اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911014872815882

قیمت ps4 به دلار چند است؟

کد: 139911014872815882

https://bit.ly/2Mqimfu

، (اخبار رسمی): Ps4 نام یک کنسول بازی خانگی است که از سوی شرکت سونی عرضه شده ‌است. با توجه به قابلیت‌های ps4 و پشتیبانی فنی برتر آن، به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین کنسول‌های موجود در ایران شناخته شده است. قیمت ps4 در آمریکا ۴۰۰ دلار و‌ در اتحادیهٔ اروپا ۳۹۹ یورو است.

قیمت ps4
قیمت ps4

کنسول بازی Ps4 نام یک کنسول بازی خانگی است که از سوی شرکت سونی عرضه شده ‌است. با توجه به قابلیت‌های ps4 و پشتیبانی فنی برتر آن، به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین کنسول‌های موجود در ایران شناخته شده است. قیمت ps4 در آمریکا ۴۰۰ دلار و‌ در اتحادیهٔ اروپا ۳۹۹ یورو است.

خرید ps5-آی گیمر

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ps4

  • اطلاعات و مشخصات فنی
  • تغییرات نرخ ارز
  • میزان عرضه در بازار

مقایسه قیمت ps4 با قیمت ps5

همانطور که در بحث عوامل تاثیر گذار بر قیمت ps4 ذکر شد، با ورود مدل‌های جدید و با امکانات ارتقا یافته‌تر از مدل‌های قدیمی، قیمت سری اول کنسول‌ها بشدت کاهش می‌یابد و کم کم از دور خارج می‌شوند. هم‌اکنون به صورت قطعی امکان مقایسه قیمتPS4 با PS5 فراهم نیست چرا که خود کمپانی سونی نیز تا به امروز از قیمتPS5 اطلاعی نداده است.
اما با توجه به گمانه زنی‌ها می‌توان به صورت تقریبی پیش بینی‌هایی در مورد قیمتPS5 داشت و به نظر با قیمتی معقول به بازار عرضه خواهد شد و آنقدرها قیمتی دور از انتظار نخواهد داشت. با توجه به برخی از معتبرترین گمانه زنی‌ها قیمت PS5 چیزی حدود ۴۹۹ دلار (۷ تا ۱۰ میلیون تومان) خواهد بود که با توجه به ویژگی‌ها و امکانات این کنسول، قیمتی معقول است. باید ذکر کرد که قیمت PS4 پایین آمده و حالا با چیزی نزدیک به ۳۰۰ دلار (۴ تا ۶ میلیون تومان) می‌توان این کنسول را خریداری کرد. و قیمت ps4 با عرضه نسل جدید پلی استیشن، حتی پایین‌تر از این نیز خواهد آمد.

پلی استیشن بهتر است یا ایکس باکس؟

دنیای کنسول‌ها با هم بسیار متفاوت است و شما باید کنسول خود را بر اساس علاقه‌ و نیاز‌های خود پیدا کنید. ولی اگر این سوال را از گیمر‌ها بپرسید، بسیاری از گیمرها با تعصب در مورد کنسول مورد علاقه خودشان سعی در تحمیل علاقه شخصی خود به شما دارند. کنسول پلی استیشن و ایکس باکس، نقاط ضعف و قدرت مخصوص به خود را دارند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود در انواع بازی‌ها دست به انتخاب بین کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس بزنید. از لحاظ ارزش خرید بین این دو کنسول می‌توان با توجه به اختلاف قیمت صد دلاری بین ایکس باکس و پلی استیشن ۴ و پشتیبانی سونی از واقعیت مجازی، ما کنسول سونی را برتر می‌دانیم. 

کاربردهای پلی استیشن ۵ در بازی

پی اس ۵ شامل یک درایو دیسک برای بازی‌های فیزیکی و بلوری‌های ۴K خواهد بود. دیسک‌های این کنسول ۵ دارای ظرفیت ۱۰۰ گیگابایتی هستند. نصب بازی‌ها اجباری است، اما کنسول این اجازه را به شما می‌دهد که تنها یک کمپین مولتی پلیر را نصب کنید. همچنین می‌توانید کل بازی را دانلود کرده و بعد از اینکه بخش سینگل پلیر آن را تمام کردید، تنها آن بخش را حذف کنید.

تکنولوژی جدید پلی استیشن ۵ برای بازی‌ها

تکنولوژی ری تریسینگ در سخت افزار کنسول وجود دارد. رابط کاربری جدید به شما اجازه می‌دهد جزئیات بیشتری از بازی را مشاهده کنید. شما علاوه بر بازی خود می‌توانید کارهایی که دوستانتان در حال انجام هستند را هم ببینید. استودیوی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) سازنده عناوینی همچون Shadow of the Colossus و Uncharted: The Nathan Drake Collection در حال کار روی یک بازی بزرگ برای پلی استیشن ۵ است.

نکته دیگری که باعث جذابیت بیشتر بازی با کنسول نسل پنجم می‌شود، سرعت بالای تازه سازی آن است. این سرعت به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و برای گیمرها تجربه حرکت روان و سریع در بازی را ایجاد می‌کند.

مجموعه آی گیمر ارائه دهنده انواع کنسول های بازی ps4 و همچنین لوازم جانبی آن با بالاترین کیفیت می باشد که شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و همینطور مشاوره با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح