اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911044875615882

خرید دسته ps5 به دلار

مهم ترین نکاتی که در خرید دسته ps5 باید توجه کرد

کد: 139911044875615882

https://bit.ly/3ofQNmo

، (اخبار رسمی): با خرید دسته PS5 می‌توانید دنیای بازی را زنده احساس کنید. محرک‌های دوگانه در این دسته جایگزین موتورهای معمولی سنتی می‌شوند، بنابراین می‌توانند در برابر حرکات شما واکنش نشان دهند.

خرید دسته ps5
خرید دسته PS5

خرید دسته PS5 بعد از خرید کنسول در اولویت دوم قرار دارد. تا زمانی که کنسول ارائه نشده باشد، نمی‌توان در مورد ویژگی‌ها و کاربردهای اصلی دسته اطمینان حاصل کرد. اما خبرهای منتشرشده از سوی سونی نشان از ارائه دسته‌ای باکیفیت را می‌دهد که شما را با روند بازی همراه می‌کند. در این مقاله توضیحات جامعی در مورد خرید دسته PS5 ارائه داده‌ایم.

ویژگی‌های دسته PS5

قبل از اقدام برای خرید دسته PS5 لازم است تا با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا شویم. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دسته PS5 عبارتند از؛

  • بازخورد لمسی همه جانبه
  • محرک‌های سازگار پویا
  • میکروفون داخلی

مقایسه دسته PS5  با PS4

بارزترین تفاوت دسته PS5 با دسته PS4 در طراحی و شکل ظاهری آن است. کنترلرهای PlayStation سنتی معمولا به صورت تک رنگ (سیاه) بوده‌اند، بنابراین سبک دو رنگ دسته پلی‌استیشن ۵ سونی منحصر به فرد است. دکمه‌ها نیز در دسته پلی استیشن ۵ ظاهر زیباتری نسبت به دسته PS4 دارند. دکمه‌های دسته PS5 براق‌تر هستند و طراحی ارگونومیک‌تری دارند.

۴ نکته مهم در خرید دسته PS5

  • خرید دسته PS5 را از مراکز معتبر انجام دهید. خرید از مراکز معتبر باعث می‌شود از اصالت کالا اطمینان کافی داشته باشید.
  • به گارانتی دسته PS5 در هنگام خرید توجه کنید. گارانتی داشتن محصول ویژگی مهمی است که باعث می‌شود از خرید خود احساس اطمینان و رضایت داشته باشید. همچنین در صورت بروز مشکل احتمالی در آینده، می‌توانید از گارانتی استفاده کنید.
  • در هنگام خرید دسته PS5 به صورت حضوری حتما دسته را امتحان کنید. امتحان کردن دسته پلی‌استیشن باعث می‌شود تا از سلامت کامل آن مطمئن شوید.
  • در صورتی که خرید دسته PS5 را به صورت اینترنتی انجام می‌دهید، حتما قبل از خرید نسبت به معتبر بودن فروشگاه اینترنتی و امکان مرجوع کردن کالا در صورت معیوب بودن اطمینان حاصل کنید.

نتیجه گیری

خرید دسته PS5 مزایای زیادی دارد. این دسته با تکنولوژی لمسی پیشرفته‌ای که دارد لذت بازی را برای خریداران آن دو‌ چندان می‌کند. بازی کردن با دسته‌ی PS5 احساس واقعیت مجازی را به بازیکنان منتقل می‌‌کند. این دسته بیشتر از آن که به دسته‌ی پلی‌استیشن‌های نسل قبل شباهت داشته باشد، به کنترلرهای ایکس باکس شبیه است.

توصیه می کنم PS5 را از فروشگاه اینترنتی آی گیمر بخرید. چرا؟

شاید در نگاه اول همه فروشگاه های آنلاین فروش کنسول بازی شبیه هم باشند، اما آی گیمر تفاوت هایی دارد.

اسکین کنسول یکی از محصولات اختصاصی است که در فروشگاه آی گیمر عرضه می شود. تنوع بالای این اسکین ها باعث می شود بتوانید کنسول خود را به هر طرح و شکلی که می خواهید در بیاورید. این اسکین ها در طرح های محبوبی مثل کاور بازی‌های پر طرفدار، پرچم تیم های باشگاهی و … عرضه می شوند و برای هر دو کنسول سونی و مایکروسافت قابلیت استفاده دارند.

محصولات اختصاصی آی گیمر به اسکین کنسول خلاصه نمی شود. آی گیمر تولید کننده انواع کیف های کنسول هم است. این کیف ها با کیفیت استانداردی که دارند در جا به جایی ها به خوبی از کنسول محافظت می کنند. کیف کنسول آی گیمر هم مثل اسکین های این مجموعه در انواع طرح های محبوب تولید و عرضه شده است.

لایت بار ژله ای دیگر محصول جذاب این مجموعه است. لایت بار ژله ای بر روی دسته ی کنسول چسبانده می شود و ظاهر زیبایی به آن می بخشد. حتما از تنوع لایت بارها متعجب خواهید شد.

اما... همه این جذابیت ها که بالا گفتیم یک طرف ماجراست و طرف دیگر ماجرا خدمت جدید آی گیمراست، که لذت گشت و گذار در این فروشگاه را جذابتر می کند، شما می توانید بازی های کارکرده و دست دوم ps4 خریداری شده خود از سایت آی گیمر را قبل از ۱۰ روز دوباره با کسر شدن ۱۵% (برای بازی های زیر ۳۰۰ هزار تومان ) و ۲۰% (برای بازی های بالای ۳۰۰ هزار تومان) و بدون در نظر گرفتن قیمت روز بازی برگردانده و مابقی پول خود را پس بگیرید. یعنی 10 روز فرصت دارید بازی کنید و فقط مبلغ اجاره بازی پرداخت کنید. یعنی با پرداخت پول یک بازی 3، 4 یا 5 بازی را می توانید بازی کنید.

در زمینه بازی های آکبند و قیمت کنسول ها نیز فروشگاه اینترنتی آی گیمر شرایط ویژه ای دارد. این مجموعه فقط عرضه کننده محصولات نیست بلکه در زمینه واردات مشغول می باشد.به همین دلیل کنسول خریداری شده از این فروشگاه بدون واسطه و قیمت آن را کاملا رقابتی و مقرون به صرفه است.

البته برای استفاده از این امکانات ویژه حتما با فروشگاه تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح