اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911014872715882

انواع ایکس باکس و نگاهی به نوسات قیمت آن در بازار

کد: 139911014872715882

https://bit.ly/39lEPUb

، (اخبار رسمی): قیمت محصول ایکس باکس به دلار وابسته است. بنابراین مدام در حال تغییر و نوسان است. بنابراین بهتر است در بازه زمانی نزدیک به خرید برای تعیین قیمت آن اقدام کنید. در غیر این صورت هنگام خرید با مشکل مواجه خواهید شد.

ایکس باکس
ایکس باکس

کنسول‌های ایکس باکس مدل‌های مختلفی دارند. به همین دلیل قیمت ایکس باکس بازه متفاوتی را در بر می‌گیرد. می‌توان گفت قیمت این محصولات نسبت به کنسول‌های پلی استیشن مناسب‌تر است. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد محدوده قیمت مدل‌های مختلف ایکس باکس ارائه خواهیم داد.

قیمت ایکس باکس-آی گیمر

مقایسه قیمت ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان و ایکس باکس ۷۲۰

با ورود ایکس باکس‌های جدید، قیمت نمونه‌های قبلی کاهش پیدا می‌کند. در حال حاضر رایج‌ترین کنسول ایکس باکس وان است که قیمت آن چیزی بین ۷ الی ۱۰ میلیون است. این هزینه مربوط به ماه سپتامبر ۲۰۲۰ است.

ایکس باکس ۳۶۰ ارزان‌ترین مدل این کنسول است و در همین زمان قیمتی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان دارد. این کنسول نیز ممکن است با بازی یا آپشن‌های دیگر ارائه شود و قیمت آن افزایش پیدا کند.

ایکس باکس ۷۲۰ نیز محصول دیگری از کنسول‌های ماکروسافت است که قیمت آن بین ایکس باکس وان و ۳۶۰ قرار می‌گیرد. هر کدام از این کنسول‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. بنابراین باید با توجه به نیاز خود کنسول مناسب را انتخاب کنید. برخی از گیمرهای حرفه‌ای بخاطر هزینه کم‌تر کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ را انتخاب می‌کنند. اما این کنسول نمی‌تواند پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد.

قیمت ایکس باکس دست دوم

قیمت ایکس باکس دست دوم نسبت به نمونه اصلی آن مناسب‌تر است. اما به طور کلی هیچ روش تضمینی برای کیفیت آن وجود ندارد. برخی از افراد بر این باورند که هر مشکل سخت افزاری در نمای بیرونی دستگاه واضح است. اما تصور کنید یک سطل آب روی کنسول خالی شود! این موضوع تغییری در ظاهر کنسول ایجاد نمی‌کند.

از طرف دیگر برخی از مشکلات سخت افزاری تنها هنگام کار با ایکس باکس مشخص می‌شوند. همچنین مشکلات نرم افزاری نیز به هیچ وجه مشخص نیستند. اگر قصد خرید کنسول ایکس باکس دست دوم را دارید، سعی کنید از مرکز معتبر یا یک فرد آشنا خرید کنید. یا دست کم از مجموعه‌ای بخرید که در صورت بروز مشکل بتوانید دستگاه را به آن‌ها برگردانید.

تفاوت قیمت دست دوم و نو بسیار زیاد است. همین موضوع بسیاری از گیمرها را متقاعد می‌کند که به سراغ کنسول‌های دست دوم بروند.

در این مقاله اطلاعات کلی در مورد قیمت این محصول ارائه دادیم. همچنین مهم‌ترین نکات در مورد خرید ایکس باکس دست دوم را نیز بیان کردیم که توجه به آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. آی‌گیم یک منبع معتبر برای خرید انواع بازی مناسب کنسول‌های مختلف است. کارشناسان پشتیبانی آی‌گیم اطلاعات کاملی در مورد انواع ایکس باکس و سایر کنسول‌ها دارند. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح