اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911014872515882

قیمت ایکس باکس وان و مساله ای به اسم دلار

کد: 139911014872515882

https://bit.ly/2MpC1fw

، (اخبار رسمی): قیمت ایکس باکس یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که گیمرها هنگام خرید به آن توجه می‌کنند. در کشورهای دیگر قیمت این محصول ثابت است. اما در کشور ما به دلیل بالا و پایین رفتن قیمت دلار، ثباتی وجود ندارد. در این مقاله اطلاعاتی در مورد قیمت ایکس باکس به دست خواهید آورد.

قیمت ایکس باکس
قیمت ایکس باکس

قیمت ایکس باکس یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که گیمرها هنگام خرید به آن توجه می‌کنند.

گیمرها پرهزینه‌ترین سرگرمی‌ها را دارند! خرید بازی و کنسول‌های بازی به هزینه زیادی نیاز دارد. خرید این محصولات تماما به قیمت دلار وابسته است. بنابراین با افزایش قیمت دلار، قیمت آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. کنسول‌های ایکس باکس مدل‌های مختلفی دارند. به همین دلیل قیمت ایکس باکس بازه متفاوتی را در بر می‌گیرد. می‌توان گفت قیمت این محصولات نسبت به کنسول‌های پلی استیشن مناسب‌تر است. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد محدوده قیمت مدل‌های مختلف ایکس باکس ارائه خواهیم داد.

قیمت ایکس باکس-آی گیمر

۳ نکته مهم در مورد قیمت ایکس باکس

اولین و مهم‌ترین نکته این است که قیمت این محصول به دلار وابسته است. بنابراین مدام در حال تغییر و نوسان است. بنابراین بهتر است در بازه زمانی نزدیک به خرید برای تعیین قیمت آن اقدام کنید. در غیر این صورت هنگام خرید با مشکل مواجه خواهید شد.

نکته دوم در مورد قیمت ایکس باکس ، تحقیق و بررسی است. سعی کنید پیش از اقدام برای خرید، قیمت محصول مورد نظر خود را از مجموعه‌های مختلف به دست آورید.

نکته سومی که در مورد قیمت ایکس باکس و خرید آن باید مورد توجه شما قرار گیرد، انتخاب مجموعه معتبر برای خرید محصول است. در صورتی که یک منبع معتبر برای خرید پیدا نکنید، ممکن است کنسول را با قیمت بیشتری خریداری کنید. در ایران ما به کنسول‌های کپی خور نیاز داریم تا بتوانیم از بازی‌های مختلف استفاده کنیم. بنابراین باید از منبعی خرید کنید که کنسول کپی خور ارائه دهد.

۲ نکته در مورد خرید ایکس باکس دست دوم

برای خرید ایکس باکس دست دوم لازم است به فاکتورهای مختلفی توجه کنید. قیمت ایکس باکس دست دوم مناسب‌تر است. اما اگر محصول نامرغوبی خریداری کنید، همان هزینه نیز نابود می‌شود. بنابراین بهتر است به سه نکته‌ای که در ادامه بیان می‌کنیم، توجه داشته باشید.

دقت کنید که کنسول با تمام تجهیزات ارائه شود. کابل‌ها همه باید در بسته قرار داشته باشند. کینکت، دسته بازی و هدفون مخصوص چت نیز از دیگر آپشن‌هایی است که باید در جعبه وجود داشته باشد.

در صورتی که قصد دارید از یک منبع حضوری خرید کنید، حتما چند بازی با خود ببرید و دستگاه را امتحان کنید. چک کردن سنسور کینکت اهمیت بسیاری دارد. چرا که موتور آن بعد از کار زیاد ضعیف می‌شود. سلامتی دکمه‌های دسته را نیز تماما بررسی کنید.

جمع بندی

در این مقاله اطلاعات کلی در مورد قیمت این محصول ارائه دادیم. همچنین مهم‌ترین نکات در مورد خرید ایکس باکس دست دوم را نیز بیان کردیم که توجه به آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. آی‌گیم یک منبع معتبر برای خرید انواع بازی مناسب کنسول‌های مختلف است. کارشناسان پشتیبانی آی‌گیم اطلاعات کاملی در مورد انواع ایکس باکس و سایر کنسول‌ها دارند. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح