهار تا هشت ساعت طول بکشد. اگر مقدار زیادی مو باید کاشته شود، ممکن است لازم باشد روز بعد برای چند ساعت برگردند. بیشتر بیماران در طول کل جراحی بیدار هستند و فقط به بیهوشی موضعی نیاز دارند که باعث بی حس شدن پوست سر می شود. به برخی بیماران برای آرامش بخشیدن به آنها آرامبخش ملایمی نیز داده میشود، جراحی با برداشتن موهای سالم توسط متخصص پوست آغاز می شود. برای اینکه شما به دنبال نتایج طبیعی باشید، دو روش کاشت مو وجود دارد

گزینه اول : درمان پیوند واحد فولیکولار (FUT) است،که یک روند پیچیده را دنبال میکند، متخصص پوست شما می تواند موهای سالم را از طریق برش یک نوار پوست با موهای سالم از پوست سر انجام دهد، یک زخم افقی در قسمتی که آن را برداشته اند باقی میماند، اگرچه مو برای پوشاندن آن رشد می کند. با این حال ، چون ممکن است جای زخم گسترده تر باشد، اگر موهای کوتاه را ترجیح می دهید، FUT توصیه نمی شود.

گزینه دوم : زمان  بیشتری طول می کشد، اما از ایجاد جای زخم باریک و طولانی روی پوست سر جلوگیری می¬کند. قبل از اینکه جراح موها را پیوند کند، تکنسین ها باید موهای برداشته شده را آماده کنند و جراح هم باید پوست سر شما را برای پیوند آماده کند. بسته به تعداد موهای کاشته شده، دو تا سه عضو تیم کاشت مو ممکن است به قرار دادن موهای سالم در ناحیه مورد نیاز مو کمک کنند. پس از پیوند کلیه موها ، پوست سر شما بانداژ می¬شود و دستورالعمل های مراقبت در منزل به شما داده می شود.

مراقبت های بعد از عمل
بیمار برای بهبودی از پیوند به یک هفته زمان نیاز دارد. بعد از کاشت مو فرد بایستی به مدت حداقل 7 روز پیراهن دکمه دار بپوشد، چون که پوشیدن تی شرت بعد از عمل پیوند مو می تواند موهای کاشته شده را جابجا کند. در دو هفته اول پس از پیوند، تقریباً تمام موهای کاشته شده به دلیل ضربه به محل جدیدی در پوست سر، میریزد. این به عنوان از دست دادن شوک شناخته می¬شود و فقط موقتی است، بین هشت تا 12 هفته بعد ، موهای جدید شروع به رشد می کنند. رشد جدید طی شش تا نه ماه آینده پیشرفت خواهد کرد اما یک سال طول می کشد تا کاشت مو به طور کامل نشان داده شود.

چه زمانی بیماران نتیجه کاشت مو را می بینند؟
در هر شخص نتیجه ای متفاوت است اکثر بیماران نتایج را بین شش تا نه ماه پس از جراحی مشاهده می-کنند، برای برخی از بیماران  هم 12 ماه طول می¬کشد.
لازم است بدانید که بین دو تا هشت هفته پس از جراحی، موهای کاشته شده می ریزند. این طبیعی است. حتی در ماه سوم ، ممکن است موها نسبت به قبل از کاشت، نازک تر به نظر برسند. باز هم، این عمل طبیعی است.
دارو می تواند برای ثبات نتایج کاشت مو به شما کمک کند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از این عمل، متخصص پوست ممکن است دارویی را برای درمان ریزش مو توصیه کند. زیرا ریزش و کم پشتی موها حتی پس از کاشت مو می تواند ادامه داشته باشد. دارو می تواند از ریزش و کم پشت شدن موهای جدید جلوگیری کرده و آنها را کند کند. با این کار می¬توانید نتایج طبیعی خود را برای سالهای آینده حفظ کنید.

کاشت ابرو چیست
اگرچه ممکن است متوجه ابروهای پر و خوش فرم نشوید، اما تشخیص اینکه ابروهای شما خیلی لاغر شده و یا به نظر می رسد در صورت شما وجود ندارد بسیار آسان است. اگر این اتفاق بیفتد، ظاهر صورت شما با کمبود ابرو ممکن است بر عزت نفس شما تأثیر بگذارد و با شکل ظاهری اعتماد به نفس شما را کاهش دهد، کاشت ابرو به طور کامل امکان پذیر است و اگر به درستی انجام شود نتایج دائمی زیبایی را برای شما فراهم می آورد. چه در این ناحیه دچار ریزش موی دائمی شده باشید و چه به دلیل مشکلات زیاد ژنتیکی شروع به کم شدن ابرو کرده اید، کاشت ابرو میتواند ابروهای شما را به شکوه قبلی خود برگرداند.
کاشت ابرو یک عمل زیبایی شناختی فوق العاده چالش برانگیز است، اما وقتی این کار توسط متخصصان انجام شود، چشمگیرترین نتایج به دست می آید. این کاشت را می توان با استفاده از روش FUE یا FUG / strip انجام داد، اگرچه مهمترین جنبه این موضوع بدون توجه به اینکه از چه روشی استفاده می شود ایجاد دقیق محل های گیرنده برای موهای پیوندی است زیرا جراح نیاز به جهت گیری طبیعی و زاویه رشد دارد، و همچنین طراحی زیبایی و ایجاد ابروهایی طبیعی که بیشترین ویژگی های صورت بیمار را تکمیل می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک جوان

کلینیک زیبایی جوان در مرداد ماه 1398 با همکاری خانم دکتر همتیان (متخصص زیبایی، پوست و مو، جراح زیبایی، جوانسازی و لیزر) و آقای دکتر ظاهریانی ( جراح و متخصص چشم، جراح زیبایی و لیزر چشم)، فعالیت خود را در زمینه های مختلف پوست، مو، زیبایی و چشم در شهر بوکان آغاز نمود. زیبایی نقش حیاتی در زندگی فرد دارد.

اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]