اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107036541415810

داروی جدید ضد چروک با ماندگاری دو برابری نسبت به بوتاکس

کد: 140107036541415810

https://bit.ly/3LQdefq

، بوکان , (اخبار رسمی): داکسفای (Daxxify)، داروی جدید ضد چروک با ماندگاری دو برابری نسبت به بوتاکس ، سال آینده وارد بازار می شود.

داروی جدید ضد چروک با ماندگاری دو برابری نسبت به بوتاکس
داروی جدید ضد چروک با ماندگاری دو برابری نسبت به بوتاکس

به نقل از واحد خبر کلینیک جوان، بوتاکس دهه ها بر بازار محصولات ضد چروک تسلط داشته است، اما مصرف کنندگان به زودی گزینه ای خواهند داشت که دوبرابر درمان های فعلی دوام می آورد. داکسفای(Daxxify)  که هفته گذشته توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شد، می تواند به خطوط اخم روی صورت تزریق شود تا ظاهر چین و چروک را کاهش دهد ، درست مانند بوتاکس.

اما از آنجایی که اثرات آن می تواند تا شش ماه ادامه داشته باشد، نه سه ماه، به عنوان اولین رقیب اصلی بوتاکس در سال های اخیر در نظر گرفته می شود. انتظار می رود داکسفای (Daxxify)، یک داروی جدید ضد چین و چروک، تایید شده توسط FDA، رقیب بوتاکس باشد که دهه ها بر بازار تسلط داشته است. سازنده آن، Revance Therapeutics، هنوز اطلاعات قیمتی را منتشر نکرده است. انتظار می رود این دارو در سال 2023 وارد بازار شود.

فقط تعداد کمی از تعدیل کننده های عصبی برای افرادی که به دنبال کاهش نشانه های طبیعی پیری هستند در دسترس است مانند : داروهای Botox Cosmetic ، Dysport، Xeomin و Jeuveau. با این حال، بوتاکس 70 درصد بازار را به خود اختصاص داده است.

اکنون داکسفای Daxxify)  (که توسط Revance Therapeutics ساخته شده است، گزینه جایگزین طولانی‌تری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. بالاجی پراساد، تحلیلگر تخصصی داروسازی بانک سرمایه گذاری بارکلیز، به نیویورک تایمز گفت: « با استفاده از این دارو دیگر کاربران مجبور نیستند هر سه ماه یک بار برای تزریق بوتاکس مراجعه کنند.»

در کارآزمایی‌های بالینی، 80 درصد از افرادی که از داکسفای (Daxxify) استفاده می‌کردند، پس از چهار ماه هیچ چین و چروکی در صورت نداشتند یا تقریباً نیمی از مصرف کنندگان چین و چروک‌های خیلی کمی داشتند. در برخی از مصرف کنندگان که در مطالعه شرکت داشتند حتی پس از نه ماه نتایج قابل مشاهده بود. داکسفای (Daxxify) از جهات دیگری نیز با سایر نورومدولاتورها متفاوت است.

دکتر نازنین ساعدی، متخصص پوست در انجمن پوستی Plymouth Meeting و استاد دانشگاه توماس جفرسون، به Everyday Health گفت که : « سایر محصولات از آلبومین سرم انسانی، فراوان ترین پروتئین در پلاسمای خون انسان ساخته شده اند. داکسفای (Daxxify) هیچ محصول انسانی یا حیوانی ندارد. در عوض، از پپتیدها، بلوک های سازنده همه موجودات زنده استفاده می کند.» به گفته متخصصان پوست، پپتیدها ممکن است به ماندگاری داکسفای بیشتر از سایر محصولات کمک کنند.

 همچنین برخلاف بوتاکس و بسیاری دیگر از تعدیل کننده های عصبی که نیاز به یخچال دارند، داکسفای(Daxxify) را می توان در دمای اتاق نگهداری کرد. داکسفای Daxxify) ( فقط برای صاف کردن خطوط اخم تایید شده است، در حالی که بوتاکس برای درمان سایر قسمت های صورت مانند پنجه کلاغی و پیشانی نیز تایید شده است. بوتاکس همچنین برای درمان برخی از انواع بی اختیاری ادرار، اسپاسم عضلات گردن و تعریق شدید زیر بغل تایید شده است

. ساعدی به Everyday Health می‌گوید: «بوتاکس علاوه بر کاربرد زیبایی، نشانه‌های زیادی دارد، و من پیش‌بینی می‌کنم که برای این تعدیل‌کننده عصبی جدید هم همین‌طور باشد».

طبق گفته Revance ، هیچ عارضه جانبی جدی در طول آزمایشات بالینی داکسفای (Daxxify) گزارش نشده است. شایع ترین عوارض جانبی سردرد بود که 6 درصد از شرکت کنندگان در مطالعه آن را تجربه کردند. حدود 2% افتادگی پلک و 1% عدم تقارن صورت را گزارش کردند. سم بوتولینوم یک ماده سمی است که می تواند باعث بوتولیسم شود، یک بیماری نادر اما جدی که سیستم عصبی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

بوتاکس اولین دارویی بود که از آن استفاده کرد. نورومدولاتورها فقط از مقدار بسیار کمی سم بوتولینوم استفاده می کنند که در جریان خون ظاهر نمی شود. به طور کلی تزریقات زمانی که توسط یک پزشک با تجربه انجام شود بی خطر در نظر گرفته می شوند.

منبع:

https://www.phillyvoice.com/anti-wrinkle-drugs-botox-daxxify-/?utm_source=philadelphia&utm_medium=rss&utm_campaign=pv-site

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک جوان

کلینیک زیبایی جوان در مرداد ماه 1398 با همکاری خانم دکتر همتیان (متخصص زیبایی، پوست و مو، جراح زیبایی، جوانسازی و لیزر) و آقای دکتر ظاهریانی ( جراح و متخصص چشم، جراح زیبایی و لیزر چشم)، فعالیت خود را در زمینه های مختلف پوست، مو، زیبایی و چشم در شهر بوکان آغاز نمود. زیبایی نقش حیاتی در زندگی فرد دارد.

اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی