اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911044875715882

خرید بازی های ps5 نو یا دست دوم؟

کد: 139911044875715882

https://bit.ly/36eldiC

، (اخبار رسمی): بازی کارکرده PS5 می‌تواند به اندازه نمونه‌های نو باکیفیت باشد. اما از آن‌جایی که بازی‌های PS4 احتمالا مدت بیشتری کار کرده‌اند. به همین دلیل ممکن است آسیب‌ بیشتری نسبت به دیسک‌های PS5 دیده باشند. این موضوع باعث گیر کردن بازی و ایجاد مشکل می‌شود.

بازی کارکرده ps5
بازی کارکرده ps5

بازی کار کرده PS5 و بازی نو هر کدام از آن‌ها مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارند.

اگرچه هنوز نسل پنجم پلی استیشن وارد بازار نشده است. اما بسیاری از افراد منتظر خرید بازی کارکرده PS5 هستند. چرا که می‌تواند در همان کیفیت، قیمت مناسب‌تری داشته باشد. خرید و فروش یا تعویض بازی‌های کارکرده کنسول‌های مختلف یک فعالیت رایج در بین گیمرهاست. به همین دلیل در این مقاله به بررسی بازی کارکرده PS5 می‌پردازیم.

بازی کارکرده ps5-آی گیمر

خرید بازی PS5

برای خرید بازی کارکرده PS5 باید به نکاتی مختلفی توجه داشته باشید. با رعایت این نکات احتمال اینکه بازی با کیفیت بالایی خریداری کنید، بیشتر است.

اگر خرید خود را حضوری انجام می‌دهید، حتما سلامت دیسک بازی را بررسی کنید. وجود خش یا خوردگی روی دیسک نشان از مشکل آن است. اما دیسک‌هایی که از نظر فیزیکی سالم هستند نیز همچنان ممکن است، بازی خوبی ارائه ندهند.

حتما اطمینان حاصل کنید کدهای بازی مصرف نشده باشند. این کدها می‌توانند در طول بازی برای شما کارآمد باشند.

حتما برای خرید بازی کارکرده PS5 باید یک منبع معتبر پیدا کنید. در این صورت می‌توانید اطمینان داشته باشید که با هزینه کم‌تر می‌توانید بازی با کیفیت اصلی خریداری کنید.

بازی نو بهتر است یا کارکرده؟

به طور کلی انتخاب بین بازی کار کرده PS5 و بازی نو کاملا به شما بستگی دارد. هر کدام از آن‌ها مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارند. مزیت بازی‌های نو این است که می‌توانید اطمینان داشته باشیدهیچ مشکلی در آن‌ها وجود ندارد. اما نقطه ضعف آن‌ها هزینه زیادی است که دارند. بازی‌های PS5 در آینده قیمتی بسیار بیشتر از بازی‌های PS4 خواهد داشت. این هزینه با تبدیل ارز در ایران بسیار بیشتر می‌شود و گیمرها را با مشکل مواجه می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از آن‌ها بازی کارکرده PS5 و PS4‌ را ترجیح می‌دهند. اما در هر صورت انتخاب بین بازی‌های نو و کار کرده به نظر گیمر بستگی دارد.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم توضیحات جامعی در مورد بازی کار کرده PS5 ارائه دهیم. البته بدون شک بعد از عرضه PS5 و بازی‌های مناسب برای آن، اطلاعات بیشتری در مورد بازی‌ها و قیمت آن‌ها به دست خواهد آمد. مجموعه آی‌گیم عرضه کننده انواع مختلف بازی برای کنسول‌های گوناگون از جمله PS5 است. در این مجموعه می‌توانید بازی‌های نو و دسته دوم را خریداری کنید و از کیفیت بالای آن‌ها اطمینان داشته باشید. بازی‌های کارکرده ارائه شده در این مجموعه کیفیت مطلوبی دارند.  در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد بازی‌های کنسول می‌توانید با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح