اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911014873215882

قیمت نهایی ps5

قیمت ps5 و تاریخ دقیق عرضه آن است

کد: 139911014873215882

https://bit.ly/2Mql1WH

، (اخبار رسمی): یکی از جذاب‌ترین گیم‌هایی که در حال حاضر وجود دارند، گیم‌های واقعیت مجازی هستند. در ابتدا این بازی‌ها به امکانات بسیاری نیاز داشتند و تنها در شبکه‌های گیم و مراکز بازی مورد استفاده قرار می‌گرفتند

قیمت ps5
قیمت ps5

PS5 (یا پلی استیشن ۵) کنسول نسل بعدی مورد انتظار سونی است و انتظار می‌رود تاریخ عرضه آن در اواخر سال ۲۰۲۰ باشد. سونی اطلاعات مختلفی در مورد این کنسول بازی فوق العاده منتشر کرده است. اما اطلاعات دقیق در مورد ویژگی‌های منحصر به فرد این کنسول تا پیش از ورود آن به بازار به دست نخواهد آمد. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی که تاکنون در مورد پلی استیشن ۵ منتشر شده است را ارائه دهیم. به لطف اولین رویداد آشکار سونی سونی در ماه مارس، ما اطلاعات زیادی در مورد مشخصات کنسول جدید داریم.

خرید بازی ps5-آی گیمر

PS5 چیست؟

بدون شک کنسول نسل پنجم سونی با پیشرفت‌های خود می‌تواند گیمرها را شگفت زده کند و تغییرات مهمی در دنیای گیم به وجود آورد. برخی از ویژگی‌های مهم PS5 عبارتند از؛

  • SSD برای بارگذاری سریع
  • قابلیت ردیابی اشعه
  • پخش کننده blu-ray و ۴K داخلی.
  • سازگاری معکوس با هزاران عنوان در کتابخانه بازی PS4 است

چیزی که ما در حال حاضر به طور دقیق نمی‌دانیم قیمت پلی استیشن ۵ و تاریخ دقیق عرضه آن است. اگرچه در هر دو مورد احتمالاتی وجود دارد. اما همچنان در مورد هیچ یک از این دو مورد، اطلاعاتی از شرکت سونی منتشر نشده است. به همین دلیل ما نیز در مورد احتمالات صحبت نمی‌کنیم!

 مقایسه PS5 و XBOX

وقتی صحبت از مشخصات نسل جدید کنسول‌ها می‌شود، به نظر می رسد هر دو کمپانی سونی و مایکروسافت برای مشخصات داخلی دستگاه های جدید خود از یک مسیر و ایده بهره می‌برند.

با این وجود xbox و PS5 از جهات مختلفی با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از این تفاوت‌ها عبارتند از:

قیمت: قیمت پلی استیشن ۵ هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما قیمت ایکس باکس ۴۹۹ دلار است.

پردازنده: این دو کنسول خانگی از پردازنده‌های متفاوتی برخوردارند. پردازنده گرافیکی(GPU) پلی استیشن ۵ دارای معماری شخصی‌سازی شده۲ RDNA، قدرت ۱۰.۲۸ ترافلاپس و ۳۶ واحد محاسباتی (CU) با فرکانس متغیر ۲.۲۳ گیگاهرتز است. در حالی که ایکس باکس از یک پردازنده گرافیکی شخصی‌سازی‌شده۲  RDNA، با قدرت ۱۲ ترافلاپس و ۵۲ واحد محاسباتی (CU) با فرکانس ۱.۸۲۵ GHz بهره می‌برد.

فضای ذخیره سازی: فضای ذخیره سازی داخلی پلی استیشن ۵، ۸۲۵گیگابایت SSD شخصی‌سازی شده است؛ در حالی که ایکس باکس از فضای ۱ ترابایتی SSD، NVME شخصی‌سازی شده برخوردار است.

مجموعه آی گیمر ارائه دهنده انواع کنسول های بازی xbox و همچنین لوازم جانبی آن با بالاترین کیفیت می باشد که شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و همینطور مشاوره با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح