اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911014872915882

بازی ps4 یک کنسول بازی خانگی نسل هشتم

کد: 139911014872915882

https://bit.ly/3iOELPC

، (اخبار رسمی): کنسول‌های بازی مختلف مانند PS4 یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌های دنیای امروز هستند. در گذشته کنسول‌ها مخصوص بچه‌ها و نوجوانان بودند. اما امروزه همه افراد به گیم‌ها و کنسول‌ها علاقه دارند و حتی بسیاری از افراد شغل گیمری را انتخاب کرده‌اند!

بازی ps4
بازی ps4

انواع مدل‌های  ps4

در زمان عرضه‌ی PlayStation 4 در سال ۲۰۱۳ تنها یک مدل ۵۰۰ گیگابایتی از آن در دسترس بود.  قابلیت گرافیکی، فضای ذخیره سازی و سایر ویژگی‌های منحصر به فرد این کنسول، همه خریداران را شگفت زده کرد. اکنون که بیش از هفت سال از اولین عرضه‌ی پلی استیشن ۴ می‌گذرد و می‌توان اطمینان داشت که مدل جدید دیگری عرضه نمی‌شود.

خرده فروشان اکنون فقط PS4 Slim جدید یا مدل PS4 Pro را عرضه می‌کنند. این یعنی که در حال حاضر سه مدل مختلف ۴ playstation در دسترس است. این کنسول‌ها از نظر ظاهری تفاوت‌های جزئی باهم دارند و عمده وجه تمایز آن‌ها در عملکردشان است. اینکه کدام مدل پلی استیشن ۴ بهتر است، به نیاز‌های شما بستگی دارد. برای مثال شما باید کنسولی را انتخاب کنید که با تلویزیون سازگار باشد و از بازی‌های مورد نظرتان پشتیبانی کند. توصیه می‌شود پیش از خرید در مورد انواع کنسول‌ها تحقیق کنید تا بتوانید نمونه‌ای متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

مقایسه Xbox با ps4

قیمت ps4-آی گیمر

۴ playstation و ایکس باکس را می‌توان از جهات مختلفی با یکدیگر مقایسه کرد. در ادامه به تفاوت‌های این دو کنسول محبوب می‌پردازیم

تفاوت قیمت دو کنسول

قیمت‌ها به خصوص در کشور ما ثابت نیستند. با افزایش نرخ دلار، قیمت همه کنسول‌های بازی نیز افزایش پیدا می‌کند. اما به طور کلی با پیر شدن کنسول‌ها قیمت آن‌ها کم‌تر می‌شود. اما از ۵ سپتامبر ۲۰۱۹، محدوده قیمت این کنسول‌ها در حدود مبالغ زیر بوده و تغییرات جزئی داشته است.

  • هزینه PS4 Slim: تقریبا ۲۷۵ دلار تا ۳۰۰ دلار
  • قیمت PS4 Pro: تقریبا ۴۰۰ تا ۴۵۰ دلار
  • قیمت Xbox One S: تقریباً ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار
  • قیمت Xbox One X: در حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلار

۳ ویژگی جدید ps4

پی اس 4-آی گیمر

امکان به وجود آوردن پلی لیست موسیقی و گوش کردن به آن در هنگام بازی.

اطلاع رسانی آپدیت بازی‌های مختلف و امکان بروزرسانی آن‌ها.

امکان برقراری محدودیت در انتخاب بازی و زمان آن برای کودکان.

تفاوت ظرفیت و فضای ذخیره سازی

در وب سایت رسمی پلی استیشن اسلیم، دو نسخه ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی را ارائه شده است. اما مدل‌های Pro فقط دارای کنسول‌های ۱ ترابایتی هستند.

مجموعه آی گیمر ارائه دهنده انواع کنسول های بازی xbox و همچنین لوازم جانبی آن با بالاترین کیفیت می باشد که شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و همینطور مشاوره با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح